Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

60-luku ja vko 19

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on meillä täällä hiljaista!

Toivottavasti se tarkoittaa, että peittojen alla on kiirettä!!!

Täällä ei mitään uutta, oviksen bongailu jatkuu, mahaa nippailee kivasti ja toinen viiva edelleen jonkun verran haaleampi. Jos se ei kohta vahvistu, niin alkaa lapsenteko tuntua jo työltä. No, vielä muutama päivä.

En olisi kyllä koskaan uskonut, että sitä täytyy harrastaa ihan tylsistymiseen asti. Onko teillä koskaan käynyt niin?

Kerrankin meillä joutuu miestä vähän houkuttelemaan, yleensä kun on vähän toisinpäin.

Hauskaa viikon alkua!

Vierailija
2/16 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa kuumeilija kun aloitit viikkopinon,kiitos. Kovasti on kiirettä näin alkuviikosta mutta jotain pitää ehtiä komentoimaan. Odottelin tuossa lukevani mukavia tärppikuulumisia mutta ei näy vielä mitään. Toivotaan että niitä tälle viikolle saadaan. Kuinkas emmi, onko oireet yhtään vahvistunut? Ja sonjaemmahan oli hyvin lopuilla kiertoa? Oliko meistä joku muu kierron loppupuolella??? Niitä hyviä uutisia odotellessa vähän tätä omaa napaa. Niinhän se kova vatsakipuilu ennusti että menkat alkoi. Voi sanoa kerrankin että jippii! Jotenkin tuntui ettei se vuoto sen kovempaa ollut mutta mahassa oli ilmaa jostakin syystä ihan hillittömästi ja nyt sitten on huomattavasti parempi olla. Nyt siis kp4 menossa ja kovasti odotellaan mieli korkealla että pääsisi niitä ovistikkuja käyttämään. No vielä ainakin se puolitoista viikkoa mutta sieltä se päivä päivältä lähenee....

Teti kerroit viime viikolla että vuosi tulee täyteen ja viimeinen kierto. Tarkoittaako se että hakeudutte hoitoihin vai? Anteeksi suora kysymys mutta vieläkin apea mieli paiden tauosta että eihän se vai tarkoittanut yrittämisen lopettamista?Trattishan oli lähellä piinapäiviä vai muistinko taas ihan omiani?

Nyt on jatkettava työtä, sen verran porukkaa pörrää ympärillä. Palaillaan ja nautitaan keväisistä päivistä.

-pietu-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei sen kummempia, ei oireita ei mitään muitakaan tuntemuksia eli onko hyvä vai huono en tiiä. Kohtahan sitä pitäisi tätin ilmoittaa tulostaan kun olin bongaavinani oviksen aika aikaisin.

Pietu, ei meillä yritystä lopeteta vuosi vain tulee täyteen kun saadaan tämän kierron jälkeen vielä yksi kierto elettyä. Taisin aika epäselvästi ilmaista itseäni:) Hoitoihin ei mies vielä suostu lähtemään, pelottaa kai. Elellään tässä ihan vielä rauhassa kesää ja sitten käynti gynellä ja mahdollisesti suunnitelma mitä voidaan tutkia minusta ennenkuin lähdetään tuota minun mies rassua kiusaamaan. Olen ihan tyytyväinen nyt tähän suunnitelmaan mihin ollaan päädytty tuon miehen kanssa.

No minulla vielä lopputyön kimpussa viimeiset päivät ja sitten saan sen pois käsistä ja alkaa minun loma vaikka koulu ei ihan vielä lopukkaan.

Mukavaa ja onnekasta viikkoa kaikille. Ja teille jotka piinailette peukkuja db db

Vierailija
4/16 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiirusta pitää täälläkin, tämän ihana kesäilman keskellä sisätöitä joutuu paiskimaan... onneksi viikonloppuna tuli taas pihalla puuhasteltua ja mökilläkin käytyä ym mukavaa pihajuhlaa oli ohjelmassa.

kp 22, piti oikein tarkistaa. rinnat ei arista enää ei, joten se tästä kierrosta kai sitten. muutenkin tympii ja turhauttaa taas tämä yritys (ja kyllä se puulta maistuu välillä täälläkin, todellakin! tuntuu että nykyään on seksiviikko ja sitten kolme huilitaan....) mutta josko tämä kesä toisi taas mukavampia ajatuksia, ja niinhän se on jo tehnytkin kun on kiire töissä ja ulkona ihanat ilmat.

tetille onnea lopputyörutistuksiin, pietulle harvinaiset tätionnittelut ja emmille onnea uuteen kotiin! ja muille muuten vaan mukavia päiviä!

Vierailija
5/16 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on tuo ihana kevätaurinko piristämässä oloa tuolla selän takana. Tosi kurjaa kun tällaiset päivät menevät sisällä istuessa mutta täytyy lähteä kolmelta töistä ja thdä sitten pitempää päivää kun kelit ovat harmaammat. Olisi pihassa halkopinon siirtämistä puuvajaan, saisi pikkuhiljaa siistittyä pihan takanurkkaa. Ne vain tahtoo olla sellaisia hommia että mielellään tulee etsittyä muuta hommaa ettei tarvitse siihen ryhtyä.

Trattis sanoi asian ihan juuri niin kuin joskus on tullut kierron keskellä mieleen;hiljaisempi viikko, sitten on erittäin vilkas seksiviikko ja sitten taas pari hiljaisempaa viikkoa. Kyllä ensimmäisenä kiertopäivinä suututtaa(aika mieto ilmaisu) kun hirvittävän yrittämisen jälkeen tulos on sama. Nyt km:n jälkeen yritys tuntuu entistä tuskasemmalta. Pitäisi osata olla liikaa yrittämättä mutta harvalta meistä se taitaa onnistua. Jotenkin alkaa tuntua että kummasti saisi positiivisuutta mielialaan jos saataisiin niitä plussa uutisia meidän pinoon. Toivottavasti tälle viikolle niitä saadaan. Mitä muuten piinaviikolla oleville kuuluu? Teti ja trattis ovat ainakin lähellä, täällä pingotetaan peukut pystyyn.

Täällä päässä täti on onneksi häipymään päin joten pääsee siihen lohtulempi vaiheeseen siirtymään.

Nyt on valmistauduttava kotiin lähtöön. Emmille vielä onnen toivotukset uuteen kotiin, eilen kaikessa kiireessä unohtui toivottaa. Palaillaan...

-pietu-

Vierailija
6/16 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa vapaa päivä ja vielä tänään vaikuttaa olevan kauniin aurinkoista, saa nähdä jos ilma muuttuu iltapäivää kohden. Kiitos-asunto onnitteluista !!! Pian päästään muuttamaan, kauhistuttaa koko muuttorumba, vaikka muuttomiehet otetaan auttamaan muutossa. Ihanaa kuitenkin päästä uuteen kivaan kotiin, ja saa tehdä sellaista remppaa kuin haluaa, vaikka asunto oli todella kivassa-hyvässä kunnossa, joten nyt ei ainakaan tehdä mitään isompaa. Keittiössä oli paneloitu yksi seinä ja se antoi ihanan kodikkaan tunnelman, ja muutenkin keittiö oli i-h-a-n-a. Kodinkoneet uusia jne ... Mutta huonekalut menee hieman uusiksi, ainakin keittiön. Ja kylppäri oli myös hyvä. Täysin kaakeloitu lattiasta kattoon ja tilava. Ja söpö pieni ikkuna ! Inhoan kylppäreitä missä ei ole ikkunaa, ei voi tuulettaa, tai muutenkaan auringon valo ei pääse sisälle.

Ja itse asiaa :-D Minullahan alkoi se vuoto kp20 tietämillä, ja silloin jo aattelin, että onpas lyhyt kierto tai jotakin häikkää on meneillään. Viime to-pe oli sitten niitä kovia vatsakramppeja ja oksentelua, ja silloin oikeastaan alkoi hälärit soimaan. Ja kyllä vatsasta on nippaillut aina välillä ja ollut muutenkin sellainen jännä olotila. Päätäsärkee, mikä on harvinaista minulla. Illalla vatsa on selvästi turvonneempi ja sellainen piukea. Ja vatsantoiminta jatkuvaa .. Maanantaina ostin predictor r-testin ja siihen tuli jotakin, ainakin minun mielestä. Eli tämän ympyrän ääriviivat, mutta itse ympyrän sisus jäi ilman väriä. Eilen ostin aconin 10:n ja siihen piirtyi haalea viiva, eli 2 viivaa tuli. Mieskin katsoi, ja sanoi, että näkee viivat, mutta ei vielä uskalla sanoa, että mitä se on(?) Nyt ei sitten tiedä, että onko taas ollut tämä varhainen km(kemiallinen) vai olisiko siellä vielä asukki. Täytyy odottaan muutama päivä ja testata uudestaan, kyllähän se viiva tai ympyrä tummenee jos raskaushormonia erittyy. Tulipa jännä tilanne.

Nyt täytyy vain malttaa ja odottaa, mutta onhan se tavallaan aina tietynlainen erävoitto saada se 2 viivaa. Olen ainakin hedelmällistä sorttia, kuten tämä Gynekin sanoi, mutta miksi nämä alut eivät pysy siellä masussa vaan kolmen km:n verran on menetyksiä. Mutta sainpahan hieman jännitystä kevääseen !!!

Hyvää keskiviikkoa kaikille !

t. emmi

Vierailija
7/16 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en meinaa tuolillani pysyä, olen niin onnellinen puolestasi. Se haamukin on plussaa. Suuri virtuaalihalaus sinulle! Kyllä tämä varmasti antaa toiveita meille muillekin. Ja muista että ennakkoon ei kannata tulevia murehtia, nauti täysillä joka hetkestä. Mahtavaa!!!!

Omaan napaan ei mitään uutta tässä vaiheessa mutta olisi mukava saada ihania uutisia lisää. Käyhän emmi kertomassa vointia ja kuulumisia ja mukavaa vapaapäivää sinulle.

Aurinkoista keskiviikkopäivää kaikille.

-pietu-

Vierailija
8/16 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjetön kiire töissä ja eilenkin koko päivän poissa toimistosta joten sitten ne hommat taas kertyy...

Onnittelut Emmille sekä uudesta asunnosta että viivoista! Jännittäviä aikoja ja toivotaan että nyt menisi kaikki hyvin!

Täällä elellään kp 5 eli kuten ounastelin menkat alkoi lauantaina. Eli tässä vaan tavallista kiireistä arkea elellään.

Mutta ilmat on mahtavat =)

Vierailija
9/16 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä lähinnä taustaillut, mutta ajattelin muutaman rivin laitella.

Taisi olla mun viimeviikkoinen esittely ja avaus aika epätoivoisia...Olin silloin tosi maassa, johtuen osittain clomeista, joita popsin nyt 5. kiertoa. Nyt on olo jo parempi, mutta tällaista epätoivon ja hyvänolon rajamailla häilymistähän tämä on=) Sain peräti ovisplussaa tikkuun tänä aamuna ja pregnyl-piikin peppuun, joten on syytä tuulettaa!! Joku hormoni sentään vielä meikäläisessäkin liikkuu...Kesän pidän sitten clomitaukoa ja katellaan sitten syksyllä uudestaan, mitä tehdään vai tehdäänkö mitään.

Tänään on esikoisen/ainokaisen vanhempainilta kouluunlähtöasioissa. Kylläpä aika rientää!! Nyyh...

Aurinkoista keskiviikon jatkoa kaikille!

Vierailija
10/16 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmille massiiviset onnittelut kahdesta viivasta.. vaikka hieman haaleammastakin :) Ja toinen kohtalotoveri on täällä: muutto olisi edessä kuukauden päästä ja pakkaaminen on alkuviivoilla :( Kelit ovat olleet niin ihanat, etten olen malttanut pakata, kun tyttö nukkuu päikkäreitä, vaan olen ollut ulkona kävelemässä rattaiden kanssa. Noh, kaippa sitä väkisinkin alkaa reipastumaan kun toukokuun loppu lähenee.

Omanasta navasta ei mitään kerrottavaa: menkat loppui eilen ja tässä kierrossa tuskin päästään " yrittämään" , koska ovis taitaa sattua viikolle eikä mies ole silloin täällä :( Mutta mitäs siitä, olkaa te muut ahkeria, niin saadaan kesäkuussa niitä viivoja enemmäkin :)

Nyt lähden tutkimaan keittiön kaappeja, josko siellä olisi jotain siivottavaa ja pois heitettävää.. olisi helpompi pakata, kun on on " löysät" siivottu.

ANI

Vierailija
11/16 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on motivaatio työntekoon taas kadonnut kuin tuhkatuuleen. Odottaa vain että pääsee kotiin ja ulos kun kelikin on mitä upein. Onneksi tein eilen kaksi isoa astiaa kaalilaatikkoa niin ei ole pariin päivään edes ruuanteko ongelmia. Meikäläinen kun ei mikään kokkikolmonen ole mutta jotain pitää vain väkertää että saa kuvun alle porukka murkinaa.

Senniinalle; täällä saa olla ihan sellaisella päällä kun mieli kulloinkin on. Varmasti meillä kaikilla ajoittain sellainen harmaapäivä on ja joskus muutama putkeen. Täällä saa aina tueksi sellaisia oikeita sanoja ja tsemppauksia että seuraava päivä näyttää jo paljon valoisammalta. Ja ennenkaikkea onnea ovisplussasta, siitä mukavaa alkaa odottamaan seuraavaa plussaa parin viikon päähän.

Anille; Taidan saada sinusta piinaseuraa, sillä minullakin täti meni ja odottelen kovasti että pääsen ovista metsästämään. Tosin saattaa olla kierto venyy yli 30 päivän reilusti mutta ensi viikolla ajattelin aloittaa tikutuksen.

Missäs meidän muut kultaiset ovat? Nyt pääsee kotiin...

-pietu-

Vierailija
12/16 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Emmille ja toivotaan tällä kertaa tulevampaa vauvaliimaa.

Oikein piti sormin laskea kuinka kauan tässä on itse yritetty, kun useammalle näyttää vuosi tulevan täyteen. Mulla itselläni on sitten jo vuosi ja 3 kk yritystä. Koko sen ajan on ollut tosi mukavaa roikkua täällä vauvakuumeisten palstalla. Mutta kait täältä nyt joskus odotuksen puolellekin saisi päästä, nih!

Mulla on nyt kp 12. Mutta ovis on tikkujen mukaan ollut yleensä kp 18 paikkeilla, joten vielä olisi pari päivää odotettava tärkeää hetkeä.

Se uusi työpaikka, johon hain, meni sitten yhdelle nuorelle miehelle. Se on tullut taloon 2 vuotta sitten ja on juuri oppinut nykyisen työnsä ja nyt sitten kiilasi ohi. Ottaa päähän! Kaveri oli alusta lähtien ihmeellisessä oppipojan osassa. Se siitä sitten, eipä ole ensimmäinen kerta.

Nyt aloin muuten haaveilla omakotitalosta. Joskus istun työmatkan bussissa haaveille vauvasta joskus näköjään koko matkan omakotitalosta. Taitaa iskeä uusi kuume vauvakuumeen rinnalle. Helsingin kaupungilla tulee vuokratontteja jakoon syksyllä ja meillä on aika hyvät pisteet siinä, kun on nuo kaksi alle kouluikäistä lastakin. Mutta mies ei ole sitten yhtään lämmennyt omakotitalolle. Meni kauan saada se innostumaan uudesta vauvastakin.

Mutta tässä loppukevennykseksi jotain. Naperomme tuli tuohon vierelle kyselemään, että missä kuussa olen syntynyt? Vastasin, että kesäkuussa. Hänpä vastasi, että hän ei olekkaan syntynyt kuussa vaan maassa. Heh, heh ! Päiväkodissa tainnut olla tuollainen juttu liikkeellä.

Tsemppiä kaikille kultaisille kuuskytlukulaisille lapsenhankintaan!

Vierailija
13/16 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikka piinaillaan 25-29; yritysta tasta viidennesta on ' vasta' helmikuusta...

Kovin olette hiljentyneet 60-lukulaiset; pihallako aikaanne vietatte?

-levinia vm.69-

Vierailija
14/16 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin täällä =). Järkky kiire, iltaisin ei tulekaan aukaistua konetta... 8 h päivässä tämän toosan ääressä on ihan tarpeeksi. ja nyt pitää taas mennä... aurinkoa kaikille =)

Vierailija
15/16 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa meillä ollut täällä hiljaista, ovista tai piinapäiviä varmaan odotellaan.

ON: Ovis oli pe ja tiiviisti pyöritty peiton alla ennen ja jälkeen. Nyt menossa kp 22/32-36 eli ei kun odottelemaan.

Mikäs teillä muilla on tilanne?

Hauskaa äitienpäivää!

Toivottavasti me jotka emme siitä vielä pääse nauttimaan oman juhlinnan merkeissä, olisi vuoro jo ensi vuonna.

Vierailija
16/16 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morjens vain tältäkin suunnalta !

Töistä juuri kotiuduin ja aivan loppu olen. Kun jaksaisi valvoa muutaman tunnin ja sitten menisi pehkuihin. Mies oli laittanut ruokaa, joten on ihana tulla kotiin ja vain istua pöytään ja antaa toisen tarjoilla :-D Nyt mies katselee tennistä ja minä hinauduin koneelle.

Edelleen haamuttaa, en edes usko, että raskaana olisin vaikka tuntemuksia on ollut kaikenlaisia, mutta luulen, että suurin osa r-oireista on mielen tuotosta. Tänään ostin aconin 10 x2 ja tein yhden kun tulin töistä ja haamu tuli siis selvä haamu, muttei kuitenkaan kunnon viiva :-/ Noh huomiselle säästän tuon toisen ja aion tehdä sen aamulla, katsotaan josko viiva saisi hieman enemmän väriä.

Me ei voitu edes äitienpäivää juhlia, koska oma äitini ja isäni ovat maalla, ja mieheni äiti on liian kaukana, ja mummokin on kummitädin matkassa, joten kotosalla kahdestaan.

Huomenna palailen kertomaan oliko viiva yhtään tummempi aamu näytteestä !!! t.emmi ps) onkos teistä ketään testannut tuolla aconin10:llä, ja jos olette niin oletteko saaneet minkäänlaista viivanpaikkaa tai haamua, kun ette ole olleet raskaana ? Olen kuullut tuosta aconin10:stä kaikenlaista.