Kokemuksia siitä, kun mies ei halua seksiä?
Parisuhdetta takana alle kaksi vuotta, olemme alle 30-vuotiaita molemmat, ensimmäiset kuukaudet seksiä oli päivittäin mutta sitten se väheni pariin kertaan viikossa ja mies myönsi ettei oikein tee mieli. Enää ei ole kuin pari kertaa kuussa. Aiheesta on puhuttu ja puhuttu mutta se ei tuota mitään tulosta. Omatkin halut ovat torjutuksi tulemisen myötä vähentyneet. Ja minulle normi olisi ilman alkuhuumaakin ennemmin kerran päivässä kuin kerran viikossa, saati sitten kerran kuussa...
Miehellä ei ole toista naista. Ei edes masturboi. Väittää että pitää minua edelleen seksikkäänä mutta seksin harrastamiseen liittyy paineita (jotka johtuvat siitä että aiheesta puhutaan, kokee syyllistämisenä) ja kuulemma tuntuu että on "pakko" harrastaa seksiä ja silloin ei pysty.
Miten muut olette selvinneet? Tuntuu että itsetuntoni on pilalla. En haluaisi masturboidakaan koska en pysty saamaan orgasmia kuin kerran päivässä, joten toiveikkaana säästelen itseäni jos vaikka illalla saisikin seksiä, mutta saamattahan se lähes aina jää...
Läheisyyttä on edelleen, mutta ei se minulle riitä. Alkaa tuntua siltä että tässä ollaan lähinnä kämppiksiä.
Kommentit (11)
Taidat olla ottanut muutaman lisäkilon? Hyvää tässä on se että ne vaan karistat pois niin eiköhän sexi taas suju :)
Näistä jutuista pitäisi jättää sukupuoli kertomatta. Jos olisit mies, vika olisi sinun kun et osaa käsitellä naista oikein ja olet inhottava seksihullu. Kun olet nainen, vika on miehen eikä hänen hyväkseen kannata yrittää. Niinkö?
Mutta asiallisesti ottaen haluttomuus voi olla fyysinen tai psyykkinen asia. Onko puoliso ylipainoinen, tupakoiva, vetää kaljaa, ei urheile? Tai oletko sinä nalkuttava tyranni ja kontrollifriikki, joka et jätä mitään asiaa oman valvovan katseesi ulkopuolelle?
Olen nähnyt joitain 30-vuotiaita naisia, joille on koko heidän ikänsä kerrottu miten täydellisiä he ovat, ja nuoret naiset ovat haluttuja. Näistä ei kuitenkaan seuraa, että he olisivat siedettäviä ihmisiä tai hyvää seuraa vaan itsekkäitä paskiaisia sekä työpaikoilla että kotona. Ja ei, en ole kohderyhmää vaan esitän vaan havainnon. Oudon usein nuoret naiset kuvittelevat muiden, jopa esimiesten olevan olemassa heidän etujaan ja palvelemistaan varten.
Näin ei ole, ja olen sen pari kertaa eri yhteyksissä oikaissut suorasanaisesti. Sen jälkeen kun on otettu yhteen oikein kunnolla, on tullut sopu ja käytökseen asiallisuutta. Rehellinen palaute on tullut tarpeeseen ja parin vuoden päästä siitä on tultu kiittelemään.
Alle 2v takana olette tunteneet. Pari kertaa kuussa jos miehen aloitteet johtaa niin jotain ongelmia on. Stressi, jatkuva unenpuute ym.
Viikossa tulee jo tulee kova halu joka ei pusujen asteelle jää.
Vierailija kirjoitti:
Näistä jutuista pitäisi jättää sukupuoli kertomatta. Jos olisit mies, vika olisi sinun kun et osaa käsitellä naista oikein ja olet inhottava seksihullu. Kun olet nainen, vika on miehen eikä hänen hyväkseen kannata yrittää. Niinkö?
Mutta asiallisesti ottaen haluttomuus voi olla fyysinen tai psyykkinen asia. Onko puoliso ylipainoinen, tupakoiva, vetää kaljaa, ei urheile? Tai oletko sinä nalkuttava tyranni ja kontrollifriikki, joka et jätä mitään asiaa oman valvovan katseesi ulkopuolelle?
Olen nähnyt joitain 30-vuotiaita naisia, joille on koko heidän ikänsä kerrottu miten täydellisiä he ovat, ja nuoret naiset ovat haluttuja. Näistä ei kuitenkaan seuraa, että he olisivat siedettäviä ihmisiä tai hyvää seuraa vaan itsekkäitä paskiaisia sekä työpaikoilla että kotona. Ja ei, en ole kohderyhmää vaan esitän vaan havainnon. Oudon usein nuoret naiset kuvittelevat muiden, jopa esimiesten olevan olemassa heidän etujaan ja palvelemistaan varten.
Näin ei ole, ja olen sen pari kertaa eri yhteyksissä oikaissut suorasanaisesti. Sen jälkeen kun on otettu yhteen oikein kunnolla, on tullut sopu ja käytökseen asiallisuutta. Rehellinen palaute on tullut tarpeeseen ja parin vuoden päästä siitä on tultu kiittelemään.
No minulla ei kyllä ole itsestäni mitään prinsessaharhaluuloja todellakaan. En ole nalkuttava kontrollifriikki mutta miehen mielestä saatan tietysti olla, koska hän itse kokee minkä tahansa sanomiseni syyllistämisenä.
Mies on lihonut arviolta ainakin 15kg ja on hiukan ylipainoinen, tupakointia on vähentänyt huomattavasti, ei juo kovin usein mutta ei myöskään urheile ja syö hyvin epäterveellisesti.
Yhdelle ihmettelijälle: itse olen lihonut 5kg mutta normaalipainon sisällä, ylipainon rajoillekin olisi vielä enemmän kuin toiset 5kg matkaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet nuori. Olette puhuneet ja mikään ei muutu. Ikävä kyllä vaihtamalla paranee. Seksi on perustarve ja voi olla haluttomua kausia mutta ei noin että vähenee ja vähenee.
Rakkautta ja seksiä on sinulle tarjolla muualtakin älä jää huonoon suhteeseen nyt kun ei vielä oo lapsia.
Ero käy kieltämättä mielessä. Muilta osin ollaan hyvin yhteensopivia ja rakastan häntä ja hän minua, mutta kun seksi ei suju ja tosiaankin vähenee vähenemistään. En halua olla tällaisessa parisuhteessa, mutta haluaisin vielä uskoa muutokseen...
Ap
Mies lääkäriin. Testotasot? Masennus? Joku lääke aiheuttaa?
Puutteessa olevan on aina syytä katsoa peiliin, sekä kirjaimellisesti että kuvaannollisesti. Kyllä seksiä haluaa aina, jos se on hyvää. Poislukien tietysti sairaudet/lääkitykset ym sellaiset syyt mikä on ihan oma juttunsa.
Tuo nopeahko lihominen ja haluttomuus voi kyllä kieliä masennuksesta. Kannattaa käydä joka tapauksessa lääkärissä/työterveydessä.
Vierailija kirjoitti:
Puutteessa olevan on aina syytä katsoa peiliin, sekä kirjaimellisesti että kuvaannollisesti. Kyllä seksiä haluaa aina, jos se on hyvää. Poislukien tietysti sairaudet/lääkitykset ym sellaiset syyt mikä on ihan oma juttunsa.
Joillekin seksi ei ole tärkeää. Jotkut on haluttomia. Aseksuaaleja. Ei kaikki halua, vaikka seksi olisi kuinka hyvää. Puhun ikävä kyllä kokemuksesta
Eka kannattaa puhua, sit lääkäriin ja vaikka seksuaaliterapiaan.
Jos sittenkään ei ratkaisua löydy niin tarvii miettiä, mitä tehdä. Jatkaako suhdetta vai ei.
Semmosia kausia voi aina olla, ettei ole seksiä, mutta jos tilanne on pysyvä niin se on paha.
Veikkaisin tuossa masennusta. Tai sit miehellä on toinen nainen - tai mies.
Täällä on sama juttu jo ollut vuosia. Minä mies en halunnut seksiä kuin sen pari kertaa kuussa. Nyt kun on tippunut paino, niin ompa seksikin ruvennut maistamaan. Jätin myös gulteiinin pois, mutta ei sentään karppausta. Ilmeisesti painon myötä testot lähti nousemaan tai jotaiOlenhan muutaman vuoden päästä 50v ja rupes elämä maistumaan. Vaimokin loistaa ihan erinlailla. Onhan sitä tressiä ihan sairaasti työstä,mutta jotenkin olen pystynyt ne jättämään työpaikalle.
Olet nuori. Olette puhuneet ja mikään ei muutu. Ikävä kyllä vaihtamalla paranee. Seksi on perustarve ja voi olla haluttomua kausia mutta ei noin että vähenee ja vähenee.
Rakkautta ja seksiä on sinulle tarjolla muualtakin älä jää huonoon suhteeseen nyt kun ei vielä oo lapsia.