Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyyhitkö edestä vai takaa?

Vierailija
26.10.2018 |

Kun pyyhit peppua kakkosen jälkeen, pyyhitkö niin että käsi menee jalkojen välistä vai niin että kurotat selän kautta?

Pyyhitkö edestä vai takaa?

Vaihtoehdot

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkojen välistä. Mutta en silleen että ne kakkabakteerit menee etupyllyyn. Pyyhin etukautta mutta "ulospäin", eli poispäin kehosta. Kuiva-kostea-kuiva -pyyhkimismetodi, toistetaan niin kauan että paperi on puhdas tarkistettaessa. :D 

Vierailija
2/9 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Jalkojen välistä. Mutta en silleen että ne kakkabakteerit menee etupyllyyn. Pyyhin etukautta mutta "ulospäin", eli poispäin kehosta. Kuiva-kostea-kuiva -pyyhkimismetodi, toistetaan niin kauan että paperi on puhdas tarkistettaessa. :D 

Etupyllyyn? Pilluun?

Vierailija
4/9 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etupäässä takaa, sitten hieman edestakas. Oikeastaan en ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin.

Vierailija
5/9 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Etupyllyyn? Pilluun?

Joo käytin tarkoituksella vähemmän roisia sanaa. Olisin tosin voinut sanoa pimppiin. En pidä tuosta käyttämästäsi sanasta. :) 

Vierailija
6/9 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta vähän aikaa sitten tajunnut mahdollisuuden pyyhkiä selän takaa enkä jalkojen välistä ja maailmani on muuttunut.

Halusin tietää onko tämä yleinen käytäntö

-Ap

Vierailija
7/9 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etupuoli edestä, takapuoli takaa.

Vierailija
8/9 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vasta vähän aikaa sitten tajunnut mahdollisuuden pyyhkiä selän takaa enkä jalkojen välistä ja maailmani on muuttunut.

Halusin tietää onko tämä yleinen käytäntö

-Ap

On yleinen. Asentoja voi myös keksiä itse. Esim. Hinkkaat peppua rullaan ja käärit siitä sitten sen paskapaperin pönttöön :)

Vierailija
9/9 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edestä jalkojen välistä. En tajua miten joku saa kakkapöpöjä p*lluunsa? Itse muutenkin huuhtaisen bideellä tai vähintään märällä paperilla, ja sitten kuivalla. Eipähän jää likaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi