Pyyhitkö edestä vai takaa?
Kun pyyhit peppua kakkosen jälkeen, pyyhitkö niin että käsi menee jalkojen välistä vai niin että kurotat selän kautta?
Kommentit (9)
treffit kirjoitti:
Jalkojen välistä. Mutta en silleen että ne kakkabakteerit menee etupyllyyn. Pyyhin etukautta mutta "ulospäin", eli poispäin kehosta. Kuiva-kostea-kuiva -pyyhkimismetodi, toistetaan niin kauan että paperi on puhdas tarkistettaessa. :D
Etupyllyyn? Pilluun?
Etupäässä takaa, sitten hieman edestakas. Oikeastaan en ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Jalkojen välistä. Mutta en silleen että ne kakkabakteerit menee etupyllyyn. Pyyhin etukautta mutta "ulospäin", eli poispäin kehosta. Kuiva-kostea-kuiva -pyyhkimismetodi, toistetaan niin kauan että paperi on puhdas tarkistettaessa. :D
Etupyllyyn? Pilluun?
Joo käytin tarkoituksella vähemmän roisia sanaa. Olisin tosin voinut sanoa pimppiin. En pidä tuosta käyttämästäsi sanasta. :)
Olen vasta vähän aikaa sitten tajunnut mahdollisuuden pyyhkiä selän takaa enkä jalkojen välistä ja maailmani on muuttunut.
Halusin tietää onko tämä yleinen käytäntö
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen vasta vähän aikaa sitten tajunnut mahdollisuuden pyyhkiä selän takaa enkä jalkojen välistä ja maailmani on muuttunut.
Halusin tietää onko tämä yleinen käytäntö
-Ap
On yleinen. Asentoja voi myös keksiä itse. Esim. Hinkkaat peppua rullaan ja käärit siitä sitten sen paskapaperin pönttöön :)
Edestä jalkojen välistä. En tajua miten joku saa kakkapöpöjä p*lluunsa? Itse muutenkin huuhtaisen bideellä tai vähintään märällä paperilla, ja sitten kuivalla. Eipähän jää likaiseksi.