Kaverini järkyttyi kun sai tietää että pissaan suihkussa
Se on mielestäni aivan tavallista toimintaa, sehän vain säästää aikaa. Minusta kaikilla on oikeus pissata omassa suihkussaan.
Kommentit (21)
No onhan se ällöä. Kunhan et toisten tai yleisissä suihkuissa kuse, omassasi voi olla rauhass kuvottava.
Säästää myös vettä. Vati pesualtaaseen, niin käsienpesuvedellä voi huuhdella vessan. Taas säästyy vettä.
Pissaanpa minäkin. Vaimoni kerran väitti, ettei pissaa, mutta kerran kun olimme yhdessä suihkussa, pissa haisi reippaasti, ja asialla en ollut minä sillä kertaa.
Eipä meidän vessassamme pissa haise. Viemäriin se huuhtoutuu veden mukana, ja siivotaanhan tuo vessa aika usein. Uimahallin tms. suihkussa en pissaa, kyllähän se liemi hetken siinä varpaissa pyörii.
Vierailija kirjoitti:
Pissaanpa minäkin. Vaimoni kerran väitti, ettei pissaa, mutta kerran kun olimme yhdessä suihkussa, pissa haisi reippaasti, ja asialla en ollut minä sillä kertaa.
Eipä meidän vessassamme pissa haise. Viemäriin se huuhtoutuu veden mukana, ja siivotaanhan tuo vessa aika usein. Uimahallin tms. suihkussa en pissaa, kyllähän se liemi hetken siinä varpaissa pyörii.
Ihania ootte :D just tämmösen parisuhteen minäkin haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihania ootte :D just tämmösen parisuhteen minäkin haluan.
Muuta en pyydä parisuhteelta kuin että saan kusta suihkuun. On se vaan niin ihanaa.
entäpä paskotteko te esim polkupyörällä ajaessa?
jouduin kerran heittää jöötit kesken polkemisen se onnistui ihan helposti
samoin liikkuvasta autosta paskansin apukuljettajan paikalta se oli aika haasteellista mutta onnistui
myös nuorena kun hypättiin lauturilta voittaja oli se jolta lensi paska ennenkuin itse molskahti veteen
ah niitä nuoruusmuistoja
Olen kakannutkin suihkuun. Varpailla vaan polkee jätökset viemärin ritilän läpi ja saippuaa perään, kukaan huomaa mitään.
Se kusi ei haise jos pyörii siinä hieman ettei kaikki tule kerralla samaan kohtaan.
Lisäksi suotavaa huuhtoa pesuainetta samalla kun kusee niin ei jää mitään todisteita.
Sit se ärsyttää kun ihmiset sanoo et "jokainen ihminen pissaa suihkussa. Ne jotka kieltää, ei uskalla vaan myöntää sitä" sillee ööö?? Ei kaikki oikeesti todellakaan kuse suihkussa :D itse joskus pienenä lapsena pissasin viimeksi suihkussa mutta en enää todellakaan aikuisena. Käyn ennen suihkua vessassa tai sitten suihkun jälkeen, koska osaan pidättää.
En todellakaan pissaa. Käyn pissalla ennen suihkua.
Mikä ihmeen ongelma tässä on ihmisillä? Pitäsiköhän niille kertoa, ettei se kaikki muukaan persvaosta ja muualta tuleva tavara mikä teistä suihkussa puhdistautuessa irtoaa ole mitenkään puhdasta tai ihanaa? Ja kaikki menee samoihin putkiin kuin pöntöstäkin. On se hurjaa kun siinä veden seassa menee pissiä viemäriin 15 sekunnin ajan. Vai kuvitteletteko te että suihku on joku ihan erityinen keijupölysysteemi, jolla ei ole mitään tekemistä viemäröinnin kanssa?
Mä aina pienenä pissasin ammeessa. Siellä sitten lilluin ja pesin itteäni kusen seassa :D
Miksi haluatte kertoa tällaisista ihan "tavallisista toiminnoista" kenellekään? Kerrotteko senkin, että syötte puuroa lusikalla ettekä veitsellä ja haarukalla? Tai että pidätte sängyssä lakanoita tai jos ette pidä, niin kerrotteko senkin uroteon?
Ketään ei kiinnosta, mitä teette suihkussa, voin taata.
Basiliski liikkuu putkissa. Aika ilkeää että pissaat sen päälle. Toivottavasti tuosta hyvästä se kangistaa sinut.
Avada kedavra, kusikinttu!
Ei kovinkaan suositeltavaa laatoitetulla lattialla.
It's all pipes!