Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikkani kovat tupakoitsijat usein sairaslomilla yskän yms takia

Vierailija
26.10.2018 |

Kuinka uskaltavat leikkiä terveydellään? Jatkuvaa yskää, keuhkoputkentulehdusta ym. Sairaslomia toisensa perään. Yskäisenäkin mennään tupakkapaikalle vähissä vaatteissa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän asiansa.

Vierailija
2/27 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te (sä) tiedätte toisten sairauslomien syyt? Kertooko ihmiset niistä muka kahvipöydässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sun pitää kysyä niiltä.

Vierailija
4/27 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te (sä) tiedätte toisten sairauslomien syyt? Kertooko ihmiset niistä muka kahvipöydässä?

Kertovat. Nimenomaan kertovat. Itseäni pelottaisi tuollaiset toistuvat sairaudet, jos polttaisin tupakkaa. Ap

Vierailija
5/27 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertovat. Nimenomaan kertovat. Itseäni pelottaisi tuollaiset toistuvat sairaudet, jos polttaisin tupakkaa. Ap

Kannattais lopettaa sulle kertominen, mokoma "juoruakka".

Vierailija
6/27 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi=elämänkoulu=tyhmä ihminen, joka ei ajattele asioita nenää pidemmälle 

Vierailija
7/27 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat oireet kuin minulla mutta se ei johdu minun kohdalla tupakasta vaan sisäilmaongelmista.

Vierailija
8/27 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä istuu kahvipöydässä 8 ihmistä. Minnekään en ole juorunnut asiasta niin, että henkilöt olisivat tunnistettavissa. Ihmettelen vain tupakoitsijoiden 'rohkeutta'. Ap

Vierailija
9/27 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettele vaan, jos haluat.

Vierailija
10/27 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä istuu kahvipöydässä 8 ihmistä. Minnekään en ole juorunnut asiasta niin, että henkilöt olisivat tunnistettavissa. Ihmettelen vain tupakoitsijoiden 'rohkeutta'. Ap

Luuletko, ettei ihmistä(nen) tunnista, jos siitä juoruaa netissä. Edelleen kannatan sitä, että työkavereille ei kerrota henkilökohtaisia asioita. Jos pomo paljastaa työntekijän sairausloman syyn, ilmoittaisin työsuojeluun ja nostaisin aikamoisen rähinän.

Vierailija
11/27 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat vähän yksinkertaiselta, sori. Etkö ole kuullut addiktioista koskaan?

Vierailija
12/27 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo duunipaikka kannattaisi muuttaa savuttomaksi. Hyötyjä alkaisi tulla kun nuo sairastelijat saisi savustettua pihalle.

Vierailija
13/27 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kyllä tupakoitsija ihan itse kertoo, että taas oli keuhkokuume ja poskiontelontulehdus ja keuhkoputkentulehdus. Minne sitä korvansa panisi, kun toinen valittaa ja lähtee sitten tupakalle ja vetää tämän jälkeen ventolinea kaksin kourin.

Vierailija
14/27 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnistettu ja ilmiannettu keskustelu

Vierailija
15/27 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo taas. En edes asu Suomessa, en edes Euroopassa. Kunhan ihmettelen. Voitte ilmiantaa keskustelun vaikka poliisille minun puolestani. Ap

Vierailija
16/27 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työkaveri oli flunssasta ja kuumeista sai kullan usein. Nyt jo kuollut keuhkosyöpään. Eli syöpää ne flunssat

Vierailija
17/27 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun työkaveri oli flunssasta ja kuumeista sai kullan usein. Nyt jo kuollut keuhkosyöpään. Eli syöpää ne flunssat

Kyl on huumoria tällä mun puhelimella. Automatiikka. Saikulla.

Vierailija
18/27 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 mut hyvi on uponnut, HUUTONAURUA

Vierailija
19/27 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5 mut hyvi on uponnut, HUUTONAURUA

Huutonaurua siitä, että joku ihmettelee, kuinka uskalletaan polttaa tupakkaa? Itse lopetin jo yli 10 vuotta sitten, kun aloin pelätä seurauksia.

Vierailija
20/27 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keuhkoahtaumatautihan siellä on jo aluillaan, jos usein on jos minkälaisia keuhkoputkentulehduksia ja kovaa yskää.

Lisäksi tässä ihan lähivuosina on työpaikaltamme alkanut ilmenemään tupakoitsijoilla rintasyöpää ja paksunsuolensyöpää. Joten se keuhkosyöpä ei ole ainoa, mihin sairastuvat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi