Kusettaako tindermies minua?
Sanoi, ettei viestittele muiden kanssa. Laittoi kuitenkin vahingossa minulle toiselle henkilölle suunnatun viestin. Selitteli myöhemmin, että oli viestitellyt kaverinsa kanssa facessa ja laittoi minulle (tinderiin) vahingossa viestin.
Miten muka face ja tinder voivat sekoittua keskenään? En ole facessa, joten kertokaa, onko tämä mahdollista. Sen tiedän, että tinderissä voi helpostikin kirjoittaa erehdyksessä väärälle henkilölle, jos onkin huomaamatta klikannut vaikkapa alempaa profiilia.
Kommentit (16)
Ei kai kukaan ole niin naivi että uskoo moista? Tinderit pyörii takuulla piilossa vaikka oltaisiin jo parisuhteessakin. Jatkuvasti pitää vaan löytää se parempi.
Tottakai viestittelee muidenkin kanssa, sillä on luultavasti verkkoja vesillä moneen suuntaan. Sanoo sulle mitä haluat kuulla, ei sitä mikä on totta.
No kusettaa tietysti. Ei kai kukaan noin naiivi ole?
Mies selvästikin pitää minua tyhmänä, kun luulee, että tuollainen selitys meni läpi. Eipä siinä mitään. Jatkanpa minäkin sitten muiden kanssa viestittelemistä. ap
Kirkkoako olit varaamassa? Kyseessä on panosovellus, paitsi prinsessaharhailijoiden mielestä
Minä viestittelen ainakin useiden kanssa samaan aikaan. Tällä viikolla 3 eri deittiä käynyt kotonani😎
Vierailija kirjoitti:
Kirkkoako olit varaamassa? Kyseessä on panosovellus, paitsi prinsessaharhailijoiden mielestä
Jos mies on sitä mieltä, ettei viestitellä enää muiden kanssa, niin sitten säännön pitäisi koskea molempia. Eikös? ap
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa ite kusta?
Olen onnekseni nopea oppimaan. Jatkossa minä kusen miestä silmään. Ihan turhaan olen jarrutellut muita juttuja, kun kuvittelin, että tästä olisi voinut jopa tulla jotain vakavampaa. ap
Siellä on taas valittu se metsästäjäsilmäinen laatikkoleuka ulkonäön perusteella ja kuvitellaan että kyseessä on vuosisadan rakkaustarina. Koska te naiset otatte päänne pois perseestänne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on sitä mieltä, ettei viestitellä enää muiden kanssa, niin sitten säännön pitäisi koskea molempia. Eikös? ap
Siis olette vielä sillä asteella, että viestittelette Tinderin kautta, mutta silti olette sopineet että ei enää viestitellä muiden kanssa...? Nyt nainen vähän itsekunnioitusta peliin.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on taas valittu se metsästäjäsilmäinen laatikkoleuka ulkonäön perusteella ja kuvitellaan että kyseessä on vuosisadan rakkaustarina. Koska te naiset otatte päänne pois perseestänne?
Päinvastoin. Valitsin kaikkien pelimiesten joukosta juurikin sellaisen ujon, rauhallisen, kiltin ja ylipainoisen hissukkamiehen. Eipä näytä eroavan pelimiehistä mitenkään, paitsi että tekee alkeellisia mokia yrittäessään kerätä haaremia itselleen. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis olette vielä sillä asteella, että viestittelette Tinderin kautta, mutta silti olette sopineet että ei enää viestitellä muiden kanssa...? Nyt nainen vähän itsekunnioitusta peliin.
Minkä kautta pitäisi alkaa viestittelemään? En tiedä, kun ei ole aikaisempaa kokemusta nettideittailuista. Pitäisikö molempien siis poistua tinderistä kokonaan? ap
No mitä se laittoi sulle vahingossa?