Onko päihteettömän luuserimiehen mahdollista löytää päihteetön luuserinainen?
Tuntuu, että kaikilla samassa elämäntilanteessa olevilla naisilla on ongelmaa päihteiden kanssa... Turhauttavaa!
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ja vielä huonommaksi tilanne muuttuu jos olet älykäs luuserimies.
Menestyjämiehellä on tarjota resursseja, statusta ja kyvykkyyttä. Tavallisella Äijällä turvaa ja nikkarointia. J.nnämiehellä on tarjota tunne dominoivasta uroksesta joka tekee mitä huvittaa, rentulla tunne miehestä jonka ei tarvitse tehdä mitään.
Raittiilla ja kivalla alisuorittajamiehellä ei ole tarjota mitään. Se että mies on kiva, on itsessään arvotonta. Vasta jos kyvykäs mies on kiva, sillä on arvoa.
Tilastokeskuksen sivuilta näkee miten kuvio menee, yksin on jäänyt enemmistö luuserimiehistä kun taas naisilla luuserious ei vaikuta pariutumiseen. Koska osa menestyjämiehistä menee luuserinaisille, menestyjänaisissa on enemmän sinkkuja, koska toisin kuin miehet he eivät pariudu alaspäin.
Näin on ollut aina. Jokainen nainen on itsessään arvokas. Miehen on löydettävä rooli ja tehtävä, oli se sitten metsästäjä tai shamaani. Mies jolla ei ole roolia ja tehtävää, on arvoton.
Mikä voisi olla sinun roolisi, ap?
Sellaisella älykkyydellä mitä ei pysty käyttämään mihinkään, ei ole arvoa. Ei naisella eikä miehellä
Mitä arvoa?
Sillä älyllä ei ole mitään väliä, jos henkilö on yksin päänsä sisällä älykäs muttei pysty hyödyntämään älykkyyttään mitenkään.
Mihin hyödyntää? Älykkyys rikastaa omaa elämää. Koskaan ei ole tylsää ja vähälläkin pärjää, kiitollisuus ja ymmärrys elämästä...
🍁🍂🍃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ja vielä huonommaksi tilanne muuttuu jos olet älykäs luuserimies.
Menestyjämiehellä on tarjota resursseja, statusta ja kyvykkyyttä. Tavallisella Äijällä turvaa ja nikkarointia. J.nnämiehellä on tarjota tunne dominoivasta uroksesta joka tekee mitä huvittaa, rentulla tunne miehestä jonka ei tarvitse tehdä mitään.
Raittiilla ja kivalla alisuorittajamiehellä ei ole tarjota mitään. Se että mies on kiva, on itsessään arvotonta. Vasta jos kyvykäs mies on kiva, sillä on arvoa.
Tilastokeskuksen sivuilta näkee miten kuvio menee, yksin on jäänyt enemmistö luuserimiehistä kun taas naisilla luuserious ei vaikuta pariutumiseen. Koska osa menestyjämiehistä menee luuserinaisille, menestyjänaisissa on enemmän sinkkuja, koska toisin kuin miehet he eivät pariudu alaspäin.
Näin on ollut aina. Jokainen nainen on itsessään arvokas. Miehen on löydettävä rooli ja tehtävä, oli se sitten metsästäjä tai shamaani. Mies jolla ei ole roolia ja tehtävää, on arvoton.
Mikä voisi olla sinun roolisi, ap?
Sellaisella älykkyydellä mitä ei pysty käyttämään mihinkään, ei ole arvoa. Ei naisella eikä miehellä
Mitä arvoa?
Kirjoittaja oli nainen.
Ja hän tarkoitti materiaa/statusta.
Miehenä edellytän naiselta älykkyyttä, mutta en edellytä että älyä pitäisi käyttää muuhun kuin siihen että nainen on hyvä keskustelukumppani.
Minä pidän päihteettömistä "luusereista", tai ainakin unelmamieheni monen silmään ovat pahemman luokan häviäjiä. Mutta jos siihen lisätään tuon tason ongelmat itsetunnon kanssa, niin noin syvällä olevat miehet tietysti usein joutuvat pitämään naisen lahjomalla. Päihdeongelmaisen naisen saa pysymään kaljapalkalla edes hetken. Kunnes hän löytää jonkun, joka ei häpeä itseään.
Minä olen mt-ongelmainen, kouluttamaton, ja minulla on surkeat perhesuhteet ja alkoholisti äiti. Jonkun verran työkokemusta, rahaa tippuu tilille noin tonnin kuussa. Ei maksuhäiriömerkintää. Koskaan en ole kokeillutkaan huumeita, punaviiniä juon joskus lasillisen. Olen hieman ylipainoinen.
Ei varmaan ap:lle kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mt-ongelmainen, kouluttamaton, ja minulla on surkeat perhesuhteet ja alkoholisti äiti. Jonkun verran työkokemusta, rahaa tippuu tilille noin tonnin kuussa. Ei maksuhäiriömerkintää. Koskaan en ole kokeillutkaan huumeita, punaviiniä juon joskus lasillisen. Olen hieman ylipainoinen.
Ei varmaan ap:lle kelpaa.
En siis kelpaa. Selvä.
Mihin hyödyntää? Älykkyys rikastaa omaa elämää. Koskaan ei ole tylsää ja vähälläkin pärjää, kiitollisuus ja ymmärrys elämästä...