Onko päihteettömän luuserimiehen mahdollista löytää päihteetön luuserinainen?
Tuntuu, että kaikilla samassa elämäntilanteessa olevilla naisilla on ongelmaa päihteiden kanssa... Turhauttavaa!
Kommentit (27)
Rehellisesti...ei.
Olin vuosia sitten "luuseri" itse, ja kävin työttömien kurssilla jossa tapasi monia kaltaisiani.
Kurssin naiset olivat pääasiassa suhteessa, monella heistä lapsia. Miehet olivat sinkkuja.
Pieni osa naisista viehättyy rentuista, j.nnämiehistä, sekoilijoista, tms. Mutta raitis luuserinainen ottaa reippaan miehen, tai mikäli omaa erittäin vahvan hoivavietin, alistavan j.nnämiehen.
Luuserimies on naisille pelkkä mitättömyys. Se jos on kiva tai osaa keskustella, ei pelasta.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti...ei.
Olin vuosia sitten "luuseri" itse, ja kävin työttömien kurssilla jossa tapasi monia kaltaisiani.
Kurssin naiset olivat pääasiassa suhteessa, monella heistä lapsia. Miehet olivat sinkkuja.
Pieni osa naisista viehättyy rentuista, j.nnämiehistä, sekoilijoista, tms. Mutta raitis luuserinainen ottaa reippaan miehen, tai mikäli omaa erittäin vahvan hoivavietin, alistavan j.nnämiehen.
Luuserimies on naisille pelkkä mitättömyys. Se jos on kiva tai osaa keskustella, ei pelasta.
Tämä on totta. Itsellä lähes täysin sama kokemus. Tuollaisessa parinkymmenen ihmisen työttömyysryhmässä miehet olivat sinkkuja tai eronneita ja naiset suhteessa ja lapsiakin löytyi.
Jos nyt päihteettömyyden lisäksi hoidat yuon itsetunnon kohilleen niin kattelee asiaa sitten uudemman kerran..
Ei oo vieläkään määritelty mikä on luuserimies tai -nainen.
Itse en ole niin sanotusti menestynyt elämässä, mutta mitään ulosottoja tai erolapsia ei ole. Käytän alkoholia kaksi kertaa vuodessa. Mies puuttuu.
Jos nytt jo myydään autoista huumeita kohta myydään varmaan viinaakin.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole niin sanotusti menestynyt elämässä, mutta mitään ulosottoja tai erolapsia ei ole. Käytän alkoholia kaksi kertaa vuodessa. Mies puuttuu.
Tässä nyt pari luuserin merkkiä:
- ei parisuhdekokemusta
- ei seksikokemuksia
- ei työkokemusta
- ei koulutusta
- ei rahaa
- ei sosiaalisia suhteita
Mulla on yks kaveri, joka oli pitkään työttömänä. Pahasti masentunut ja kotiinsa linnoittautunut, kärsi todella pahoista mielenterveyden häiriöistä ja traumatisoitunut. Tuli hieman iloisemmaksi ja ulos kuorestaan vaan viikonloppuisin kun otti vähän rohkaisevaa, semmonen elämän kolhiman näköinenkin.
Nykyään lääkityksen takia päihteetön ja avosuhteessa päihteettömän ja oikein fiksun, tasapainoisen ja kauniin naisen kanssa. On sulla toivoa :)
stand bai mii nau hei beibe. etsä vittu voi sanooa et ä ä ä ä pitää olla shampanjaa aa. Ja, etää sun mielest sulle ei pidä olla shampanjaa, mut ei mullekaa! No hei! VIDU VIDY SHÄTÄNÄ VISVASYYLÄ!
mä sanon sulle et ''ä mä juon shssampajnaa ja shATOOP HILJAA!
Totuushan on se, että naiset kun pariutuu ylöspäin niin luuserimies ei saa ketään koska hänen alapuolellaan ei ole ketään sosiaaliselta statukseltaan heikompaa.
Paitsi varmaan joku vammainen mutta se taitaa olla laitonta.
Ei. Ja vielä huonommaksi tilanne muuttuu jos olet älykäs luuserimies.
Menestyjämiehellä on tarjota resursseja, statusta ja kyvykkyyttä. Tavallisella Äijällä turvaa ja nikkarointia. J.nnämiehellä on tarjota tunne dominoivasta uroksesta joka tekee mitä huvittaa, rentulla tunne miehestä jonka ei tarvitse tehdä mitään.
Raittiilla ja kivalla alisuorittajamiehellä ei ole tarjota mitään. Se että mies on kiva, on itsessään arvotonta. Vasta jos kyvykäs mies on kiva, sillä on arvoa.
Tilastokeskuksen sivuilta näkee miten kuvio menee, yksin on jäänyt enemmistö luuserimiehistä kun taas naisilla luuserious ei vaikuta pariutumiseen. Koska osa menestyjämiehistä menee luuserinaisille, menestyjänaisissa on enemmän sinkkuja, koska toisin kuin miehet he eivät pariudu alaspäin.
Näin on ollut aina. Jokainen nainen on itsessään arvokas. Miehen on löydettävä rooli ja tehtävä, oli se sitten metsästäjä tai shamaani. Mies jolla ei ole roolia ja tehtävää, on arvoton.
Mikä voisi olla sinun roolisi, ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt pari luuserin merkkiä:
- ei parisuhdekokemusta
- ei seksikokemuksia
- ei työkokemusta
- ei koulutusta
- ei rahaa
- ei sosiaalisia suhteita
En pitäisi näitä luuserin merkkeinä. Mt ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Menestyjämiehellä on tarjota resursseja, statusta ja kyvykkyyttä. Tavallisella Äijällä turvaa ja nikkarointia. J.nnämiehellä on tarjota tunne dominoivasta uroksesta joka tekee mitä huvittaa, rentulla tunne miehestä jonka ei tarvitse tehdä mitään.
Raittiilla ja kivalla alisuorittajamiehellä ei ole tarjota mitään. Se että mies on kiva, on itsessään arvotonta. Vasta jos kyvykäs mies on kiva, sillä on arvoa.
Tilastokeskuksen sivuilta näkee miten kuvio menee, yksin on jäänyt enemmistö luuserimiehistä kun taas naisilla luuserious ei vaikuta pariutumiseen. Koska osa menestyjämiehistä menee luuserinaisille, menestyjänaisissa on enemmän sinkkuja, koska toisin kuin miehet he eivät pariudu alaspäin.
Näin on ollut aina. Jokainen nainen on itsessään arvokas. Miehen on löydettävä rooli ja tehtävä, oli se sitten metsästäjä tai shamaani. Mies jolla ei ole roolia ja tehtävää, on arvoton.
Sellaisella älykkyydellä mitä ei pysty käyttämään mihinkään, ei ole arvoa. Ei naisella eikä miehellä
vaikeaa. itse raitistuttuani olen ollut ilman naisia kun saan mukaani vain humalaiset. Ehkä pitää pyörittää selvää naista kunnes tasapainoaisti katoaa ja sitten pyytää mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisella älykkyydellä mitä ei pysty käyttämään mihinkään, ei ole arvoa. Ei naisella eikä miehellä
Mitä arvoa?
On. Huonolla itsetunnolla varustetun ulisijan sen sijaan on vaikeampaa.
Täällä näkee kyllä ihme teorioita pariutumisesta.
Mitä edes tarkoittaa luuseri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä arvoa?
Sillä älyllä ei ole mitään väliä, jos henkilö on yksin päänsä sisällä älykäs muttei pysty hyödyntämään älykkyyttään mitenkään.
Onko luuseri syrjäytynyt? Eronnut? Työtön? Vai mikä?
Päihteettömyys on helpohkoa määritellä, mutta ainakin itselleni on hivenen epäselvää, että mikä on luuseri.