Kaksi miestä on ihastunut minuun ja kun olen heidät jättänyt, ovat alkaneet itkemään
Ärsyttää itseänikin että jouduin heidät jättämään, mutta kun ei vaan löytynyt sitä jotain :(
Löydänköhän koskaan miestä itselleni?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos loikkaisit Porvoonjokeen ja ajelehtisit pois.
Sepäs oli kauniisti sanottu.
Yleensäkin ehdottelet ihmisille itsemurhaa?
Vierailija kirjoitti:
Onnenkyyneleet?
Voihan se sitäkin olla...
Mutta musta tuntuu että nämä miehet ottaisivat kenet tahansa ihan ok-näköisen naisen
Vierailija kirjoitti:
Mutta musta tuntuu että nämä miehet ottaisivat kenet tahansa ihan ok-näköisen naisen
Olivat hieman epätoivoisia.
Ne eivät oikein inspi
Vierailija kirjoitti:
Onneks Sä oot täydellinen
en valitettavasti ole :(
Minulle on sattunut aina joku kolmesta:
1- Saa uskomattoman boostin itseluottamukselle ja uskoo nyt saavansa kenet tahansa
2- Takertuu epatoivon vimmalla eika suostu eroamaan millaan, uhkailee itsemurhalla yms
3- Sekoaa lopullisesti, joutuu laitoshoitoon tai alkaa psykopaatiksi ja alkaa tehtailemaan rikoksia
Summa summarum, mieluiten ei seksia ollenkaan kun on kerran noin katastrofaaliset seuraukset.
Vierailija kirjoitti:
1- Saa uskomattoman boostin itseluottamukselle ja uskoo nyt saavansa kenet tahansa
2- Takertuu epatoivon vimmalla eika suostu eroamaan millaan, uhkailee itsemurhalla yms
3- Sekoaa lopullisesti, joutuu laitoshoitoon tai alkaa psykopaatiksi ja alkaa tehtailemaan rikoksia
Summa summarum, mieluiten ei seksia ollenkaan kun on kerran noin katastrofaaliset seuraukset.
no itseasiassa mulle on sattunut kaikki muut paitsi viimeinen... tai no en ole ihan varma
ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia näin käy?
Minua itkettää, vaikka tiedänkin tämän provoksi. On kauhean surullista että nykyisin niin moni nainen on sillä lailla piloilla, että kuittaa kaiken "kemian puutteella".
Newsflash: teillä ei tule olemaan sitä "kemiaa" kenenkään muun kanssa kuin sen unissanne näkemänne olennon kanssa. Sille ei ole vastinetta lihassa ja veressä; tätä ette ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Minua itkettää, vaikka tiedänkin tämän provoksi. On kauhean surullista että nykyisin niin moni nainen on sillä lailla piloilla, että kuittaa kaiken "kemian puutteella".
Newsflash: teillä ei tule olemaan sitä "kemiaa" kenenkään muun kanssa kuin sen unissanne näkemänne olennon kanssa. Sille ei ole vastinetta lihassa ja veressä; tätä ette ymmärrä.
Mitä luulet? Kun rakastuu, niin tarvitaanko siihen vielä "kemiaa" buustiksi. En tarkoita mitään ulkoista pullosta, tai purkista.
Tai sitten en vaan rakastanut heitä. The end.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia näin käy?
Tapahtunut sen jalkeen kun ovat alkaneet saada seksia.
Mitäpä jos loikkaisit Porvoonjokeen ja ajelehtisit pois.