Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi miestä on ihastunut minuun ja kun olen heidät jättänyt, ovat alkaneet itkemään

Vierailija
25.10.2018 |

Ärsyttää itseänikin että jouduin heidät jättämään, mutta kun ei vaan löytynyt sitä jotain :(

Löydänköhän koskaan miestä itselleni?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos loikkaisit Porvoonjokeen ja ajelehtisit pois.

Vierailija
2/17 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos loikkaisit Porvoonjokeen ja ajelehtisit pois.

Sepäs oli kauniisti sanottu.

Yleensäkin ehdottelet ihmisille itsemurhaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on varmaan kussut istualleen

Vierailija
4/17 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnenkyyneleet?

Vierailija
5/17 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnenkyyneleet?

Voihan se sitäkin olla...

Vierailija
6/17 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta musta tuntuu että nämä miehet ottaisivat kenet tahansa ihan ok-näköisen naisen

Vierailija
7/17 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta musta tuntuu että nämä miehet ottaisivat kenet tahansa ihan ok-näköisen naisen

Olivat hieman epätoivoisia.

Ne eivät oikein inspi

Vierailija
8/17 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks Sä oot täydellinen

Vierailija
9/17 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks Sä oot täydellinen

en valitettavasti ole :(

Vierailija
10/17 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on sattunut aina joku kolmesta:

1- Saa uskomattoman boostin itseluottamukselle ja uskoo nyt saavansa kenet tahansa

2- Takertuu epatoivon vimmalla eika suostu eroamaan millaan, uhkailee itsemurhalla yms

3- Sekoaa lopullisesti, joutuu laitoshoitoon tai alkaa psykopaatiksi ja alkaa tehtailemaan rikoksia

Summa summarum, mieluiten ei seksia ollenkaan kun on kerran noin katastrofaaliset seuraukset.

Vierailija
11/17 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1- Saa uskomattoman boostin itseluottamukselle ja uskoo nyt saavansa kenet tahansa

2- Takertuu epatoivon vimmalla eika suostu eroamaan millaan, uhkailee itsemurhalla yms

3- Sekoaa lopullisesti, joutuu laitoshoitoon tai alkaa psykopaatiksi ja alkaa tehtailemaan rikoksia

Summa summarum, mieluiten ei seksia ollenkaan kun on kerran noin katastrofaaliset seuraukset.

no itseasiassa mulle on sattunut kaikki muut paitsi viimeinen... tai no en ole ihan varma

ap

Vierailija
12/17 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia näin käy?

Vierailija
13/17 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua itkettää, vaikka tiedänkin tämän provoksi. On kauhean surullista että nykyisin niin moni nainen on sillä lailla piloilla, että kuittaa kaiken "kemian puutteella".

Newsflash: teillä ei tule olemaan sitä "kemiaa" kenenkään muun kanssa kuin sen unissanne näkemänne olennon kanssa. Sille ei ole vastinetta lihassa ja veressä; tätä ette ymmärrä.

Vierailija
14/17 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua itkettää, vaikka tiedänkin tämän provoksi. On kauhean surullista että nykyisin niin moni nainen on sillä lailla piloilla, että kuittaa kaiken "kemian puutteella".

Newsflash: teillä ei tule olemaan sitä "kemiaa" kenenkään muun kanssa kuin sen unissanne näkemänne olennon kanssa. Sille ei ole vastinetta lihassa ja veressä; tätä ette ymmärrä.

Mitä luulet? Kun rakastuu, niin tarvitaanko siihen vielä  "kemiaa" buustiksi. En tarkoita mitään ulkoista pullosta, tai purkista.

Vierailija
15/17 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten en vaan rakastanut heitä. The end.

Vierailija
16/17 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helmiä sioille

Vierailija
17/17 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia näin käy?

Tapahtunut sen jalkeen kun ovat alkaneet saada seksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi