Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs minä sanoin

Vierailija
25.10.2018 |

Kohta aletaan kolmikantaisesti suunnitella aktiivimalli kakkosta. Ja siitä tehdään kova, koska ay-liike ei suostunut irtisanomislakiin, mutta työmarkkinatukea saavia työttömiä ay-liike on yhtä innokas nöyryyttämään kuin porvarihallitus.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se menee. Luultavasti Lindström taas ottaa kaiken "kunnian" tulevasta paskasta. Sillä ja puolueellaan kun ei ole hävittävää.

Vierailija
2/10 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin se menee. Luultavasti Lindström taas ottaa kaiken "kunnian" tulevasta paskasta. Sillä ja puolueellaan kun ei ole hävittävää.

Minä kyllä ihmettelen, eikö ay-liike mieti nokkaansa pidemmälle. Osa työttömistä kuitenkin joskus vielä työllistyy. Mutta viitsivätkö he enää liittyä liittoon kaiken kyykytyksen jälkeen? Myös monen lähipiiri tai muuten vain solidaariset ihmiset voivat tukea pitkäaikaistyöttömiä eroamalla liitosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkauksia? Mitä kolmikannassa sovitaan?

Vierailija
4/10 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä ihmettelen, eikö ay-liike mieti nokkaansa pidemmälle. Osa työttömistä kuitenkin joskus vielä työllistyy. Mutta viitsivätkö he enää liittyä liittoon kaiken kyykytyksen jälkeen? Myös monen lähipiiri tai muuten vain solidaariset ihmiset voivat tukea pitkäaikaistyöttömiä eroamalla liitosta.

Ja tukea lahkisten holokaustia? Oletko sairas?

Vierailija
5/10 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Olen pitkäaikaistyötön, joka on kyllästynyt siihen, että ay-liike on valmis suostumaan mihin tahansa työttömien nöyryytykseen, kunhan ei koske ansiosidonnaista saavia.

Vierailija
6/10 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Olen pitkäaikaistyötön, joka on kyllästynyt siihen, että ay-liike on valmis suostumaan mihin tahansa työttömien nöyryytykseen, kunhan ei koske ansiosidonnaista saavia.

Tuo on kyllä totta. Pitkäaikaistyöttömillä ei ole yhteiskunnassa kuin vihollisia. Ay-liike on yksi pahimpia.

Vierailija
7/10 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä sovitaan universal credit -mallin Suomen versiosta. Köyhät kyykkyyn sak:n siunauksella.

Vierailija
8/10 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä sovitaan universal credit -mallin Suomen versiosta. Köyhät kyykkyyn sak:n siunauksella.

Miksi et mene töihin?

Vierailija
9/10 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M.O.T.

Vierailija
10/10 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatteko lisää ennusteita. Tämä on tylsän helppoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä