Salaliittoteoria. Foliohattujen horinoita vai järkevää pohdiskelua?
Katselin tuossa Seitsemän uutisia ja toimittaja kertoi järjettömien salaliittoteorioiden lähteneen liikkeelle koskien pommien lähettämistä. Vaikka uskon kyseessä olevan mielenterveyspotilas joka on katsonut liikaa Unabomber tv-sarjaa, ei mielestäni sitä toista vaihtoehtoa kannata sulkea pois. Eli sitä, että tällä koitetaan vaikuttaa tuleviin vaaleihin.
Voisit kysyä itseltäsi, pyrkisitkö itse poliitikkona vaikuttamaan äänestystulokseen kyseisillä kepulikonsteilla? En tiedä olenko poikkeus, mutta itse kyllä käyttäisin juuri tuollaisia keinoja missä vastapuoli saadaan näyttämään roistolta. Jostain syytä nämä kohut aina tapahtuu juuri silloin kun on vaalit. Ehkä vaalit aktivoi hullut, koska politiikot ne ainakin aktivoi.
Eniten tässä häiritsee se, ettei yksikään pommeista ole räjähtänyt. Täytyy olla huono tekemään niitä tai sitten lähettäjä ei edes halua vahingoittaa ketään.
Mitä mieltä te olette?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittakaa googleseen Uusi maailmajärjestys, Haarp, Bildenberg kerho jossa myös meidän "rakkaat" politiikot ja taloustietelijät ovat jäseneinä.
Sanotkaa sitten teidän mielipiteinne. Välillä tuntuu että tämä on maailma mitä halutaan.
Itse olen alkanut boikotoimaan yrityksiä, työelämä, tuotteet, politiikka. Alkaa tulla mitta täyteen. Herrat haluavat kapitalismia koska ilman töitä, materiaalia ei rikastuta, rikastumiseen tarvitaan lampaita jotka on valmiit tekemään töitä.
Työ on arvokas ja ihana asia itsessään.
Ihan totta. Ei tuo Sipiläkään ole hokenut mitään muuta kuin, että tuottavuutta pitäisi lisätä, vaikka kaikki viisaat asiantuntijat sanoo, ettei maapallo kestä enää yhtään tuottavuuden lisäämistä.
Kun katsoo menoa joka puolella, alkaa näyttää siltä, että ihmiskunta on ajamassa itseään aika nopeaan tuhoon.
Niinhän se on, että salaiittoteoriat uppoavat yleensä keskimääräistä alemman älykkyysosamäärän omaaviin ihmisiin parhaiten, koska heillä on suurin tarve todistaa (itselleen) itsensä älykkäämmäksi kuin ne muut. Uskotaan sitten mieluummin siihen keksittyyn todellisuuteen, kun sen avulla voidaan pitää niitä muita hölmöinä ja ääliöinä, jotka eivät vaan näe sitä salaliittoa ja uskovat sokeasti valehtelevia poliitikkoja ja valtamedioita, kun itse ainoina tiedetään se totuus, jonka gurut ovat netin äärimmäisen uskottavilla sivuilla ja keskustelupalstoilla harvoille ja valituille älyköille paljastaneet.