Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opamoxin käyttäjät

Vierailija
25.10.2018 |

Sain siis lääkäriltä tuota tänään paniikkioireiluun ja mietin että millainen olo siitä tulee? Pystyykö toimimaan vai vetääkö "veteläksi"? Koska panikoin yleensä julkisilla paikoilla niin pystyykö tuota ottamaan niissä tilanteissa. En ole ikinä ennen mitään rauhoittavia käyttänyt niin mietiskelin...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu annoksestakin. Mutta itselle ei ole tullut vetelä olo. Ja ihan hyvin pystyy toimimaan normaalisti.

Vierailija
2/21 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa todella nopeasti, rauhoittaa ja rentouttaa. Esim. autoa en uskaltaisi ajaa, liikkumiseen ei vaikuta. Tarkoitettu lyhytaikaiseen käyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii hyvin viinaksien kanssa.

Vierailija
4/21 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota liikaa niin olet ihan ok. 

Vierailija
5/21 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en autoa aja jos otan opamoxin, minulla jo puolikas hidastaa ajatuksia ja luultavasti myös reaktionopeutta. Liiku siis julkisilla kun otat.

Vierailija
6/21 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu käyttäjästä ja määrästä. Minulle tulee hirveä väsymys joten yleensä otan edellisenä iltana > nukahdan siihen > seuraavana päivänä olen rauhallinen. Joskus on jopa hyväkin fiilis. Jos olen liikkeessä ja otan sen niin en nukahda ellei siihen tule tilaisuutta, mutta olo saattaa olla vähän tööt. Itse siis käytän puolet 15mg tabletista ja olen pieni ihminen. Se yleensä alkaa vaikuttamaan puolen tunnin jälkeen.

Vierailija
7/21 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on 15mg tbl, puolita. Jos 30mg, voit laitta neljään osaan.

Vierailija
8/21 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ehkä huomaat, tämä riippuu täysin ihmisestä. Mä käytän opamoxia lähinnä nukahtamisvaikeuksiin, mistä voinette päätellä mitä kyseinen lääke tekee mun vireystilalle. Toisinaan joudun ottamaan sitä myös ahdistukseen, jolloin en kyllä aja autoa tai tee muutakaan ehdotonta tarkkuutta vaativaa.

Vierailija
9/21 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilemalla selviää. Toisia auttaa todella hyvin ja toimintakyky säilyy/paranee, toisilla ei vaikuta missään ja joillekin tulee väsynyt olo. Otat siis testimielessä yhden napin ja heität sen huiviin vaikka vapaapäivän aamuna, kun ei ole mitään menoja. Sitten odottelet ja katsot miltä tuntuu vai tuntuuko miltään. Jos ei tunnu miltään, yksi nappi on liian vähän ja jos tuntuu liikaa, puolikas riittää. 

Hyvä apu ovat nämä lääkkeet, mutta muista se vanha hyvä sanonta että "hyvä renki, huono isäntä". Pyri siis käyttämään vain pahimmissa paikoissa tai pidä vaan mukana lompakossa - sekin auttaa kun tietää että lääke on mukana stressaavassa paikassa. Usein se riittää, eikä lääkettä edes tarvitse.

Tsempit!

Vierailija
10/21 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs reseptissä seisoo?

Vierailija
11/21 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan iltaisin 15 mg , n tunti ennen nukahtamista, tekee raukean olon johon on hyvä nukahtaa. Kärsin masennuksesta ja paniikkihäiriöstä. Olen saanut sen päiväkäyttöön mutta väsyttää tosiaan liikaa ja tekee olosta aika vetelän. Otan sen vain päivällä jos olo on tosi vaikea. Autoa en uskalla ajaa , jos olen lääkkeen ottanut ja jos poliisit pysäyttää , niin siitä voi mennä kortti, kun on bentso ja se näkyy huumausaine testissä.

Vierailija
12/21 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on sokerista tehty ihmiset kun puolikkaasta opparista menee polla sekaisin ja ei pysty ajamaan autoa.

Ei ihme, että apteekista ei saa enää amfetamiinia ja morfiinia.

Vierailija
13/21 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä voin kyllä ajaa autoa... tosin henkilökohtaista ja pitää testata ensin 😊

Vierailija
14/21 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun vaikutus lakkaa niin paniikkiolot vaan paranee. Muutenkin rauhoittavat tuhoaa vatsan hyvinvointia ja aiheuttaa syöpää.

Kannattas selvittää itelleen miksi panikoi, miksi pelkää muita kusipäitä suomalaisia niin paljon?

Vierailija
15/21 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras rauhoittava on kun pysyy kotona niin ei joudu olemaan tekemisissä sarvikuonojen kanssa.

Vierailija
16/21 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sir Tavington kirjoitti:

Kyllä on sokerista tehty ihmiset kun puolikkaasta opparista menee polla sekaisin ja ei pysty ajamaan autoa.

Ei ihme, että apteekista ei saa enää amfetamiinia ja morfiinia.

Juu ja yllättäen olen myös absolutisti. Taitaa nämä ei-mikään-riitä-rämäpäät tarvita niitä rajuja päihteitä ja kokemuksia. Terv. se joka käyttää puolikkaan 15mg.

Vierailija
17/21 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä otan iltaisin 15 mg , n tunti ennen nukahtamista, tekee raukean olon johon on hyvä nukahtaa. Kärsin masennuksesta ja paniikkihäiriöstä. Olen saanut sen päiväkäyttöön mutta väsyttää tosiaan liikaa ja tekee olosta aika vetelän. Otan sen vain päivällä jos olo on tosi vaikea. Autoa en uskalla ajaa , jos olen lääkkeen ottanut ja jos poliisit pysäyttää , niin siitä voi mennä kortti, kun on bentso ja se näkyy huumausaine testissä.

Ei mene kortti jos on resepti. Voivat kyllä viedä testiin, että oletko ottanut ohjeen mukaan.

Sähköisen reseptin saamiseen heillä on konstinsa. Eli varmistaa terveydenhuollosta.

Vierailija
18/21 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 jatkaa. En silti suosittele. Tunnistele ensin kuinka sinuun vaikuttaa, lääkärinkin kanssa voit jutella asiasta.623

Vierailija
19/21 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaikutus jopa vaihtelee eri päivinä. Joskus tekee väsyneen ja "pehmeän" olon, jolloin on helppo nukahtaa ja toisinaan taas olotila on ahdistuksen poistuttua ihan skarppi. Annos siis 15mg tarvittaessa.

Vierailija
20/21 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opamoxin vaikutus alkaa hitaimmin kaikista rauhoittavista, vasta noin 90 minuutin jälkeen. Muu on placeboa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan