Olen 20-vuotias ja tuhosin äsken puhelimeni koska halua62n uuden iPhonen
Kommentit (15)
Kotivakuutus korvaa tietyillä ehdoilla. Saat sieltä rikkomasi puhelimen hinnan vähennettynä omavastuulla, yleensä vähintään 150€. Kannattiko?
Vierailija kirjoitti:
Kotivakuutus korvaa tietyillä ehdoilla. Saat sieltä rikkomasi puhelimen hinnan vähennettynä omavastuulla, yleensä vähintään 150€. Kannattiko?
Puhelin maksoi puolet siitä eli en varmasti ole tyytyväinen. Miksei kukaan voi rahoittaa uuden iPhonen minulle koska tuhosin tarkoituksella vanhan halpiskännykkäni?
Miksi jonkun pitäisi ostaa sulle kännykkä?
Omasta pussista voit maksattaa uuden luurin.
Mene töihin ja osta vaikka joka viikko uusi turhake luuri. Omalla rahalla.
Tuleeko uudella sitten paremmat pyllykuvat?
Pappa betalar. Paitsi ei ne teinitkään saa vanhemmiltaan uutta puhelinta jos tarkoituksella rikkovat. Sitten eikun pulloja keräämään. Ja miksi kukaan järkevä täysi-ikäinen haluaisi edes iPhonea? Jotta saisi rikastuttaa jotain amerikkalaista sijoittajaa?
Hassu. Ei mee läpi selityksesi.
Vanha Nokia luuri niin kauaksi aikaa kun olet säästänyt uuden hinnan.
Mä olen 20v, mulla on mua reilusti vanhempi mies, yritys, lapsi tulossa ja omakotitalo. Elämä on ihanaa <3
Tälläisen aloitusten tekeminen on varmin merkki siitä, että tarvitsemme kolmatta maailmansotaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 20v, mulla on mua reilusti vanhempi mies, yritys, lapsi tulossa ja omakotitalo. Elämä on ihanaa <3
Yritys? Anna mä arvaan? Liimailet irtoripsiä ja kynsiä ja puristelet asiakkaitten finnejä toiminimen alla:D
Vierailija kirjoitti:
Firmasi myynee fuusioreaktorilla toimivia sukellusveneitä? Missä päin porvoota asustelet hopeakettusi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Firmasi myynee fuusioreaktorilla toimivia sukellusveneitä? Missä päin porvoota asustelet hopeakettusi kanssa?
Ei vaan ostaa niitä. Porvoon satamassa niitä lojuu toistakymmentä käyttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritys? Anna mä arvaan? Liimailet irtoripsiä ja kynsiä ja puristelet asiakkaitten finnejä toiminimen alla:D
Mitä vikaa toiminimiyrityksessä on?
Olet ilman.