Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei valtion pikkupalkkaisessa duunissa työskentelevä, eikö kenkuta, kun ette saa arvostusta ja kuka vaan voisi korvata teidät?

Vierailija
25.10.2018 |

Kortiston puolella heitä riittää pilvin pimein.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen itse kunnalla, mutta ei kenkuta. Arvostan itse tätä työtä.

Vierailija
2/9 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka työskentelee valtiolla pienellä palkalla? Valtio ulkoisti kaikki duunarihommat ja muut pienipalkkaiset yksityisille firmoille jo kauan sitten. Valtiolla on töissä enää eri tasoisia pomoja, joilla on sikamaisen hyvä palkka. Valtiohan on ollut palkkavertailuiden johtaja jo pitkään ja se johtuu juuri siitä, että se maksaa palkkaa enää johtajatason hommissa oleville. Muut ovat yksityisten palveluksessa. Kuntapuoli on sitten toinen juttu, mutta siellä ollaan menossa kyllä samaan suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan valtion palkat ole huonoimmasta päästä. Eikä valtion virkamiehiä voi korvata, koska potkuihinkin pitäisi olla todella painavat syyt. Aloituslauseessasi ei ole mikään totta.

Vierailija
4/9 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma palkkani on suhteellisen surkea (n. 2600e) vasta yhden maisteritutkinnon omaavana, mutta en koe sen erityisempää kenkutusta. Samalla tapaa ne työpaikat ovat yksityisellä korvattavissa, en koe harhoja merkityksellisyydestäni työelämässä.

Vierailija
5/9 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma palkka valtiolla reilusti alle 3000€ ja maisterin tutkinto. En voi suositella valtiota työnantajana. Bonuksena huonoa johtamista.

Vierailija
6/9 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynti- ja telebuukkausfirmat ovat yksityisten omistamia. Olisikohan työlläni enemmän merkitystä ja palkka parempi sellaisessa, ihmisten puhelimiin koko ajan soittavana myyjänä..?

Potkujahan ei tarvitsisi pelätä - suurin osa irtisanoutuu itse heti, kun jotain parempaa löytyy. 

(Itsekin tein niin - sain vakituisen työn kunta-alalta. :) ) 

Vierailija
7/9 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon tämä pikkupalkka euroina on?

Vierailija
8/9 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita ja palkka on ihan hyvä.

Vierailija
9/9 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2700 palkka ja vain yo-merkonomi. Siinähän yritätte korvata, ei mua niin vaan virasta pois potkita.