Crosstrainerin hankinta? Kannattaako?
Katsoin jo suositusten mukaan hyvän mallin. Pelkään vain jos se jää lopulta nurkkaan pölyttymään.
En pidä kuntosaleista ja polvi ei kestä juoksua. Katsoin mallin joka etuvetoinen eikä polvet nouse kovin ylös, spekseissä mainitaan polviystävällisyys.
Kommentit (6)
Persereikä on pienempi kuin suu. Syö vähemmän, liiku enemmän vaikka kävellen.
Minä ostin juuri ihan samoista syistä käytetyn ja sehän oli rikki (pitkä tarina). Sillä voi kuitenkin polkea vaikka näyttö ei toimi ja se on tosi rankkaa. En usko että jää nurkkaan pölyttymään. Polven kannalta olen erittäin tyytyväinen tähän. Tänään menin syväkyykkyyn jotain nostaessani eikä polveen sattunut ollenkaan. Se on sanottava että hirveän isohan tuo laite on.
Polvet menevät huonoiksi kuten pyöräilyssäkin.
Vierailija kirjoitti:
Polvet menevät huonoiksi kuten pyöräilyssäkin.
Kirjoitin tuohon ylle. Mun polveen alkaa sattua noin 3 km kävelyn jälkeen. Nopeammin jos kävelen useana päivänä peräkkäin. Juosta voin noin 300 m ja se on siinä. En ole crosstrainerilla vielä onnistunut saamaan polveani kipeäksi. Tosin en ole 40 minuuttia kauempaa vielä jaksanut reuhtoa sillä nykyisen, polven kipeytymisen aiheuttaman rapakunnon takia. Liikkumattomuus ei ole vaihtoehto. Jalkojen lihaskunto on jo hyvä.
Olisiko vielä lisää kokemuksia tähän?
Kiitos 🙂
Ap
Ei kannata. Jaksat nytkyttää sitä max. kuukauden. Osta mieluummin vaikka pari eri painoista kahvakuulaa.