Voiko kirjaston kirjat palauttaa johonkin toiseen saman kaupungin kirjastoon?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Voi mutta siitä voi mennä siirtomaksu.
Ok kiitos :)
Ap
yleensä voi. ainakin hki:ssa ja tku:ssa
Voi palauttaa eikä mene maksua.
t: kirjaston täti
Samalla vaivalla olisit kysynyt suoraan kirjastosta, ja saanut luotettavan vastauksen.
En tiedä Jkln tilannetta mutta Treella voi ja ei mene maksua.
google auttaa aina
Aineiston palauttaminen
Keski-kirjastoista lainatun aineiston voi palauttaa maksutta mihin tahansa Keski-kirjastojen toimipisteeseen.
Miksi ei voi itse etsiä netistä? Avuttomuutta?
"Aineiston palauttaminen
Keski-kirjastoista lainatun aineiston voi palauttaa maksutta mihin tahansa Keski-kirjastojen toimipisteeseen."
https://www.jkl.fi/kirjasto/asiointi/lainaus
Vierailija kirjoitti:
Samalla vaivalla olisit kysynyt suoraan kirjastosta, ja saanut luotettavan vastauksen.
Minun vastaukseni on luotettava. Keski-kirjastojen (Jyväskylän seutu) kirjat saa palauttaa mihin tahansa kirjastoon maksutta. Myös kirjastosta toiseen voi seutulainata aineistoa maksutta.
t: Kirjaston täti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun vastaukseni on luotettava. Keski-kirjastojen (Jyväskylän seutu) kirjat saa palauttaa mihin tahansa kirjastoon maksutta. Myös kirjastosta toiseen voi seutulainata aineistoa maksutta.
Kuka tahansa voi tällaisissa väittää mitä tahansa ja esittäytyä vaikka keneksi. Luotettavinta on lainata tahon legitiimiä nettisivua linkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t: Kirjaston tätiKuka tahansa voi tällaisissa väittää mitä tahansa ja esittäytyä vaikka keneksi. Luotettavinta on lainata tahon legitiimiä nettisivua linkin kanssa.
No kaipa niitä sitten on niitäkin, jotka näkee vaivaa infota väärin tällaisessakin asiassa 🙄
Löytyyhän nuo tiedot tietysti, kun menee omille sivuilleen tarkastelemaan lainojaan.
Voi mutta siitä voi mennä siirtomaksu.