Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50 minuuttia

jenni
08.04.2012 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ensimmäinen saunominen meni lapsen nukkuessa ns. "varmaa unta".

Ei sitä kuitenkaan uskallettu varmaan kymmentä minuuttia kauempaa saunoa, koska jos me vaikka kuitenkin emme kuule jos se kiekuu kuin syötävä tuolla viereisessä huonessa ;)

Kyllä sitä sitten oppi, mutta harjoittelua se erossa olokin vaati. Ja vaatii välillä edelleen.

Olin muuten yllättynyt siitä että olit blondi! Olin jostain syystä vakuuttunut punapäisyydestäsi :D Mutta hauska juttu ja todella onnistuneet kuvat!

Vierailija
2/4 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punapää, se olisikin hauskaa! Mutta ei, blondiini olen, kiitos L'Oreal Excellencen. :D Ja Mies taas on niin tumma että toisinaan luullaan ulkomailta tulleeksi. Maija näyttää perineen tummuutta ainakin silmiin ja takatukkaansa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkuhälytin on antanut meille monta rauhallista saunomishetkeä, suosittelen! Ei tarvitse miettiä nukkuu vauva vai ei.

Joskus vauva on myös saunahetkissä mukana, tosin sitterissä kylppärin puolella niin, että näemme hänet lasiovesta. Kostean ilman hengittäminenkin tehnyt pienelle hyvää kuivina pakkaspäivinä ja nuhaisena ollessaan.

Vierailija
4/4 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni-Mamma: itkuhälytin on kyllä käytössä päiväunien aikana, ja silloin pääsenkin mukavasti siivoilemaan yms. kun lapsi on ulkona nukkumassa. Mutta halusimme nimenomaan saunoa _niin_ rauhassa, ettei tarvitse sännätä alasti pihalle, jos hälytin hälyttää. :) Ihanaa kun on isovanhempia ja ystäviä, joilta pyytää saunomisaikaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan