Mies tunnusti käyneensä huorissa kaksi kertaa!! Kohtalotovereita?
Järkytyin tästä paljastuksesta aika tavalla, en olisi miehestäni tälläistä ikinä kuvitellut... Tästä maksullisten naisten kokeilusta on tosin jo yli 10 vuotta aikaa emmekä olleet vielä siis edes tutustuneet. Mies oli ollut tuolloin sinkku ja lomamatkalla nämä jutut kokeillut. On tätä kovasti hävennyt eikä ole esim. aikasemmin mulle kertonut vaikka ollaan aiheesta keskusteltu ja olen suoraan kysynytkin. Nyt sitten " tunnusti" ja yön yli piti minun tätä sulatella. Nyt ihan ok fiilis. Tehty mikä tehty. Oli vaan pakko purkaa tämä johonkin, sen verran kuitenkin tämä mietityttää... Onko kenenkään muu mies kokeillut vastaavaa?!
Kommentit (10)
Yhteistä eloa takana 10 vuotta eikä kertaakaan kumpikaan ollut pettänyt. Meillä oli ollut hieman rankka vaihe elämässä ja hänen arviointikykynsä petti.
Kertoi heti reissun jälkeen kotona. Olimme keskustelleet tästä pettämisasiasta monta kertaa ja olen itse selvästi sanonut miehelle, että haluaisin tietää pettämisestä jos niin joskus käy. Onneksi hän kertoi asiasta heti, olisi ollut kurja kuulla jotain kännivuodatusta vuosien päästä. Olin loukkaantunut tietysti ja muutama päivä meni shokissa. Olin myös raskaana ja sekin vaikutti asiaan. Onneksi hän oli käyttänyt ehkäisyä - tätä tivasin monta kertaa, koska pelkään tauteja.
Asia on keskusteltu ja käsitelty ja anteeksi annettu. Unohtaa en voi, mutta anteeksi voin antaa.
kamala olo, en ole päässyt yli vieläkään ja aikaa kulunut kaksi vuotta.
Asunnot ja tavarat jakoon yhden aktin takia?
Höpö höpö.
t: 3
Suunnitelmallinen pettäminen on mielestäni vähän eri juttu kuin maksulliset. En minä tekoa hyväksy, kuten sanoin, mutta koko elämääni en sen takia rupea rikkomaan. Mistä sen tietää, vaikka itsellekin kävisi joskus noin. Ei tosin ole käynyt.
Vierailija:
Asunnot ja tavarat jakoon yhden aktin takia?
Höpö höpö.t: 3
3 ja 5 kertomuksen jälkeen oma juttuni tuntuu ihan vähäpätöiseltä... Meillä ei sentään ole pettämisestä ollut kyse joten nuo nuoruuden kokeilut voidaan painaa ihan villasella. Olen pahoillani, että te olette joutuneet kokemaan tuollaista suhteessa :-( Ei varmasti ole ollut helppoa päästä asian yli ja jatkaa yhteiselämää.
Tuntui vaan ihan oudolta nähdä mies uudessa valossa. Oli nimittäin kahdella eri reissulla näitä kokeillut joten ilmeisesti oli ollut hyviä kokemuksia... ;-/ Onneksi oli myös käyttänyt kumia! Tiesin kyllä, että miehellä on värikäs naishistoria takanaan mutta maksullisia en olisi kuuna päivänä kuvitellut kokeilleen. Nyt on kuulemma paljastanut sen viimeisenkin salaisuutensa minulle ;-)
Sanoin, etten hyväksy maksullisia, ja paheksun tekoa suunnattomasti. En siis antanut mitään lupaa maksullisissa käymiseen todellakaan. Kyllä mulla oli paha olo pitkään, koska tunteethan näissä asioissa on pelissä vahvana. Mieheni sanoi, että morkkis oli niin hirveä, että tuskin toistuu. Mutta minähän en voi asiaan vaikuttaa, päätös on miehen. Aivan kuten vain minä itse olen vastuussa omasta uskollisuudestani. En usko, että kieltämällä ja uhkailemalla saadaan kukaan mies uskolliseksi jos hänellä on taipumus ja tilaisuus pettää. Jäin tuon tapahtuman vuoksi pitkään miettimään, että miksi itse olen pysynyt uskollisena. Onko lopulta kyse " korkeasta moraalistani" vai vain siitä, että tarpeeksi herkullista tilaisuutta ei ole koskaan tullut? En löytänyt vastausta.
Meillä on ollut elämässä monta kertaa tiukempiakin tilanteita, isoja kriisejä. Niistä kun on selvitty niin tämä ei nyt vaan tuntunut niin isolta asialta enää.
Mahdotonta kuvitella, että sen jälkeen voisin enää kunnioittaa miestä millään tasolla, niin miehenä kuin ihmisenäkään. Seksiä ostamallahan hän itse olisi osoittanut aika raadollisesti, kuinka paljon arvostaa toista ihmistä. Jonkun kännihairahduksen voisin antaa anteeksi, huorissa käymistä en. Vaikeampi sanoa, miten suhtautuisin, jos tämä olisi tapahtunut kauan sitten ja mies häpeäisi - todennäköisesti harkitsisin silti vakavasti suhteen lopettamista.
10-15 vuodessa ihminen kuitenkin muuttuu henkisesti aika tavalla. Itsekin muistutan arvoiltani ja ajatusmaailmaltani vain etäisesti sitä parikymmpistä tytönhupakkoa joka 15 vuotta sitten olin... Miehelleni sallin myös menneisyytensä.
Vierailija:
Vaikeampi sanoa, miten suhtautuisin, jos tämä olisi tapahtunut kauan sitten ja mies häpeäisi - todennäköisesti harkitsisin silti vakavasti suhteen lopettamista.
Naurettavaa olisi vetää herneet jostain menneisyyden huorissa käymisestä. Ap kuitenkin vaikuttaa siltä, että pohtii asiaa fiksusti.
Ei tuollaisen takia kannata hyvää suhdetta (ja mahdollista perhettä!) lopettaa.
olivat äskettäin sitä panneet. :oO