Rita ja Aki kertovat vauvauutisen viikolla 6
Kommentit (8)
No he ovat tehneet sen päätöksen, että myös vaikeista asioista voi puhua(mahdollinen keskenmeno) julkisuudessa ja näin ollen antaa vertaistukea asiansa salanneille.
Huvittaa kun tyhmät ihmiset suoraan leimaavat asian, koska ”minä en kertoisi, sääntö on siis sellainen kuin minä tekisin!!” Ajatelkaa joskus laatikon ulkopuolelta. Kaikki eivät ole kuten te ja teidän pieni elämä :D
Vierailija kirjoitti:
No he ovat tehneet sen päätöksen, että myös vaikeista asioista voi puhua(mahdollinen keskenmeno) julkisuudessa ja näin ollen antaa vertaistukea asiansa salanneille.
Huvittaa kun tyhmät ihmiset suoraan leimaavat asian, koska ”minä en kertoisi, sääntö on siis sellainen kuin minä tekisin!!” Ajatelkaa joskus laatikon ulkopuolelta. Kaikki eivät ole kuten te ja teidän pieni elämä :D
Älä nyt Rita kiihdy, ei tee hyvää raskaana olevalle.
Miksi keskenmenoa ei voisi kertoa? Kai sitä voi kertoa iloiset sekä ne ikävät uutiset. En ymmärrä tuota liian aikaisin kertoo arvostelua.
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelin lähinnä heidän omaa jaksamistaan keskenmenon sattuessa. Ei sitä voi ennakolta tietää miltä silloin tuntuu ja voi olla hyvin ikävää joutua asiasta kertomaan julkisesti. En itsekään ole keskenmenoani salannut, mutta en olekkaan julkisuuden henkilö, niin ei sitä seiskassa puida. Tottakai jokainen tekee omat valintansa itse. Toivon heille kaikkea hyvää.
T. 1
Heillä varmasti syynsä miksi kertovat jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sääntöä, vaan monet puhuvat kokemuksen rintaäänellä. Kun asiat ovat vaikeita, niin joskus toiset näkevät sen kivempää, kun ei tarvitse vielä selitellä siihen päälle puolitutuille Toiset taas tykkäävät vaikeinakin hetkinä avautua julkisuudessa epäonnestaan ja suruista.
Jos joku sanoo”minä en kertoisi” hän kertoo vaan mielipiteensä. Voimme tietenkin kysyä? Entä sitten? Ketä kiinnostaa?
Toivottavasti kaikki menee hyvin. Keskenmenon riski on niin suuri vielä tuossa kohtaa. Tai jos ei ole vielä varhaisultrassakaan käynyt, voi olla tuulimuna tai kohdunulkoinen. Ikävää, jos näin käy ja koko kansalle joutuu sitten kertomaan. No, ehkä minä vain ajattelen pahinta heti, koska itse vasta saanut keskenmenon ja viikolla 6 olin vielä yhtä onnellinen kuin hekin ovat nyt.