Vaihdatko talvirenkaat/kesärenkaat itse?
Vaihdatko talvirenkaat/kesärenkaat autoosi itse? Miksi et? Jos et, millaista palvelua käytät?
Kommentit (23)
Pakko vaihtaa itse, kun en luota kausityöntekijöiden huolellisuuteen. Työn hinta-laatusuhde on järkyttävän huono. Kun tekee itse homman kunnolla, ei tarvitse jäljestä päin tarkastaa tuliko pyörät oikeasti kiinni vai jäikö mutterit löysälle.
Continental kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdatko talvirenkaat/kesärenkaat autoosi itse? Miksi et? Jos et, millaista palvelua käytät?
Rengasliikkeessä asennettiin Continental Conti Ice Contact 2 nastarenkaat ja rengasasentaja tarkasti samalla rengaspaineet. Rengasliikkeessä nostetaan auto kerralla sopivaan korkeuteen
jolloin rengasasentajan on hyvä tehdä töitään. Kun kesärenkaat poistetaan niin siinä saa samalla tarkastettua auton jarrupalojen kunto / iskuvaimentimien kunto kun auto on sopivalla korkeudella joten saa ne samalla tarkastettua kun rengasasentaja asentaa talvirenkaat paikoilleen. Talvirenkaiden asennus maksoi 30 € - mitä teillä muilla maksoi? Kesärenkaat vanteineen pesimme kotona käyttämällä lämmintä vettä - nestemäistä mäntynestesaippuaa - esihuuhtelu lämpimällä vedellä käyttäen keltaista vesiletkua - pesun jälkeen jälkihuuhtelu lämpimällä vedellä käyttämällä keltaista vesiletkua. Seuraavana päivänä sai nostaa kesärenkaat paikoilleen autotalliin etuosaan. Kesärenkaiden päälle laitoimme punaisen fleecepeiton.
Meillä muuten sama, mutta fleecepeitto oli keltainen ja käytimme jälkihuuhteluun vihreää vesiletkua :)
Mies vaihtaa. Itsekin olen sen homman opetellut ja tekisin tarvittaessa, mutta koska olen selkävaivainen, niin mies tarjoutuu vaihtamaan renkaat kummankin autoon.