Miksi Lidlissa kassoille pyydetään lähes aina esimiestä/miksei kassoja ole tarpeeksi?
Jatkuvasti "Esimiestä pyydetään kassalle se ja se"
Eikö noilla muutenkaan ole kun yksi tai maksimissaan kaksi kassaa käytössä ruuhka-aikoinakaan?
Olen hakenut Lidliin töihin useamman kerran, aina on tullut vastaus "valitettavasti paikka on jo täytetty, kiitos mielenkiinnosta ja hyvää jatkoa teille"
Joku automaatti siis kirjoittanut.
Kommentit (4)
Kaipa kyse on vain tehokkuuden maksimoinnista. Ei haluta että kassalla istuu kukaan odottelemassa asiakkaita, vaan yksi kassa hoitaa kaikki asiakkaat, kunnes tulee ruuhka. Silloin varaston puolelta joku siirtyy kassojen puolelle.
Minua naurattaa, kun se esimies-sana kuulostaa siinä nauhoituksessa aivan "isimieheltä."
Lidleissä tosiaan puretaan kassaruuhkia tehokkaasti.
Kaikkien vuorossa olevien maksimipotentiaali on käytössä, kun kaikilla kädet täynnä ja 1-3 tehokasta kassatyöntekijää vetää liukuhihnaa.
Etkö oikeasti ole huomannut miten ripeästi me palvellaan jonoa?
Lidlissä kyllä pyrkivät saamaan aina uuden kassan auki kun asiakkaita on jonoksi. Jostain luin perustelun tuolle esimies jutulle että koska lidlissä ei ole info-pistettä niin tuotepalautuksissa mm. tarvitaan esimiehen lupa.