Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä Carriwell odotusajan tukivyön käyttäjiä?

08.05.2006 |

Kysyisin onko tuote hyvä? Ja ennen kaikkea - miten nuo koot menevät? Minkä kokoisia olitte ennen raskautta, entä tukivyön hankkiessanne? Olisko jotain vinkkiä tuon sopivan koon keksimiseen sovittamatta vyötä?

Apua kaipaava

- Tiina -

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Babyidean sivulta löytyy tuotteiden jälleenmyyjät + yhteystiedot, näyttää olevan aika ympäri maata. Kannattaa kysyä jälleenmyyjiltä apua kokojen kanssa, usein heillä pääsee myös sovittamaan! itse hankin carriwellin pehmoliivit ja kävin sovittamassa ja kyllä useampaa kokoa piti kokeilla että oikea löytyi.

Tuon tukivyönkin meinaan hankkia tässä piakkoin, todennäköisesti käyn sitäkin ensin sovittamassa.

-Minni

Vierailija
2/8 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain juuri viikko sitten tuon Carriwellin saumattoman tukivyön ja on ainakin mulle ollut apua. Oikeastaan se on enemmän tukivaate, mutta mulla tukee selkää ja masua juuri sen verran kuin tarvitsin, että pystyn käymään lenkeillä lasten ja koirien kanssa, alkoi ottaa jo ylävatsaan ikävästi.

Itse kävin sovittamassa, kun jälleenmyyjä on lähellä, mutta sanoi, että yleensä tuo koko on juuri se, mitä olisi normaalistikin, tukivyö on venyvä eli antaa periksi masun kasvun mukaan. Parempi, että se on napakasti päällä kuin että on liian iso.

Porenn ja Pimpula rv 23+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi olevan myös käytettyjä myynnissä esim. huuto.netissä

Vierailija
4/8 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se halvempi versio, ja on ollu ihan ok kun muistais sen laittaa :)

koot menee nissä 34/36 jne.. itsellä se pienempi vaikka oon normisti kokoa 32.

Vierailija
5/8 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se halvempi.Siis se ihan saumaton ja ilman mitään kiinnityssysteemejä.Olisinko viikon verran nyt käyttänyt ja tykkään kamalasti!Mulla on ennestään Anitan vyö ja se tuntuu hirmu tönköltä tohon verrattuna ja tää Carriwell on näillä keleillä myös huomattavasti viileämpi :)

Sari 23+5

Vierailija
6/8 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti olen noin kokoa 46 ja toi xl-kokoinen vyö on ihan passeli.

Vierailija
7/8 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koot menee silleen, minkä kokoinen normaalistikin olet. Itse käytän M-kokoisia vaatteita ja M-tukivyö on ollut sopiva. Koin tukivyön hyväksi esim. siivotessa tai kukkamultia vaihtaessa.

Mulla olis yksi vyö myytävänä, hinta 6e + postikulut 0,65e. Oon käyttänyt sitä ehkä noin 10 kertaa ja olen pessyt sen. Ja koko on siis M ja väri valkoinen. Eikä siinä ole mitään kulumia, siisti on.

Tytteli-83

Vierailija
8/8 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa

En ole aikaisemmin palstalle kirjoitellut, niin en tiedä oisko viestiin voinut vastata ihan privaatistikkin. Mutta eipä tämä haitanne. Otatko Tytteli-83 yhteyttä wiiksu@hotmail.com. Olisin kiinostunut ostamaan tukivyön :)

Kiitos jo etukäteen!