Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mtv uutiset työllisyys propaganda

Vierailija
23.10.2018 |

Ensin lakkouutisia. Ja heti perään, miten on työllisyys kasvanut. Että 400000 000 kunnat sääsyäneet sakkomaksuja, koska toimenpiteet. Lasketaanhan tosiaan höpökurssilaiaet työkokeilut kuntoutusdiipadaapat työllisiksi.. On tämä niin naurettavaa ja läpinäkyvää propagandaa. Oksettavaa!!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todelliset työpaikat lienee noin 16-17000 paikalla ja loput kehutut, 100000 ovatvpelkkiä näitä toimenpiteitä, Ei töitä - vaan juoksuttamista turhilla kursseilla tai ilmaistöitä. Näin ne oikeat luvut menee, mutta tilastokeskukset tykkää kikkailla hallituksen käskystä. Siksihän jåkunnat tulivat viime vuonna ihmisiä voimallisesti kyykyttämään, jotta pääsisivät sakkomaksuista, jos saa jonkun huijattua karenssin uhalla pupukursseille. Ei sakkoja. Mutta ei myöskään töitä!

Vierailija
2/11 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MTV3 sai hallitukselta 3000 000 euroa hallituksen politiikan markkinointiin. Nyt se vain hoitaa siltä tilattua tehtävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan innolla tulevia ”uutisia” hallituksen toimista, näin vaalien lähestyessä. :D

Vierailija
4/11 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain siis harmittaa ihan oikeasti että nykyhallituksen aikana työllisyys on parantunut näin paljon, OMG!

Ay-kusipäät ovat kyllä vastenmielistä sakkia, hyi helvetti!

Vierailija
5/11 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppähän nuo kaikkien kanavien uutiset ovat.

Vierailija
6/11 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo yksi työtunti viikossa riittää tekemään työttömästä työssäkäyvän - siinä ne tilastot kaunistuu, vaikka työttömän tilanne ei lainkaan.

Vierailija
7/11 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilä on keksimässä vaihtoehtoisen totuuden. On se nero mies.

Vierailija
8/11 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua yllätti tilasto, jossa näin, että näissä kuntouttavissa työtoimissa ja työkokeiluissa olevien määrä on hädin tuskin 50 000. Sen verran paljon niistä ulistaan.

Vierailija
9/11 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo eilen oli niin "tekopirteät" maikkarin uutiset, että melkein oksensin. Että kehtaavatkin tehdä moista yrittäjien propaganda-paskaa. Hävetti, vaikka olen yrittäjän tytär.

"Lapsenne saivat ilmaisen pizzan, tyytykää vanhemmat ihaniin ilmaistöihin!"

Vierailija
10/11 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu te olette oikeasti säälittäviä. Menkää töihin luuserit!

Vierailija
11/11 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lomittamassa juu, mutta Sipilä ei minulle sitä paikkaa hommannut.