Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viime kesästä 20 kg lisää painoa

Vierailija
23.10.2018 |

Sanokaa miten tämä on mahdollista! Psyykenlääkkeiden ei pitänyt lisätä painoa... Voi että kyrpii!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mikä lääke sulla on? Jotkut psyykelääkkeet (esim. itsellä.Ketipinor) todellakin lihottaa. Eihän se itse pilleri tietenkään lihota, mutta lääke aiheuttaa sivuvaikutuksena niin hirveät syömishimot, että niitä vastaan on mahdoton joka päivä joka hetki kamppailla. Minulla lähti paino laskuun, kun vaihdettiin lääkitys Venlafaxiniin. Nyt tosin varmaan pimeys taas lisännyt ahmimista ja painoa, vaikka liikuntaa olen jopa lisännyt.

Hehheh juuri vauhkosin tuota muiden syyttelyä.. pimeyshän se siellä pistää ahmimaan. On tämä niin ihmeelliinen maailma..miksi et sitten päivisin laihdu kun on valoisaa? Huhhuhuh kun menee tunteisiin..

Vierailija
22/30 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo SSRI-lääkkeethän voivat laittaa aineenvaihdunnan erittäin hitaalle, jolloin ihan normaalimäärälläkin ruokaa lihoo. Ap on lihonut 20 kiloa kesäkuusta, eli 4:ssä kuukaudessa. Mikä tekee 5 kiloa kuussa eli hieman päälle kilo per viikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo SSRI-lääkkeethän voivat laittaa aineenvaihdunnan erittäin hitaalle, jolloin ihan normaalimäärälläkin ruokaa lihoo. Ap on lihonut 20 kiloa kesäkuusta, eli 4:ssä kuukaudessa. Mikä tekee 5 kiloa kuussa eli hieman päälle kilo per viikko.

Ja ae on paljon, kuten ap itsekin toteaa. Kilossa on yli 7000 kcal, päivässä on tullut siis 1000kcal liikaa.

Voimia toivotan ap.lle.

Vierailija
24/30 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtalontoveri. Minulla mirtatsapiini nukahtamislääkkeenä ja harmittaa todella että tuli tuo aloitettua. Painonpudotus on todella vaikeaa.

Mulla sama syy ja lääkitys eikä grammaakaan ylimääräistä. Toki mieli tekee kaikkea hyvää kuten muutenkin mutta en vaan syö tai otan vaikka kananmunan mätön sijaan.

Miten ap ei ole huomannut tuollaista painonnousua?? Jo pari kiloa aiheuttaa vaateitten kiristystä - silloin olisi pitänyt hälyytyskellojen soida

Vierailija
25/30 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla minipillerit lisäsi ruokahalua järjettömästi ja lihoinkin sen mukaan. Painoa tuli puolessa vuodessa huimat 15kg lisää.

Vierailija
26/30 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kilokaloria on yhdessä pillerissä? Syötkö niitä tuhansia/kymmeniä tuhansia päivässä? 

Vierailija
27/30 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä sairasta kun ei huomaa painonnousua. En ymmärrä miten on mahdollista.

Vierailija
28/30 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä sairasta kun ei huomaa painonnousua. En ymmärrä miten on mahdollista.

Mun mielestä siinä on kaksi vaihtoehtoa. Joko on täysin sokea omalle ulkomuodolleen, ja kieltää itseltään totuuden tai sitten on olematon itsehillintä, eikä pysty kontrolloimaan kuinka paljon vuorokauden aikana laittaa suuhunsa tavaraa.

Vierailija
29/30 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai olen huomannut koko ajan. Psykoosinestolääke menee injektiona eikä lääkäri anna lupaa lopettaa tai vaihtaa toiseen. En enää välitä. En jaksa taistella. Aiemmin olin todella tarkka painostani.

Ap.

Vierailija
30/30 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että aiemmin pystyin lopettamaan läskiä keräävän lääkkeen, injektio lääkitystä ei vaan pysty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän