Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä taas antibioottiallergiaa?

Vierailija
23.10.2018 |

Eli ennen söin amoksisilliinia josta tuli allerginen reaktio. Posket olivat punaiset ja kutitteli ja kuumotteli vähän joka puolelta. Nyt sain kokeiltavaksi Kefexiniä ja nyt olen ottanut 2 tablettia niin kuumottelee ja kutittaa (varsinkin alapäästä) välillä, ihottumaa ei kuitenkaan ole. Pitäiskö lopettaa taas lääke?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/10 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiva?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Ole varovainen, sillä saattaa kehkeytyä oikein nokkosihottuma, pahimmillaan myös turvotusta, josta hengenahdistusta! Onhan sinulla lääkkeitä varalta? Kannattaa soittaa esim sairaanhoitajalle ja kysyä neuvoa.

Minulla samaa oireilua myös monen eri rokotteen ottamisen jälkeen. En aiokaan ottaa kausiinfluenssarokotetta. Olen allerginen useammalle ryhmälle antibiootteja. Rokoteallergioita on vaikea todentaa.

Vierailija
4/10 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan on siitä amoksisilliinistä. Siinä usein allergiaoireet tulevat vasta kuurin päätyttyä. Ota Zyrteciä ja jatka Kefexin kuuria. Jos valkovuoto muuttuu kokkareiseksi, hae hiivalääkkeet apteekista. 

Vierailija
5/10 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. Ole varovainen, sillä saattaa kehkeytyä oikein nokkosihottuma, pahimmillaan myös turvotusta, josta hengenahdistusta! Onhan sinulla lääkkeitä varalta? Kannattaa soittaa esim sairaanhoitajalle ja kysyä neuvoa.

Minulla samaa oireilua myös monen eri rokotteen ottamisen jälkeen. En aiokaan ottaa kausiinfluenssarokotetta. Olen allerginen useammalle ryhmälle antibiootteja. Rokoteallergioita on vaikea todentaa.

Kestineä mulle määrättiin viimeksi allergiseen reaktioon amoksisilliinista t ap

Vierailija
6/10 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Antibiootin aiheuttamaa hiivaa voi ennaltaehkäistä kuurin aikana emättimeen annosteltavilla maitohappobakteerivalmisteilla."

http://www.apteekkipalvelu.fi/Intiimituotteet/Emaettimen-hiivatulehdus

Vierailija
7/10 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vaan hiivaa?

Vierailija
8/10 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että sinulla on antihistamiinia. Se auttaa hitaisiin reaktioihin. Minulla on myös kortisonia. En kyllä syö enää yhtään antibioottikuuria ilman adrenaliinia! Viimeksi jouduin päivystykseen.

3.

Vierailija
9/10 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutittaa kyllä ihan joka paikasta t ap

Vierailija
10/10 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up