Naiset, kokemuksia: millainen mies on saanut sinut puhkeamaan kukkaan?
Rakastuminen näyttää kauniilta, ei "hyvännäköiseltä". Tässä suhteessa rakkaus on tasa-arvoista raameista riippumatta. Rakastettu nainen naisellistuu, ja kaunistuu. Kuulin, kun rakastunut mies kertoi tämän naisestaan.
Kysyisin naisilta, millaisen miehen seurassa naiseutenne on puhjennut esiin? Mikä sen aiheutti?
Kommentit (35)
Kai av:llä on monia joilla on hyvä parisuhde? Itselleni merkitsee kuten seiskalle, miehen rauhallisuus, ja täydentävyys. Olen itse aika rauhaton sielu. On ollut sellainen kalliontapainen minullekin. Ap
Tyyppi, joka oli mun kanssa kiinnostunut tasan samoista asioista ja osasi niistä myös keskustella. Tuntui kuin olisin aina asunut jossakin vieraassa maassa ja ekaa kertaa tavannut henkilön, joka puhui mun kanssa samaa kieltä.
Harmi, että hän ei tuntenut samoin. Kukinta kesti siis vain hetken.
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi, joka oli mun kanssa kiinnostunut tasan samoista asioista ja osasi niistä myös keskustella. Tuntui kuin olisin aina asunut jossakin vieraassa maassa ja ekaa kertaa tavannut henkilön, joka puhui mun kanssa samaa kieltä.
Harmi, että hän ei tuntenut samoin. Kukinta kesti siis vain hetken.
Minulle ei käynyt noin, vaan mies oli epätodennäköinen aluksi, ei ollut samoista kiinnostunut (paitsi yhdestä-kahdesta IHAN tärkeimmästä asiasta) ja vieläkin ihmettelen hänen makuaan joissakin asioissa. Silti mietin, että on tarkoitus, että me olemme yhdessä.
Ei kai se nyt ole kenenkään miehen tehtävä saada ketään puhkeamaan kukkaan. itsestä se lähtee ja omasta hyvinvoinnistaan huolehtimisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se nyt ole kenenkään miehen tehtävä saada ketään puhkeamaan kukkaan. itsestä se lähtee ja omasta hyvinvoinnistaan huolehtimisesta.
Periaatteessa olen samaa mieltä, mutta on suhteita joissa naisellisuus juhlii enemmän kuin muissa suhteissa tai yksin ollessa. Ap
Eihyvannakoselta,mita tarkotat?
Sellanen joka kehuu,saa nauramaan,fanittaa,kannustaa paljon,johon voi Iuottaa ettei oo mikaan tays sekopaa ja arvaamaton
oma poikaystävä<3
oon pitkään ollu yksinäinen, muutama hyvä ystävä vaan ollut. kiusattu ja väärinymmärretty. miehet tuntuneet etenkin tosi pelottaville, kun miespuoliset tyypit mua aina kiusas menneisyydessä. Itsetunto aika pohjalla. mut tuo mun oma miäs on osottanut mulle, että senkaa voin olla iha tämmöinen kun oon, kaikkine vikoineni ja haavoineni. tuntuu turvalliselle ja fiksulle, haluun olla onnellinen myös hänen takia että meillä ois molemmilla hyvä olla. itsetunto on kasvanut silmissä, tuntuu et ekaa kertaa elämässä meen myös oikeasti eteenpäin elämässä ja uskallan ottaa myös riskejä. Ei pelkästään poikaystävän takia, mut se että tapasin sen on ollu iso tekijä siinä. Oon jotenkin uskaltanut ulos mun kuoresta hänet tavattuani. tää on mun eka kunnon parisuhde, joka on jatkunut jo muutaman vuoden, ja silti saan hänestä voimaa mun elämään. Toivon että tää jatkuis näin, vaikka tiedostan että elämä voi joskus heittää myös häränpyllyä. Mut sofar, se on hän <33
Minun mies, kun tartutti minuun kondylooman. No, mitäs pienistä.
Vierailija kirjoitti:
Minun mies, kun tartutti minuun kondylooman. No, mitäs pienistä.
Puhkesi sitten oikein kukkakaalit.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on vähän kuin graniittia. Aina vakaa ja luotettava. Ennen häntä en luottanut ihmisiin. Kurja lapsuus jne. Olin epäilevä jos joku oli ystävällinen minua kohtaan. Mietin mitä se haluaa ja miksi se minun kanssani haluaa olla missään tekemisissä. Mutta mieheni on jotenkin näyttänyt maailmasta eri puolen. Hän luottaa ihmisiin, on ystävällinen, ajattelee hyvää ihmisistä, ei tartu ihmisten huonoihin puoliin ja uskoo että asiat aina jotenkin selviää. Ja näin häneenkin kaikki suhtautuu. Sitä saa mitä itse antaa. Olen oppinut katsomaan maailmaa ihan eri kantilta. Hän tavallaan veti verhot syrjään ja päästi auringon maailmaani. <3
Ihana... Mulla on samanlainen mies. Uskomattoman positiivinen ja kannustava, elämä on ihana jakaa hänen kanssaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reilusti nuorempi mies teki ihmeitä.
Mutta miten?
Ja sitäkin enemmän "Tietenkin pitkä tumma ja komea"?
Mietin, onko täällä vain naisia joille mies on "koriste-esine"? Surullista! Ap
Minutkin sai nuorempi mies puhkeamaan kukkaan. Hän oli lyhyt, hiukan vatsakas nörtti. Mutta sängyssä ja kaikkialla muuallakin synkkasi täydellisesti. Myös älykäs ja huumorintajuinen.
Uskon tietäväni mitä ap tarkoittaa. Aviomieheni kanssa olimme ensitapaamisestamme lähtien niin toistemme lumoissa, tiesimme kumpikin että tässä on jotain erityistä, sellainen henkilö jonka kanssa voisi viettää vaikka loppuelämän. Elämäni on jakaantunut aikaan ennen häntä ja aikaan hänen tapaamisensa jälkeen. Hän on vahva, intohimoinen, vähän sellainen kuumakalle mutta kuitenkin järkevä ja vastuuntuntoinen, hauska, sympaattinen, kaikkea. Hän uskaltaa puhua ja näyttää tunteensa. Tunnen oloni turvalliseksi hänen kanssaan. Uskallan olla oma itseni ja tunnen oloi arvostetuksi, uskon että sen takia "puhkesin kukkaan". Hänen energiansa ravistelee minut liikkeelle ja minun rauhallisuuteni rauhoittaa häntä.
Mies on ikäiseni, keski-ikäinen, molemmat eronneita pitkistä liitoista. Kun löysimme toisimme koimme hurjaa intohimoa, mutta myös ihmeellisen rauhan, kuin olisimme kotiin löytäneet. Vieläkin molemmilla tuo rauha kun olemme yhdessä, nyt jo kymmenen vuotta. Kumpikin hyväksyi toisensa, vieläkin katselemme toisiamme arvostaen ja kunnioittaen. Eikä intohimokaan ole hävinnyt mihinkään. Eletty elämä auttoi ymmärtämään heti, että toinen on kultakimpale. Arvostava katse on auttanut hyväksymään itseäkin paremmin, tuon avulla molemmat harjoittelemme armollista katsetta myös itsemme suhteen.
Aviomieheni. Ihana, huomaavainen.