Mies valehteli baari-illasta
Eli mies jäi kiinni valehtelusta. Sanoi lähtevänsä yksille lähikapakkaan, ja varmasti on siellä käynytkin, ei siinä mitään. No miestä ei sitten yllätys yllätys alkanutkaan kuulua kotiin vaikka tää lähikapakka oli mennyt jo pari tuntia sitten kiinni. Yritin soittaa muutaman kerran että missä ihmeessä oikein on. Ei vastannut. Sitten soitti puoli viideltä ja sanoi olevansa työkaverinsa luona ja tulevansa sitten kun tulee. Lopulta tuli kotiin aamukuuden jälkeen. Ei ollut edes mitenkään kaatokännissä niin kuin yleensä "yksillä" käymisen jälkeen.
Eilen sitten juteltiin niitä näitä ja aloin huomata ettei miehen aiempi selitys illan kulusta vastannutkaan enää "uutta" selitystä, vaan kävi ilmi että oli sepittänyt kaiken työkaverin luona käymisestä yms. (Ja nyt jos joku luulee että vaadin miestä aina kertomaan minuutilleen missä on milloinkin ollut niin ei, ei meillä ole sellaista :D ) Vaadin vaan selitystä kun tajusin että mies oli valehdellut mulle pari päivää päin naamaa. Nyt tuntuu tosi pahalta että mies on valehdellut. En usko että olis pettänyt tai mitään sellaista, mutta miksi sitten pitää valehdella jos ei ole sekoillut mitään? Luotan kyllä mieheen, tai olen ainakin aiemmin luottanut, ja kyllä meillä saa baarissa ja kavereiden luona käydä ihan vapaasti, en ole mikään pirttihirmu :D Mutta valehtelemista en siedä yhtään :( Nyt vaan mietin että onko mies sitten aiemminkin aina valehdellut ja miten voin jatkossa luottaa siihen että on rehellinen :/ Pakosti mieleen kuitenkin tulee ajatus että missäköhän on sitten ollut :/
Kommentit (7)
Siis en nyt ymmärrä mistä se valehteli?
valehteli olevansa paikassa A henkilön X luona, mutta olikin paikassa B henkilön Y kanssa. Pointti siis se että valehteli.
Porvoossa tänään näyttää ihmissuhderintamalla kiehuvan. Jännempää menoa, kuin Salkkareissa.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin tragedia olisi vältetty, jos kannabis olisi laillista.
Mä syytän tästä Trumpia.
Uumi kirjoitti:
valehteli olevansa paikassa A henkilön X luona, mutta olikin paikassa B henkilön Y kanssa. Pointti siis se että valehteli.
Sitten kannattaa selvittää syy miksi valehteli. Ite epäilisin kyllä varmaan pettämistä jos oma mies noin räikeästi valehtelisi. Ta siisi kun jos ei ole mitään väärää tehnyt, niin miksi valehdella?
Mä näin sen. Törmättiin Porvoon paikallisessa. Yhden joi. Sitten lähti viemään työkaveriaan kotiin. Sillä työkaverilla oli vähän vaikee vaihe menossa, ja sun mies huolestui siitä. Taisivat jutella pikkutunneille.
Tämäkin tragedia olisi vältetty, jos kannabis olisi laillista.