Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiran ottaminen "säälistä"

23.10.2018 |

Miehen sedällä on parivuotias sekarotuinen narttu.
Miehen setä joutuu koirasta luopumaan koska miehen sedän astma on pahentunut ja aika ei oikein enää tuolle karvakorvalle riitä. Mun tekisi mieli tuolle koti tarjota ettei piikille joudu mutta miehen mieest on väärin otta se säälist. Meillä on kaksi koiraa entuudestaan joten koiran hoito on tuttua.

Onko se nyt paha asia jos mä otan ton koiran ihan vaan "säälistä"

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole jos tiedät mitä olet ottamassa. Suurempi murhe onkin siinä tuleeko nykyiset koirasi toimeen uuden kanssa. Kolmen koiran lauma vaatii jo koiriltakin onnistuakseen. Osaako uusi tulokas olla muiden koirien kanssa? Jos nähä ovat kunnossa, en tajua mitä pahaa olisi ottaa kyseinen koira.

Vierailija
2/5 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole jos tiedät mitä olet ottamassa. Suurempi murhe onkin siinä tuleeko nykyiset koirasi toimeen uuden kanssa. Kolmen koiran lauma vaatii jo koiriltakin onnistuakseen. Osaako uusi tulokas olla muiden koirien kanssa? Jos nähä ovat kunnossa, en tajua mitä pahaa olisi ottaa kyseinen koira.

Onhan tuo koira meillä ollut hoidossa ollut ennenkin ja koirakaksikkomme tulee toimeen tän sekarotuisen kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä sitten mitään pahaa ole, jos se sopii laumaan ja teillä on sille aikaa. Eikä ole kulunakaan liian suuri. Koira tarvitsee uuden kodin ja teillä on kaikki resurssit olemassa joten ei ongelmaa.

Vierailija
4/5 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minustakaan ole. Ottaa koiran sitten mistä hyvänsä syystä tai vahingossa pentutehtailijalta, yksittäinen koira voi olla hyvä lisä elämään. Tuskin kuitenkaan 2-vuotiaan tarvitsee piikille mennä. HESY ainakin aikaisemmin etsi koteja.

Vierailija
5/5 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ottaisin, varsinkin jos koira tulee toimeen muiden koirien kanssa ja on jo tottunut. Eikä kyse ole että ottaisit säälistä. Tarjoat kodin sitä tarvitsevalle. Onko se sääliä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi