Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein teillä käy vieraita?

Vierailija
22.10.2018 |

Siinäpä se kysymys olikin. Vieraiksi lasketaan kaikki kyläilyt sellaisilta ihmisiltä jotka eivät vakituisesti asu teillä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. En halua ketään vieraita kotiini.

Vierailija
2/21 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä harmittavan harvoin eli ehkä kolmen kuukauden välein joku käy. Nyt kuitenkin on viikon sisällä käynyt neljä ystävää:) tykkään vieraista, mutta niin nihkeästi tullaan kylään, vaikka kutsun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan. En halua ketään vieraita kotiini.

Tämä on oikea vastaus. Valitettavasti kuitenkin pari kertaa vuodessa emme voi välttyä vierailta.

Vierailija
4/21 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein. Tosin nyt rajoittaa tapaamisia, kun minä asun työpaikkakunnallani viikot, enkä edes ihan joka viikonloppu mene kotiin pitkien matkojen vuoksi.

Mutta tykätään järjestää esim. juhlia, ruokakutsuja, kissanristiäisiä jne. Sekä kahvitella ystävien /sukulaisten kanssa ihan muuten vain.

Vierailija
5/21 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein. Tosin nyt rajoittaa tapaamisia, kun minä asun työpaikkakunnallani viikot, enkä edes ihan joka viikonloppu mene kotiin pitkien matkojen vuoksi.

Mutta tykätään järjestää esim. juhlia, ruokakutsuja, kissanristiäisiä jne. Sekä kahvitella ystävien /sukulaisten kanssa ihan muuten vain.

Ja yövieraita otamme vastaan miellään myös.

Vierailija
6/21 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kerta vuodessa. Asutaan ulkomailla ja täällä asuvien kavereiden kansaa nähdään aina ravintolassa tai baarissa. Sukulaisia Suomesta ja Britanniasta käy välillä. Ovat yleensä parista päivästä viikkoon.

(Nyt appiukko ja miehen kaksi veljeä vierailulla. Vähän alkaa kiristää, kun ovat sellaisia avuttomia turisteja, joita pitää apaut kädestä pitäen viedä paikkoihin. Muuten istuisivat vaan olkkarissa päivät ja pubissa illat.)

Vierailija
7/21 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen 2-3krt viikossa. Äiti käy tiistaisin aamupäivällä, kun minulla on iltavuoro. Välillä nähdään kyllä kahvilassa tms. Viikonloppuisin käy yleensä ainakin joku kaveri tai sisko. Ja joku miehen kavereista. Joskus toki on viikkoja ettei ketään käy, mutta keskimäärin 2-3krt.

Vierailija
8/21 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman harvoin. En ole itsekään mikään kyläilijä ja sitäkin enemmän inhoan kyläilijöitä. Appivanhemmat käyvät kerran pari vuodessa ja siinäpä ne melkein ovatkin. Viime kesänä oli tosin lapseni rippijuhlat ja jouduin järjestämään juhlat, mutta sinnekin kutsuin vain ja ainoastaan ne lähimmät. Kotini on linnani.

Vierailija
9/21 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisimman harvoin. En ole itsekään mikään kyläilijä ja sitäkin enemmän inhoan kyläilijöitä. Appivanhemmat käyvät kerran pari vuodessa ja siinäpä ne melkein ovatkin. Viime kesänä oli tosin lapseni rippijuhlat ja jouduin järjestämään juhlat, mutta sinnekin kutsuin vain ja ainoastaan ne lähimmät. Kotini on linnani.

Aikuisia yövieraita en ota koskaan. Viimeksi sellaisia on ollut ehkä 16 vuotta sitten. Tilaa on, mutta en tykkää.

Vierailija
10/21 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pari kuukaudessa. Viihdytään mieheni kanssa enimmäkseen kaksin.

Vierailija
11/21 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2012 muistaakseni.

Vierailija
12/21 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suunnilleen 2-3krt viikossa. Äiti käy tiistaisin aamupäivällä, kun minulla on iltavuoro. Välillä nähdään kyllä kahvilassa tms. Viikonloppuisin käy yleensä ainakin joku kaveri tai sisko. Ja joku miehen kavereista. Joskus toki on viikkoja ettei ketään käy, mutta keskimäärin 2-3krt.

Miksi tätä on miinustettu:D kysyttiin kuinka usein käy vieraita ja viesti vastaa kysymykseen?

Vierailija
13/21 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä on miinustettu:D kysyttiin kuinka usein käy vieraita ja viesti vastaa kysymykseen?

Koska aivovapaalla pitää olla epäsosiaalinen ja yksin viihtyvä perinteinen suomalainen. Muu käytös on poikkeavaa eikä sovi tämän palstan ilmapiiriin.

Vierailija
14/21 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassun vähän vierailijoita palstalaisilla. Toista se on, kun katselee mökkiremonttiohjelmien perheitä. Hehän aina haluavat valtavia terasseja ja giganttisia ruokapöytiä, kun heillä ramppaa vieraita alvariinsa.

Vierailija
15/21 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa lasten synttäreillä. Lapset syntyneet niin lähekkäin et juhlitaan kerralla kaikkien synttärit.

Vierailija
16/21 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassun vähän vierailijoita palstalaisilla. Toista se on, kun katselee mökkiremonttiohjelmien perheitä. Hehän aina haluavat valtavia terasseja ja giganttisia ruokapöytiä, kun heillä ramppaa vieraita alvariinsa.

Tätä mekin aina ihmetellään 😂

Mä en vois mennä noihin ohjelmiin, mulla on 1 ystävä, miehellä ei yhtään joten pärjättäis ihan vaan 3:n hengen ruokapöydällä ja terassilla😅

Vierailija
17/21 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä mekin aina ihmetellään 😂

Mä en vois mennä noihin ohjelmiin, mulla on 1 ystävä, miehellä ei yhtään joten pärjättäis ihan vaan 3:n hengen ruokapöydällä ja terassilla😅

Meillä taas on kahdeksan henkilön terassipöytä ja siihen raahataan usein lisää tuoleja sisältä, kun väkeä on paljon.

Ehkä ohjelmaan hakeutuvat he, joilla on vilkas sosiaalinen elämä ja halutaan tehdä olosuhteista mahdollisimman suotuisat ystävien tapaamiseen.

4

Vierailija
18/21 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy vieraita pari kertaa kuukaudessa, tykkään kutsua lähimpiä ystäviä syomään arki-iltana, kokkaan jotain helppoa koko perheelle ja vieras/vieraat istuvat viinilasin kanssa keittion poydän ääressä ja rupatellaan siinä samalla kun odotetaan ruuan valmistumista. Olen huomannut että erityisesti sinkkukaverit on mielissään näista arkisista illalliskutsuista, on kuulema tosi kiva päästä ihan tavallisen, jonkun toisen kokkaaman kotiruuan ääreen. Pidemmän kaavan illallisia tai lounaita järjestetään noin kerran kuussa ja isompia juhlia satunnaisesti.

Kahvitteluja harrastetaan satunnaisesti  lasten kavereiden vanhempien kanssa lähinnä, samalla kun tuovat tai hakevat lapsiaan.

Musta on kiva kestitä vieraita. :)

Vierailija
19/21 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä? Eli tää kysymys lienee vaan pareille ja/tai lapsiperheille. En siis sinkkunaisena viitsi vastata kun tosiaan yksin asun.

Vierailija
20/21 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikki saa vastata, kiitos :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi