Kaikki netissä kertovat, kuinka ovat siivonneet asunnon hyvin pois muuton yhteydessä
mutta onko joku joskus muuttanut todella hyvin siivottuun asuntoon? Omat opiskelijapojat ja itse työn takia on tarvittu vuokra-asuntoja, olen ollut mukana kun on viety kotoakin tavaraa. Tasan kerran on ollut sellainen asunto, josta on voinut sanoa että on siivottu hyvin. Poika sai vuokranantajaltaan kiitokset hyvästä siivouksesta kera kommentin, että ensimmäisen kerran ei tarvinnut viimeistellä siivousta vuokralaisen jälkeen.
Kommentit (4)
Kuka mitäkin pitää riittävänä.
Toisen mielestä riittää, että on imuroitu, pyyhitty ja pesty ja toinen ei ole tyytyväinen jollei 20 vuotta vanha sähköuuni ole kuin suoraan tehtaalta tuotu.
Sitäpaitsi pöly voi laskeutua myös muuton jälkeen, niin että imuroitu ja pesty lattia näyttää kaikkea muuta kuin siivotulta.
Minulla on pari sijoitusasuntoa ja vain yksi vuokralainen on jättäny asunnon siistiksi. Muiden jäljiltä on pitänytkin tehdä remontti ja takuuvuokra ei ole riittänyt alkuunkaan.
Se kunnon asukas oli nuori nainen, jonka vuokran maksoi sossu.
Kyllä kaikki on saanut aina kuurata katosta lattiaan edellisten porsaiden jäljiltä. Eihän sinne muuten ilkeäisi tavaroitaan levittää.