Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvaispa jo pian tää raskausmaha! Hävettää

Vierailija
22.10.2018 |

On jotenkin niin epämukavaa kun on tässä vaiheessa raskautta että on sen verran pieni maha ettei kukaan sitä varmaan raskausmahaksi tajua, mutta silti sen verran suuri että ihmiset varmaan kattoo että herranjumala kun tolla on paljon turvotusta tms. :D Hävettää melkein tää maha siksi etten usko tuntemattomien ihmisten tajuavan että oon raskaana, varmaan vaan luulevat mulla muuten vaan olevan iso pötsi. Huoh johan on taas ongelmat....

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kasvanut oikein missään vaiheessa. Työkaverit katsoivat mahaani ihmeissään silloin kun kerroin jääväni äitiyslomalle.

Vierailija
2/14 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä tuntemattomien ihmisten ajatuksilla on? Jos oikein ahdistaa niin hanki paita johon on painettu "en ole läski, olen raskaana".😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei kasvanut oikein missään vaiheessa. Työkaverit katsoivat mahaani ihmeissään silloin kun kerroin jääväni äitiyslomalle.

Apua :D Mä kun vaan ootan ku kuuta nousevaa että tää alkais olla jo selkeemmin raskausmaha.

t. ap rv 16

Vierailija
4/14 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä tuntemattomien ihmisten ajatuksilla on? Jos oikein ahdistaa niin hanki paita johon on painettu "en ole läski, olen raskaana".😁

Haha olis kyllä tavallaan aika hupaisa toi paita! Ehken kuitenkaan kehtaa :D 

Ja jotenkin vaan tulee kiusallinen olo olla ihmisjoukkojen läheisyydessä kun ajattelen et väistämättä siellä joku katsoo mun mahaani ja ajattelee jotain kummallista... Eihän siitä toki pitäisköön välittää, ja entä sitten vaikka kuinka joku ajattelis että "ei hitto toi on läski, sen maha on valtava", mut siitä tulee silti mulle kiusallinen olo kun kuvittelen vähintäänkin jonkun ajattelevan jotain vastaavaa.

ap

Vierailija
5/14 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuntui nololta aina rv 20 asti. Vatsa näytti pitkään lähinnä siideripöhöltä, mutta nyt satelee kehuja. :)

Vierailija
6/14 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mutta voit ryypätä rauhassa ilman paheksuvia katseita.

Vierailija
7/14 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin tuntui nololta aina rv 20 asti. Vatsa näytti pitkään lähinnä siideripöhöltä, mutta nyt satelee kehuja. :)

Siis mitä kehuja? En yritä olla vitsikäs, en vain ole koskaan ollut raskaana. ”Komea maha?”

Vierailija
8/14 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos häiritsee tuollaiset ajatukset, pidä toista kättä mahan päällä. Monet raskaana olevat naiset tekevät sitä huomaamattaan, minäkin tein. Monet myös tietävät raskaana olevien tekevän tätä. Tai sitten ostat isoja äitiysvaatteita, jotka ovat vielä liian isoja.

Vierailija
9/14 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ongelma oli se että 18-viikolla alkoi järkyt supistukset enkä pärjännyt töissä. Ei tietenkään näkynyt mitään ja mua kiusattiin ja pidettiin laiskana kun en muka pystynyt kävelemään. Onneksi lääkäri ymmärsi.

Ihan sama miltä näyttää, vauva on tulossa ja se on pääasia.

Vierailija
10/14 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule kyllä suurin osa ihmisistä, jotka toisten vatsoja tuijottelee niin epäilee pientäkin turvotusta/nestepöhöä raskaudeksi varsinkin, jos eivät itse ikinä kärsi turvotuksesta vaan ovat ihan pyykkilautavatsaisia aina. Nimim. IBS ja näytän välillä siltä, kuin oisin 4:llä kuulla raskaana ja saan raskausuteluja aika säännöllisesti...

Vierailija
11/14 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule kyllä suurin osa ihmisistä, jotka toisten vatsoja tuijottelee niin epäilee pientäkin turvotusta/nestepöhöä raskaudeksi varsinkin, jos eivät itse ikinä kärsi turvotuksesta vaan ovat ihan pyykkilautavatsaisia aina. Nimim. IBS ja näytän välillä siltä, kuin oisin 4:llä kuulla raskaana ja saan raskausuteluja aika säännöllisesti...

Niin ja siis tämä 4kk vertaus omaan raskauteeni, koska tietysti jokaisella raskaus näkyy eri tavalla eri vaiheessa, mutta itse olin jo silloin aika pallo, mikä voi tietysti johtua myös tästä kroonisesta turvotuksesta :D

Vierailija
12/14 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla raskaus alkoi tavallaan näkyä rintojen kasvuna jo paljon ennen mahan kasvua eli jostain rv 8 asti. Tutuille ei siis tullut ollenkaan yllätyksenä kun lopulta kerroimme raskaudesta, rinnat olivat kertoneet monille jo aiemmin. B:stä D:ksi, jes! :D tuntemattomien tuijotteluista en ehtinyt tehdä analyyseja. Vaikka näytinkin siinä välissä vähän keskivartalolihavalta niin ihmisillä on luultavasti tärkeämpääkin ajateltavaa kuin "kas, onpas tuo tuntematon nainen hiukka muodoton, paheksun.." ja jos tuo on jonkun päivän mieleenpainuvin pohdinta niin surullista vain.

Vierailija
13/14 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla puolestaan vatsa oli sellaista kokoluokkaa jo kolmannella raskauskuulla, että sain jatkuvasti olla vastailemassa siihen kuinka pitkä aika on vielä ennen kuin jään äitiyslomalle. Jatkokysymys oli sitten että odotatko kaksosia. No en odottanut, ihan normi 3,5 kiloinen vauva tuli, mutta se vatsa vaan tosiaan oli ihan uskomaton. Olisin varmaan ollut ihan tyytyväinen sun tilanteessas.

Vierailija
14/14 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ongelma on taas synnytyksien jälkeen jäänyt pienehkö pömppömaha. Huomaan, että moni katsoo sitä "salaa" ja miettii, että onko toi raskaana. Pitäis varmaan hankkia paita, jossa lukee: "en ole raskaana, se on läskiä"!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän