Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtävätkö miehet, että lapsivihamielisyys on kivoille naisille turn off?

Vierailija
22.10.2018 |

Miellän itseni aika lailla nk. hyväksi naiseksi. Olen korkeasti koulutettu, hyvin toimeen tuleva ja ulkoisesti hyvännäköinen nainen. Minulla on yksi 17v lapsi. Saan deittikutsuja miehiltä, joiden mielestä olen "helmi", koska lapseni on jo iso. Kuulemma monet nuoret mimmit haluavat lapsia.
He siis sanovat mulle suoraan, että onpa kivaa kun lapset on tehty jo ja olen silti näin nuori. He kertovat heti alussa etteivät halua lapsia koska eivät siedä lapsiperhe-elämää.
Mulle tuo on turn off, koska minähän siis olen elänyt lapsiperhe-elämää suurimman osan elämästäni. MINUN elämäni on siis heille turn off. Lisäksi minusta tulee ehkä joskus mummokin, eli kodissani tulee olemaan lapsia käytännössä aina.
Yritin tässä seurustella itseäni nuoremman miehen kanssa, joka ryhtyi sitten kilpasille lapsen kanssa kaikesta. Häntä ärsytti kun lapsi olikin kotona eikä harrastamassa, hän halusi kahdenkeskistä aikaa koko ajan.
Yhteen muuttoa ei kuulemma voisi edes harkita lapsellisen naisen kanssa.
Kerroin hänelle, että lapsellani tulee olemaan avain aina kotiin ja hän saa tulla ja mennä kuten haluaa, mutta mies ei tätä tahtonut tajuta.
Tuntui ihan absurdilta, että aikuinen yli 30v mies taisteli huomiosta lähes täysi-ikäisen lapsen kanssa. :D
Mä en halua enempää lapsia, vietän itsenäistä elämää ja nautin lisääntyneestä vapaa-ajasta, mutta olen silti äiti.Vaikka en näytä stereotyyppisesti äidiltä (ulkonäöstä ei arvaisi, että mulla on lähes täysi-ikäinen lapsi).
MISTÄ ihmeestä näille aikuisille miehille on tullut tämä huomionkipeys ja lapsivihamielisyys? Kaikki tuntemani ihanat naiset pitävät lapsista, joko haluavat niitä, tai sitten heillä on lämpimät suhteet kummilapsiin ja sukulaislapsiin. Kukaan lämmin ja sydämellinen nainen ei inhoa lapsia tai ajattele niin, että lapset ovat jokin riesa.
Jos nämä miehet kerta haluavat naisen joka ei pidä lapsista, miksi he deittailevat naisia joilla on lapsi? olen törmännyt näihin useaan otteeseen. Yhdelle sanoin suoraan, että olen aivan väärä henkilö hänelle, koska mulla on lapsi. Mies väitti, että olen POIKKEUS naisten joukossa, koska en jatkuvasti puhu lapsestani tai pakota häntä tapaamaan heitä... ööö... jos olen jutellut jonkun miehen kanssa kuukauden netissä, en tosiaankaan tutustuta heitä lapseeni. Mutta jos suhde vakavoituu, niin tottakai arki tulisi sitten mukaan.
Miksi tuhlaisin aikaa mieheen, jolle lapsiperhe-elämä (oli lapsi minkä ikäinen tahansa) on turn off? Miksi miehet haluavat hellän ja huomioivan, epäitsekkään naisen, mutta naisella ei saa olla muita hellyyden kohteita kuin nämä miehet?
Mistä näitä itsekkäitä nuoria miehiä oikein tulee..?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siitä samaa mieltä, että lapsivihamielisyys on turn off. Olen vela ja pidän lähilapsista tosi paljon, muutenkaan minulla ei ole koskaan ollut antipatioita lapsia kohtaan.

En kuitenkaan ottaisi kaltaistasi miestä. Mielestäni aikuisilla, pois kotoa muuttaneilla lapsilla ei tule olla avaimia vanhempiensa kotiin. Koskaan ei voisi spontaanisti päättää viettää vaikka romanttista iltaa tai harrastaa seksiä, ei sitä tiedä jos lapsi tuleekin juuri kylään. Hrrr, karsea ajatuskin. Ei tulisi mieleenikään mennä vanhemmillenikaan ihan miten sattuu, kunnioitan sitä että he itse päättävät aikatauluistaan. 

Vierailija
2/24 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies joka potkin vauvoja.

-tosimies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ulkoisesti hyvännäköinen nainen. Minulla on yksi 17v lapsi."

Anteeksi mutta nämä kumoavat toisensa, sillä ellet saanut lastasi 17 vuotiaana, niin olet jo vanha.

Vierailija
4/24 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siitä samaa mieltä, että lapsivihamielisyys on turn off. Olen vela ja pidän lähilapsista tosi paljon, muutenkaan minulla ei ole koskaan ollut antipatioita lapsia kohtaan.

En kuitenkaan ottaisi kaltaistasi miestä. Mielestäni aikuisilla, pois kotoa muuttaneilla lapsilla ei tule olla avaimia vanhempiensa kotiin. Koskaan ei voisi spontaanisti päättää viettää vaikka romanttista iltaa tai harrastaa seksiä, ei sitä tiedä jos lapsi tuleekin juuri kylään. Hrrr, karsea ajatuskin. Ei tulisi mieleenikään mennä vanhemmillenikaan ihan miten sattuu, kunnioitan sitä että he itse päättävät aikatauluistaan. 

Mitä ihmettä?? :D:D Siis tosiaan huomaa, että olet lapseton. :D En tiedä yhtään vanhempaa, jolla on läheiset välit lapsiinsa, että lapsilla ei ole avaimia vanhempiensa kotiin??? Ei avainten hallussa pitäminen tarkoita kutsumatta kylään tulemista, päinvastoin, se helpottaa vanhemman arkea kun lapsi voi käydä asunnolla lainaamassa jtn tavaraa tai viemässä sinne lainaamiaan tavaroita, mutta ILMOITTAMALLA.

Ihme ennakkoluuloja sulla? :D

Itselläni ei ole äitini kodin avaimia siitä syystä, että en juurikaan käy hänen luonaan (pitkä välimatka). Hän siis aina tietää kun olen tulossa. Ja tosiaankin omalla lapsellani tulee olemaan avaimet mun kotiin. Ei se silti ilmoittamatta kotiin tulisi, kun ei ole mikään riippuvainen tapaus. 

Vierailija
5/24 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on oikein ongelmasi, ap?

Jos mies ei pidä lapsista, on mielestäni erittäin hyvä, että se tulee myös esille. Jos se on sinulle turn-off, sitä parempi, voit kertoa heti, että tämä ei varmaan toimi.

Se on taas toinen asia, kuinka tuloksekasta noiden miesten lapsettomien (ja sinä pysyvien) naisten hakeminen on, mutta se ei ole varmaan sinun ongelmasi.

Vierailija
6/24 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä. Todellakin mulla ja mun (aikuisilla)sisaruksilla on avaimet vanhempien luokse (ja vanhemmilla meidän kaikkien avaimet), mutta eikai nyt kukaan mene toisen kotiin ihan oman aikataulun mukaan. Kutsuttunakin soitan ovikelloa. Omilla avaimilla menen vaan kastelemaan kukkia pari kertaa vuodessa. 

Vierailija
7/24 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaikuta kovinkaan kivalta naiselta.

Vierailija
8/24 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ulkoisesti hyvännäköinen nainen. Minulla on yksi 17v lapsi."

Anteeksi mutta nämä kumoavat toisensa, sillä ellet saanut lastasi 17 vuotiaana, niin olet jo vanha.

:'D

ap

Vierailija
9/24 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tns. hyvä nainen jos olet saanut nuorena lapsen

Vierailija
10/24 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on oikein ongelmasi, ap?

Jos mies ei pidä lapsista, on mielestäni erittäin hyvä, että se tulee myös esille. Jos se on sinulle turn-off, sitä parempi, voit kertoa heti, että tämä ei varmaan toimi.

Se on taas toinen asia, kuinka tuloksekasta noiden miesten lapsettomien (ja sinä pysyvien) naisten hakeminen on, mutta se ei ole varmaan sinun ongelmasi.

Niin siis ongelma on juuri se, että minä en halua olla miesten kanssa jotka eivät pidä lapsista, mutta nämä miehet silti haluavat deittailla minua, VAIKKA minulla on lapsi. Ja tässä viimeisimmässä se kävi ilmi vasta tapailun kestettyä tovin. He tuntuvat kuvittelevan, että äitiys päättyy kun lapsi täyttää 18v. Että sitten lakkaa olemasta äiti ja on aikaa hyysätä miestä.

Tulee fiilis, että he etsivät jotain äidin korviketta, eli naista joka käyttäytyy kuin äiti, mutta miehelle, ei lapselle. :D

ap

Vierailija
11/24 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole tns. hyvä nainen jos olet saanut nuorena lapsen

Niin no nämähän eivät sulje toisiaan pois. :D Hyvän naisen määritelmät ovat minun nähdäkseni jossain muualla kuin siinä, onko nainen äiti vai ei. :) 

ap

Vierailija
12/24 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on turn off jos miehellä on lapsia. Ihan senkin takia, että monilla miehillä aivan pimeät eksät, jotka sotkeentuvat joka asiaan, ja koittavat tehdä miehille kiusaa lasten avulla. Varsinkin jos mies tavannut uuden naisen.

Vierailija
13/24 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva sikamies fantasia taas.

Vierailija
14/24 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on 17-vuotias. Olen käsittämättömät 39 vuotta. :) Ja onnellisesti naimisissa velamiehen kanssa jo kymmenisen vuotta. Ei ole haitannut se, ettei puoliso ole lapsi-ihmisiä.  Pahempaa olisi - jos nyt olisi yksin - huomata, että potentiaalinen kumppani olisi älyttömän lapsirakas. Lisää lapsia ei nimittäin minulle tule, se on ollut selvää aina.

Vierailija
15/24 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

zzzzz

Vierailija
16/24 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaablaablaa. Miehet sikoja öliööö.

Vierailija
17/24 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miellän itseni aika lailla nk. hyväksi naiseksi. Olen korkeasti koulutettu, hyvin toimeen tuleva ja ulkoisesti hyvännäköinen nainen. Minulla on yksi 17v lapsi. Saan deittikutsuja miehiltä, joiden mielestä olen "helmi", koska lapseni on jo iso. Kuulemma monet nuoret mimmit haluavat lapsia.

He siis sanovat mulle suoraan, että onpa kivaa kun lapset on tehty jo ja olen silti näin nuori. He kertovat heti alussa etteivät halua lapsia koska eivät siedä lapsiperhe-elämää.

Mulle tuo on turn off, koska minähän siis olen elänyt lapsiperhe-elämää suurimman osan elämästäni. MINUN elämäni on siis heille turn off. Lisäksi minusta tulee ehkä joskus mummokin, eli kodissani tulee olemaan lapsia käytännössä aina.

Yritin tässä seurustella itseäni nuoremman miehen kanssa, joka ryhtyi sitten kilpasille lapsen kanssa kaikesta. Häntä ärsytti kun lapsi olikin kotona eikä harrastamassa, hän halusi kahdenkeskistä aikaa koko ajan.

Yhteen muuttoa ei kuulemma voisi edes harkita lapsellisen naisen kanssa.

Kerroin hänelle, että lapsellani tulee olemaan avain aina kotiin ja hän saa tulla ja mennä kuten haluaa, mutta mies ei tätä tahtonut tajuta.

Tuntui ihan absurdilta, että aikuinen yli 30v mies taisteli huomiosta lähes täysi-ikäisen lapsen kanssa. :D

Mä en halua enempää lapsia, vietän itsenäistä elämää ja nautin lisääntyneestä vapaa-ajasta, mutta olen silti äiti.Vaikka en näytä stereotyyppisesti äidiltä (ulkonäöstä ei arvaisi, että mulla on lähes täysi-ikäinen lapsi).

MISTÄ ihmeestä näille aikuisille miehille on tullut tämä huomionkipeys ja lapsivihamielisyys? Kaikki tuntemani ihanat naiset pitävät lapsista, joko haluavat niitä, tai sitten heillä on lämpimät suhteet kummilapsiin ja sukulaislapsiin. Kukaan lämmin ja sydämellinen nainen ei inhoa lapsia tai ajattele niin, että lapset ovat jokin riesa.

Jos nämä miehet kerta haluavat naisen joka ei pidä lapsista, miksi he deittailevat naisia joilla on lapsi? olen törmännyt näihin useaan otteeseen. Yhdelle sanoin suoraan, että olen aivan väärä henkilö hänelle, koska mulla on lapsi. Mies väitti, että olen POIKKEUS naisten joukossa, koska en jatkuvasti puhu lapsestani tai pakota häntä tapaamaan heitä... ööö... jos olen jutellut jonkun miehen kanssa kuukauden netissä, en tosiaankaan tutustuta heitä lapseeni. Mutta jos suhde vakavoituu, niin tottakai arki tulisi sitten mukaan.

Miksi tuhlaisin aikaa mieheen, jolle lapsiperhe-elämä (oli lapsi minkä ikäinen tahansa) on turn off? Miksi miehet haluavat hellän ja huomioivan, epäitsekkään naisen, mutta naisella ei saa olla muita hellyyden kohteita kuin nämä miehet?

Mistä näitä itsekkäitä nuoria miehiä oikein tulee..?

Itse kierrän yyhoot kaukaa, niin ei ole ongelmaa.

Vierailija
18/24 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihme miehiä sinäkin tapaat. Itse olen eron jälkeen jutellut tinderissä monien miesten kanssa, ja kenelläkään ei ole ollut yhtään mitään lapsiani vastaan.

Mahtoiko nyt olla luikuria iso osa tästä aloituksesta....

Vierailija
19/24 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummia miehiä siellä Porvoossa. Kaikki tuollaisia sikoja.

Vierailija
20/24 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä?? :D:D Siis tosiaan huomaa, että olet lapseton. :D En tiedä yhtään vanhempaa, jolla on läheiset välit lapsiinsa, että lapsilla ei ole avaimia vanhempiensa kotiin??? Ei avainten hallussa pitäminen tarkoita kutsumatta kylään tulemista, päinvastoin, se helpottaa vanhemman arkea kun lapsi voi käydä asunnolla lainaamassa jtn tavaraa tai viemässä sinne lainaamiaan tavaroita, mutta ILMOITTAMALLA.

Ihme ennakkoluuloja sulla? :D

Itselläni ei ole äitini kodin avaimia siitä syystä, että en juurikaan käy hänen luonaan (pitkä välimatka). Hän siis aina tietää kun olen tulossa. Ja tosiaankin omalla lapsellani tulee olemaan avaimet mun kotiin. Ei se silti ilmoittamatta kotiin tulisi, kun ei ole mikään riippuvainen tapaus. 

Ilmeisesti myöskään vanhemmillani ei ole lapsia, kun eivät tiedä tätä yleistä faktaa. ^_^ Mutta kiva, että sait itseäsi ylennettyä ja lapsetonta alennettua. Ainoa mahdollinen syy tähän erilaiseen näkemykseenhän on toki se, että lapsettomana en vain ymmärrä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän