Siis käyttääkö joku vielä vessapaperia?
Kommentit (19)
Minä aloin pyyhkimään lasten eväsleivillä.
Se kestopaperi tuskin on sen enempää ekoteko, pyykkiä korkeassa lämpötilassa, kuluttaa energiaa ja vettä. Jos lähtee siihen mummo linjaan missä käytetään alapääsuihkua ja omaa peppupyyhettä niin tämä jo sitten voisi olla oikein hyvä vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Raikkailla sellaisilla saa parhaimman lopputuloksen.
Pyyhin sanomalehdellä. Meillä käy säännöllisesti putkimies avaamassa tukoksia kun varsinkin sunnuntain Hesari tuppaa jämähtämään paikoilleen.
ja pylly kiittää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raikkailla sellaisilla saa parhaimman lopputuloksen.
Kyllä, takalisto on nyt oikein raikas. 😂
Vierailija kirjoitti:
Pyyhin sanomalehdellä. Meillä käy säännöllisesti putkimies avaamassa tukoksia kun varsinkin sunnuntain Hesari tuppaa jämähtämään paikoilleen.
Mä lopetin hesarin tilauksen koska käytän emboa ja siinä on tavara paerilla vasta käytön jälkeen toisin kuin hesarissa ja muissa valemedioissa.
Vanhentunutta, minulla on sen sijaan itsestäänpuhdistuva pyllynpinta
Vierailija kirjoitti:
Minä paskon käteen.
Niinpä, pitäähän ne kädet joka tapauksessa pestä.
Meilla vaimo tykkää nuolla hanuria--> problem solved.
Hassu aloittaja. Istuu pytyllä kädet sontaa täynnä ja ihmettelee huuli ymmyrkäisenä kun ei maailma pelastunutkaan.
Pyyhin mikrokuituliinaan ja pesuun suihkun kautta
Meillä on jokaiselle tikku lavuaarin ja seinän välissä, sillä pyöräytetään suurimmat kikkareet pois.
Paskomme suoraan kompostiin, jossa se muuttuu mullaksi, jota käytämme ruoan kasvatuksessa, jolla elämme.
Minä syön ennen joka ateriaa teflon-tabletin. Suolet on niin sutjakassa kunnossa että pökäleet luikahtavat pönttöön jälkiä jättämättä!
Laitan pyllyyni hieman sinappia ja koirani nuolee sen ja paskan. Sitten on puhdasta! Pimperoa en ikinä pyyhi!!!!
Kokeilin vessaharjaa, mutta en tykännyt.
Tiesittekö että ruokavalio on pielessä jos jatkuvasti tulee sellaista ulostetta joka jämähtää pönttöön ja persaukseen. Normaali kakka sujahtaa teflonin lailla.
Pyyhitkö linnunpaskan otsaltasi vedellä vai kestopaperilla?