Mitä lapsenne saa joululahjaksi?
Kohtahan se joulukin taas on 😉
Eli mitä annatte lahjaksi?
Lähinnä vähän isompien lasten lahjat kiinnostaa mutta toki muutkin saa vastata.
14- ja 11-vuotiaat pojat saa jotkut pleikkapelit ja jotain käyttötavaraa, siis suihkusaippuaa, deodoranttia ym. Ja varmaan jotain vaatetta ja lahjakortit pleikkakauppaan.
8-vuotiaalle tytölle on vaikea keksiä. Hän itse mankuu nukkea mutta niitä löytyy jo monta eikä niillä enää niin leiki. Just pistettiin nukkeja varastoon, mm viimevuotinen joululahjanukke. Barbiet pistettiin myös varastoon kun ei leiki.
Haluaa myös jonkun jätti pet shopin mutta tiedän että siellä se lattialla pyörii eikä leiki sillä enää viikon jälkeen.
Vinkkejä?
Kommentit (33)
Meillä 10v saa pleikkarin ja fifa pelin, kuulokkeet ja jalkkiskamaa
15v saa macin, sukset ja nahkatakin
Lahjat ovat hyvin toivottu ja tarkasti suunniteltu. Kisäksi tietysti suklaata ym karkkia
Koska rahat menevät sukaisten luo matkustamiseen, niin se matka on joululahja lapsille.
Mun 11 wee saa matkan Espanjaan ja uuden tietokoneen, myös uusi iphone. Pojalleni 8 wee uusi mikroauto ja varusteet uusiksi. Mieheni ostaa mulle uuden auton. Yllätys minkä saan :)
Ruvetkaa nyt jo tosiaa hössöttää joulusta 😟
Jalkapallo, yökkäri, Mauri Kunnaksen kirja, arvaa kuka peli, lelukivääri, jota toivoi ja playmobile asuntoauto. Poika 4 v.
Poika on vasta 4kk ikäinen niin varmaan vaatteita ja jotain vauva leluja ostan.
Meidän perheessä lapset saavat toivoa yhtä lahjaa joka ostetaan.
Seitsemänvuotias tyttö saa Baby Born siskonuken.
Poika 15-vuotta saa uuden puhelimen.
Tytär 17-vuotta saa preppauskurssin.
Lisäksi kudon kaikille villasukat.
10-vuotias tyttö on toivonut bosen kuulokkeita, ostan ne ja jotain muuta pientä eli karkkia, pari leffalippua jne. 7-vuotias tyttö ei ole toivonut mitään vielä mutta varmaan toivoo jotakin leluja ja ostetaan 1-2 toivetta + hänelle myös karkkia ja leffalippuja myös.
Molemmat saavat paketteja myös sukulaisilta ha kummeiltaan.
Budjetti meillä on noin 200 euroa/lapsi. Helmikuussa ollaan pari viikkoa Thaimaassa ja se on myös koko perheen joululahja, matkasta kerrotaan lapsille vasta jouluaattona.
14-vuotias saa vaatteita ja kirjoja, ja matkan Ranskaan joulun jälkeen.
Tyttö, 12v., ei oikeastaan edes halua mitään, koska olen maksanut hänelle tänä syksynä ratsastuksen alkeis- sekä jatkokurssin.
Ensimmäinen oli synttärilahja ja toinen joululahja.
Ihan tarpeeksi hintavaa tosiaankin :/ ... mutta unelmiensa täyttymys!
::
Totta kai minä ainoakaiselleni joululahjaksi ostan jotain pientä, esim. kynsilakkoja (joiden suurkuluttaja hän on), shampoota/hoitoainetta, pari (hevos-/historia) kirjaa, varmaankin jotain tarpeellista vaatetta (kirpputorilta useimmiten), pipoja, kaulaliinoja, hanskoja/lapasia, korviksia, neutraaleja meikkejä...
Olen jo ostanutkin kynsien hoitosetin.
::
Minusta muuten tytölle on hyvin helppoa ostaa lahjoja, koska pienikin tyttö ilahtuu hiushärpäkkeistä ja kaikesta halvasta, kun taas pojille täytyy olla kalliita pelejä, soittimia, kaiken maailman elektroniikkaa.
10 v tytär saa useita erilaisia kynsilakkoja, hupparin, yöasun, kirjan, suklaata, hajuveden ja lipun elokuviin.
17 v poika saa bensarahaa, suklaata, uuden lompakon, kalsareita, vähän paremman dödön ja sukkia.
Neulon heille villasukat. :) Pojat 26- ja 18-vuotiaita. Tärkeintä on kun kokoonnumme syömään ja viettämään aattoa. <3
Tyttö 5-v saa ukulelen, taikahiekkaa, Pupu Tupuna -kirjan ..en tiiä mitä muuta, ehkä jonkun ihanan neuleen tms