Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset meikkaa?

Vierailija
22.10.2018 |

Miksi ihmiset eivät hyväksy omia kasvojaan sellaisina kuin ne ovat vaan pitää tehdä itsestään eri näköinen meikillä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopus opus kirjoitti:

Naiset saavat kasvojen muuttamisella (maalaamisella) semmoisesta perus 6 tasoisesta henkilöstä riippuen jopa 8-9 tasolle.

Kuitenkin, vaikka naama mutettuna liikkuvat tuolla sisimmässään ymmärtävät olevansa se 6. Tämä luo heille pahoja ongelmia esim ollaan kiinnostuttu vain 8-9 miehistä , vaikka itse on 6 naamaltaan.

Vähän rinnastettavissa siihen, että mies tulee treffeille naamarin kanssa joka on komea. Sitten saa aina jännittää tykkääkö nainen kun naamari poistuu, vai etsiikö oman tasoisensa miehen....

Ehei. Naisen meikatut kasvot vastaa sitä että miehellä olisi meikatut kasvot. Naisen kasvoilla oleva naamari vastaa sitä että miehellä olisi kasvoillaan naamari. Tietääkseni kukaan ei käytä naamareita milloinkaan muulloin kuin korkeintaan naamiaisissa.

Jos yhteiskunnassamme olisi yleinen tapa että miehet meikkaavat niin ei haittaisi minua. Voisin itse asiassa nytkin mennä treffeille meikkiä käyttävän miehen kanssa. Olisin kerran jopa halunnut tavata livenä miehen, jolla oli fetissi pukeutua naisten vaatteisiin ja tuoda ilmi sisäistä feminiinisyyttään poseeraamalla naisellisesti kuvissa jne. Ja ihan heteromies oli. Minusta hänessä oli jotain todella seksikästä. Luultavasti johtui hänen älystään ja siitä, että hän kirjoitti minulle todella kiihottavalla tyylillä. Hän oli siis naisellisen kuoren alla hyvin maskuliininen, mikä vetosi minuun. En koskaan uskaltanut tavata häntä, koska pelkäsin että olisin ollut hänelle liian maskuliininen tai muuten epämiellyttävä.

Älykkyys yhdistettynä erikoisuuteen on parasta mitä tiedän.

Vierailija
22/27 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska näytän paremmalta. Ja se on kivaa. Joskus tekee mieli laittaa huulipunaa, joskus ei.

Miksi kyselet typeriä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopus opus kirjoitti:

Naiset saavat kasvojen muuttamisella (maalaamisella) semmoisesta perus 6 tasoisesta henkilöstä riippuen jopa 8-9 tasolle.

Kuitenkin, vaikka naama mutettuna liikkuvat tuolla sisimmässään ymmärtävät olevansa se 6. Tämä luo heille pahoja ongelmia esim ollaan kiinnostuttu vain 8-9 miehistä , vaikka itse on 6 naamaltaan.

Vähän rinnastettavissa siihen, että mies tulee treffeille naamarin kanssa joka on komea. Sitten saa aina jännittää tykkääkö nainen kun naamari poistuu, vai etsiikö oman tasoisensa miehen....

Vai oikein naamari... höpö höpö.

Vierailija
24/27 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset eivät hyväksy omia kasvojaan sellaisina kuin ne ovat vaan pitää tehdä itsestään eri näköinen meikillä?

En minä ainakaan ole meikattuna eri ihmisen naköinen kuin ilman meikkiä. Hyväksyn kasvoni ihan sellaisina kuin ne ovat, ja on kiva korostaa jotain piirrettä meikin avulla.

Vierailija
25/27 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meikkaaminen on kivaa ja kun meikkaan tunnen valmistautuvani päivään.  Plus onhan se kivaa kun peilistä katsoo nätti naama, eikä valkoinen taikinakuu. 

Vierailija
26/27 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mielenkiintoinen ilmiö, että monet tuntuvat kokevan ylemmyyttä siitä, että pitävät kauneusihanteenaan meikkaamattomuutta ja muutenkin ns. "luonnonkauneutta". Ihminen on jo aikapäiviä sitten vieraantunut luonnosta emmekä enää elä millään tavalla luonnollisesti. Ihminen on rakentanut ympärilleen yhteiskunnan, joka on kaukana luonnollisuudesta. Ne, jotka tuntevat paremmuutta ihaillessaan meikkaamattomuutta voisivat katsoa peiliin ja miettiä, kuinka luonnollisesti he itse elävät. Onko siis varaa halveksua muita siitä, että muut pitävät meikattuja, ns. luonnottomia, kasvoja ihanteenaan?

Vierailija
27/27 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäiseen kysymykseen vastaten: ei harmainta aavistusta.

Itse en ole koskaan meikannut, eikä se ole minun elämääni mitenkään negatiivisesti vaikuttanut. Poikaystäviä on ollut, puolison kanssa ollaan viihdytty yhdessä yli 20 vuotta.

Eikä kukaan ole koskaan kysynyt, miksi en meikkaa. Ja ei, en ole mielestäni luonnonkaunis vaan lähinnä neutraalin, ehkä aavistuksen androgyynin näköinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi