Millainen on ”kiinnostava” seurustelukumppani?
Tältä palstalta saa usein lukea että ulkonäkö ei ole syy miksi ei löydä seurustelukumppania vaan syy on aina luonteessa ja jos on tylsä, kukaan ei kiinnostu. No minä olen varmaan tylsä; käyn päivät töissä, vapaa-ajalla katson leffoja/sarjoja, luen, käyn lenkillä, joskus shoppailemassa jos on rahaa, matkustan pari kertaa vuodessa (matkustaisin useammin jos olisi varaa). Mitä te parisuhteessa olevat sitten teette kumppaninne kanssa? En ole itse koskaan seurustellut joten en tiedä millaista se on ja miten olette mielenkiintoisia että kumppani jaksaa kiinnostua teistä?
Kommentit (10)
Ei nuo kuvasta luonnettasi. Luonne kuvastaa sitä, minkälainen sinä olet, ei sitä, mitä sinä teet. Elämäntyylisi on ihan tavallinen. Väitän, että 90% suomalaisista viettää samanlaista elämää kuin sinä. Käyvät töissä, harrastavat, rentoutuvat lukemalla tai telkkarin ääressä, matkustavat kerran, pari vuodessa. En usko, että elämäntyylisi on syy sinkkuuteesi. Se rajaa pois korkeintaan elämäntapaseikkailijat.
Minulle kiinnostava kumppani on sellainen, joka on avoin asioille ja ideoille.
Jolla on innostusta ja uteliaisuutta elämään ja sen tapahtumiin. Osaa keskustella mutta osaa olla myös rento ja hauska.
Omaa itseironiaa ja sarkasmia sopivassa määrin, on ennakkoluuloton uusille asioille. Huumorintaju pitää synkata omani kanssa.
Rehellisyyttä niin ylä- kuin alamäessä, hyvässä ja vähemmän hyvässä vaadin.
En siedä mustasukkaisuutta enkä sitomista ja rajoittamista. Koska itse olen ehdottoman rehellinen, katson kyttäämisen ja vahtimisen epäluottamuslauseena.
Negatiivinen elämänasenne on turn out.
Tässä jotakin. Tiedän että edellyttämääni ihmistä on vaikea löytää, ja siksi elänkin sinkkuna enkä edes etsi ketään. JOS sattuu että ihme eteeni kävelee, voin miettiä. Kuitenkin ap. kysyi minkälainen on kiinnostava kumppani, ja vastasin omalta osaltani. Jokaisella tietysti on omat kriteerinsä ja joustovara kuinka paljon niistä voidaan tinkiä.
Vierailija kirjoitti:
Tältä palstalta saa usein lukea että ulkonäkö ei ole syy miksi ei löydä seurustelukumppania vaan syy on aina luonteessa ja jos on tylsä, kukaan ei kiinnostu. No minä olen varmaan tylsä; käyn päivät töissä, vapaa-ajalla katson leffoja/sarjoja, luen, käyn lenkillä, joskus shoppailemassa jos on rahaa, matkustan pari kertaa vuodessa (matkustaisin useammin jos olisi varaa). Mitä te parisuhteessa olevat sitten teette kumppaninne kanssa? En ole itse koskaan seurustellut joten en tiedä millaista se on ja miten olette mielenkiintoisia että kumppani jaksaa kiinnostua teistä?
Vaikea sanoa, koska et kerro itsestäsi mitään. Moni elää juuri noin. Mihin sinä yleensä matkustat, miksi sinne, ja mitä teet siellä? Mistä leffoista, sarjoista, kirjoista pidät? Mitä ajattelet mm. yhteiskunnallisista asioista, pidätkö filosofoinnista? Millainen elämänasenne sinulla on, oletko optimisti, negatiivinen...? Millainen huumori iskee sinuun? Jne. jne.
Yhden tylsä on toisen kiinnostava. Kiinnostus syntyy pienistä asioista joiden ansiosta toisen kanssa "synkkaa" (tai voi kuvitella että synkkaa, ennen kuin tapaa).
Minä olen varmaan monen mielestä tylsä. Minusta kiinnostava ihminen voi olla monen muun mielestä tylsä. Voisimme käydä yhdessä sienessä, laittaa ruokaa ja vertailla Wagner-levytyksiä.
Mieluummin nainen jolla kauniit kasvot omaan silmään, saa olla masua, takapuolta, tumma. Kiinnostaa naiset jotka ei pidä meteliä itsestään ja ole kokojan äänessa. Sopivasti naisellinen luonne 155-17x cm. 28- +35v. Ei polta.
Hänelle retki luonnossa eväiden kanssa ei kuulosta mahdottomalle ja joskus viettäisimme vkl mökkielämää järven rannalla. Ym muuta mukavaa yhdessä
Kiinnostavin ihminen on sellainen, joka on kiinnostunut minusta.
Kiinnostavalla ihmisellä on omia mielipiteitä. Mielistelijä ja mukautuja ei sytytä. Yksikin mies vaihtoi aina mielipidettä sen mukaan, mitä oletti minun ajattelevan, ja jos kävi ilmi että ajattelin toisin, hän olikin yhtäkkiä samaa mieltä kanssani. Sairasta, ei todellakaan jatkoon.
Voi tosiaan olla, että joku piirre estää kiinnostuksen syttymisen, mutta joskus se mielenkiintoisuus toisesta paljastuu vasta jonkun ajan päästä.
Mielenkiintoisen ihmisen lähellä on hyvä olla - esimerkiksi hänellä on joku asiaa mistä hän on kiinnostunut tai jonka hän osaa. Innostus on aina mielenkiintoista, vaikka kyseessä sitten olisi hylätyt rautatieasemat ja niiden valokuvaaminen. Toisaalta ihan kaikki ei sytytä samalla tavalla, vaikka onkin mielenkiintoista seurata vierestä. Esimerkkinä ihminen, joka oli hullaantunut kärpässieniin ja niiden huumekäyttöön.
Sellainen jonka seurassa on rentoa olla ja voi puhua mistä tahansa.
Sellainen jo hyväksyy sinut juuri sellaisena kuin olet, eikä katso sinua arvostelevasti nenänvarttaan pitkin.
Ihminen jota jaksaisi katsella ja kuunnella pitkiäkin aikoja.
Henkilö jonka kanssa haluaisi kokea vielä melkein kaikkea, se ensivaikutus usein kertoo että onko jotain kipinää vai ei, sen kyllä pystyy aistimaan.
Sellainen joka hyväksyy sinun menneisyytesi ja sinä hänen, historiaamme emme voi muuttaa, mutta tulevaisuuteen voimme (omaan).
Sellainen joka pystyy syömään lihaa ja perunaa + omat hampaat suussa ja ehdoton plussa on jos vielä lämpimän paskan pudottaa.
Kertokaa nyt! Miten voisin olla kiinnostavampi?