Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuri 'My Little Pony: Ystävyyden taikaa' -keskustelu

Vierailija
21.10.2018 |

Mitä mieltä olette sarjasta? Onko Celestialla ja Lunalla vanhempia? Onko Discord luonut poni -universumin? Olisi kiva kuulla muidenkin ajatulsia, toivottavasti en ole ainoa aikuinen joka sitä sarjaa on seurannut :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkein sarja ikinä. Vieläkö sitä joku katsoo?

Itsehän katsoin sitä siihen asti kunnes menin miitteihin, ihastuin siellä ja se ää liö särki sydämeni.

Vierailija
2/13 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ponit kuolivat ruttoepidemian saavuttua poni-universumiin. Siinä ei paljon ystävyyden taika auttanut 🦄💔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun en löydä sarjasta ponia, johon voisin samaistua. Periaatteessa olen samanlainen kirjatoukka kuin Twilight Sparkle, mutta en voi sietää koko hahmoa kun se on niiin special snowflake, siivet JA sarvi. Jotain rajaa!

Discordin äänenä toimii John de Lancie, eli Star Trekin Q. Fanityttö tykkää.

Vierailija
4/13 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Discord on hauska. Ärsyttävä, mutta hauska.

Vierailija
5/13 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Discord univrsumin luoja hän on kenties myös yksin C ja L molemmat vanhemmat. Saadakseen aikaan harmonian ja tasapainon he siis periaatteessa oidipustasivat celestiatiesmitä omat vanhempansa. Minua enemmän hiertää Celestian ja Lunan ikä, he ovat molemmat noin 10 000 vuotta vanhoja, joten he olivat jo olemassa paleoponisella kaudella?

Vierailija
6/13 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ponit kuolivat ruttoepidemian saavuttua poni-universumiin. Siinä ei paljon ystävyyden taika auttanut 🦄💔

Ai söpörokkoon (cutie pox)? Mutta Zecorahan löysi siihen vastalääkkeen.

Vierailija
7/13 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Discord univrsumin luoja hän on kenties myös yksin C ja L molemmat vanhemmat. Saadakseen aikaan harmonian ja tasapainon he siis periaatteessa oidipustasivat celestiatiesmitä omat vanhempansa. Minua enemmän hiertää Celestian ja Lunan ikä, he ovat molemmat noin 10 000 vuotta vanhoja, joten he olivat jo olemassa paleoponisella kaudella?

Heidän ikäänsä olen minäkin ihmetellyt!

Pari kautta jäänyt välistä ja Twilightille ilmesty siivet 😱 hääääh

Ja jos Luna ja Celestia kerta ovat noin ikuisia niin mihi ne tarvitsee lisää prinsessoja (Twilight)? Ja onko Twilight nyt yksi heistä, ikuinen jne?

Vierailija
8/13 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos Luna ja Celestia kerta ovat noin ikuisia niin mihi ne tarvitsee lisää prinsessoja (Twilight)? Ja onko Twilight nyt yksi heistä, ikuinen jne?

Niin, prinsessoja on oikeastaan viisi. Kristallivaltakuntaa halitseva prinsessa Cadance ja tämän alicornina syntynyt tytär prinsessa Flurry Heart. Prinsessoja olisi kuusi jos lasketaan prinsessa Amore, mutta kuningas Sombra... nos siis kävi sama kuin Applejackin vanhemmille, vaikka Hasbro kieltääkin sen että yksikään sarjan hahmo olisi kuollut.

Vierailija
9/13 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf?

Vierailija
10/13 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

C ja L ovat kaiketi ikuisia koska ovat olleet olemassa jo maailman alusta asti. Muiden aika kai lienee rajallista, mutta aika kulkee eri tahtiin siinä universumissa. Esimerkiksi kun miettii että Granny Smith on vanhempi kuin Ponyvillen kaupunki.

Vierailija
11/13 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä applejackin vanhemmille kävi. Oon aina halunnut tietää

Vierailija
12/13 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen välillä tota Lunaa ja Celestia juttua. Nimittäin Equestrian lipussa on Lunan ja Celestian kuva, mutta jaksossa jossa oli Celestiasta kertoma näytelmä selviää, että ennen Starswirl parrakas ja pari muuta ponia nostivat auringon aina ja Celestia vasta myöhemmin tajusi miten se kannattaa nostaa helpommin. Luna ja Celestia eivät myöskään ole syntyneet Alicorneina, koska kun Flurry Heart syntyi se oli ensimmäinen Alicorn vauva koskaan. Ja sit tulee mieleen että kuinkakohan vanha Starswirl Parrakas ja hänen kätyrinsä ovat? Koska Starswirl oli Lunan ja Celestian opettaja. Liikaa kysymyksiä.

Samoin myös Apple Jackin ja hänen sisarensa vanhemmat. Tai siis mitä heille kävi. Luin englanninkielistä juttua tästä ja useat uskoo että he ovat kuolleet vaikka sarjan tekijä on sanonut, että kukaan ei ole kuollut sarjassa. Ja he uskovat että yhdessä jaksossa olevat kaksi tähdenlentoa jotka Applejack huomasi olisivat hänen vanhempien henget.

Mielenkiintoista

Vierailija
13/13 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä fittua?? Mikä tää ketju on?? Ootteko te tosissanne??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi