Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö teitä työttömät, jotka valittelee kiirettä ja elämän raskautta?

Vierailija
21.10.2018 |

Mua ei ärsytä työttömien onnellisuus, mutta se ärsyttää todella paljon että ne jotka valittavat "kiirettään" esim. Facebookissa. Tai kun ei ole saanut nukuttua yöllä kuin 4h ja pitääkin olla virastopäivä seuraavana päivänä. Tai miten joku muuttaminen on tosi raskas juttu ja hommaa riittää! Joo, riittää siinä työssäkäyvällekin hommaa ja lisäksi huonosti nukutun yön jälkeen pitää tehdä se työpäivä, joka varmaan on hieman rankempaa kuin virastoissa odottelu.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kukaan ei saa valittaa mistään koska aina löytyy joka jolla on vielä rankempaa.

Vierailija
2/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin paljon, että haluaisin vaihtaa heidän kanssaan elämän tilannetta. - Jos sinua Ap kovin rasittaa työttömien onnellisuus, niin ehkä sinunkin kannattaisi harkita, että tarjoat tyopaikkaasi,, jolleikin työttömälle ja ryhdyt itse työttömäksi. Kiireiden valittelu taas on nykyään luultavsti tapa sanoa, että hei kato huomaathan kuinka aktiivinen ja reipas minäkin olen; lainkaan riipumatta siitä onko sanojalla aina oikeaa ja todellistä kirettä lainkaan.    

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa oikeasti jättää vaan ne ystävät elämään joiden seurassa viihtyy, mä en todellakaan ymmärrä miksi pitäisi edes siellä facessa lukea ihmisen päivityksiä jos ne vaan ärsyttää. Tietysti kantaa voi ansioihin ottaa, mutta se että keskustelua käy vaan yhden henkilön kannassa ei ehkä kuitenkaan vaikuta mitenkään mihinkään, varsinkin jos et ole itse häntä valmis tukemaan, ennemmin kannataa tavoittaa sitä yleisöä mikä voi vaikuttaa vaikka niihin palveluihin, joita työttömille tarjotaan, jotta voidaan auttaa ihmisiä joutumasta näin pahasti syrjääntyneeksi.

Vierailija
4/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niin paljon, että haluaisin vaihtaa heidän kanssaan elämän tilannetta. - Jos sinua Ap kovin rasittaa työttömien onnellisuus, niin ehkä sinunkin kannattaisi harkita, että tarjoat tyopaikkaasi,, jolleikin työttömälle ja ryhdyt itse työttömäksi. Kiireiden valittelu taas on nykyään luultavsti tapa sanoa, että hei kato huomaathan kuinka aktiivinen ja reipas minäkin olen; lainkaan riipumatta siitä onko sanojalla aina oikeaa ja todellistä kirettä lainkaan.    

Nimenomaan sanoin, ettei minua heidän onnellisuutensa häiritse. Mutta hyvä pointti, että ehkä tuo kiireiden valittelu voi olla jonkinlaista hyväksynnänhakemista.

Ap

Vierailija
5/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

työttömät jurnutukset nyt on yhdentekeviä

Vierailija
6/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaminen on aina ikävää, mutta voihan työttömällä oikeasti olla kiire. Kun elämä täyttyy omista mielenkiinnon kohteista, tunnit eivät enää meinaa riittää, ja niitä töitäkin pitäisi hakea.

Vierailija
7/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole ollut niin väsynyt kuin työttömänä ollessani pari vuotta sitten. Ajatukset pyöri yötäpäivää työnhaussa ja raha-asioissa. heräilin jatkuvasti  enkä saanut nukahdettua vaikka kuinka väsytti.

Se ahdistus minkä epävarmuus tuo tullessaan on ihan eri kaliiberia kuin pikku työstressit.

Vierailija
8/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki töitä, luuseri..

Vierailija
9/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Tunnen myös eläkeläisiä, jotka valittavat ainaista kiirettä. Mulle aivan sama.

Vierailija
10/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhana Vartianen se vaan jaksaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan