Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne piilotat mieheltäsi herkut?

Vierailija
21.10.2018 |

Mieheni on oikea herkkurosmo, perso niin karkille kuin sipsille ja jätskille ja keksille. Jos jossain kotona näkee jotain tuollaista herkkua, niin syö heti kaiken, minuuteissa katoaa koko keksipaketti sen suuhun. Osaapa vielä koluta kaappeja etsien herkkuja mussutettavaksi. Olen miettinyt minne piilottaisin kotona keksiä ja karkkia, että ne eivät häviä heti miehen suihin vaan saisin syödä ne itse vasta joidenkin päivien tai viikkojen päästä kun mieleni tekee. (Mieheni ei syö niitä herkkuja, joista olen sanonut, että ei saa syödä, mutta ei sekään kivalta tunnu että pitää kieltää ja sitten hän himoissaan katselee niitä kiellettyjä keksipaketteja ja kärsii). Mikä olisi hyvä piilopaikka?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiölaatikoiden sokkeliin, sinne alimman vetolaatikon alle.

22/27 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuni tai se alaosa uunista. Muovipussiin ja pyykkikorin pohjalle. Johonkin peltirasiaan joka on ollut aina näkösällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskö siellä kyselee? En kuule mene tähän halpaan, että näin sen paljastaisin. Jatka vain etsimistä.

Vierailija
24/27 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kaapeissa on meillä.

Vierailija
25/27 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kyllä mies uskoi ihan, kun sanoin, että ostan herkut itselleni ja mies varmaan aikuisena ihmisenä osaa ostaa omat herkkunsa ihan itse.

Niin minunkin mies uskoo eikä syö jos sanon että näitä ei saa syödä. Mutta se käy niitä kuolaamassa koko ajan nälissään silti. Ap

Annapa miehesi itse huolehtia omasta makeannälästään. Kyllä hän osaa varmaan kaupasta käydä ostamassa keksejä tai suklaata, jos alkaa mieli tehdä? Miksi sinulle on niin sietämätön ajatus, että hän näkee sinulle kuuluvan keksipaketin, jota ei saa syödä?

Vierailija
26/27 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosimiehet ei koske kyllä karkkeihin ja leivonnaisiin sekä vanukkaisiin ällöinä ja keksitkin jo ehdoton ei.

Taitaa tosimiehet tehdä niinkuin itse haluavat. Kurjaa ois jos aina pitäis tehdä niinkuin kaltaisesi "tosimiehet" sanovat.

Vierailija
27/27 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on päinvastainen ongelma, viinakset pitää piilottaa vaimolta koske se juoppo akka latkii ne muuten alta oomin kitaansa-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän