Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitini suosii veljeäni, mua ei käy katsomassa

Vierailija
21.10.2018 |

Olen nyt kolme kertaa soittanut äidilleni kun olen samalla seudulla käymässä.
Ei tule käymään.
Usein kyselee koska veljeni tulee.
Viimeksi ei vastannut puhelimeen, olisin tarjonnut sieniä.
En enää jaksa.
Olen miettinyt että lopetan kokonaan yhteydenpidon.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on jo kyllästynyt sun siemeniis.

Vierailija
2/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sieniiis. 😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sieniiis. 😆

Miten niin? On kysellyt käytänkö kaikki sienet itse.

Vierailija
4/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinussa ja veljessäsi on erilaista? Tarvitseeko veljesi enemmän äitiään kuin sinä? Onko veljelläsi jotain sellaista äitiäsi kiinnostavaa, mitä sinulla ei ole (esim lapsia)? Uskooko äitisi, että sinä kyllä pärjäät elämässäsi ihan hyvin, mutta ei usko samaa veljestäsi? 

Vierailija
5/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dumppaa äiti. Simppeliä.

Vierailija
6/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut sairaana 3 viikkoa kun soitin äidille. Ensimmäiset 5 minuuttia äiti teki tarkkaa selkoa missä kaikkialla siskoni oli käynyt  taidematkoilla. Sitten hän kysyi, ovatko lapset olleet sairaana (eivät olleet). Sitten alkoi kuulua piippausta ja äiti sanoi hätäiseen "niin ja yritä parantua, oot kuulemma ollu vähän kipeänä. Täytyy mennä tuohon toiseen puhelimeen."  *klik*

Vierailija
7/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinussa ja veljessäsi on erilaista? Tarvitseeko veljesi enemmän äitiään kuin sinä? Onko veljelläsi jotain sellaista äitiäsi kiinnostavaa, mitä sinulla ei ole (esim lapsia)? Uskooko äitisi, että sinä kyllä pärjäät elämässäsi ihan hyvin, mutta ei usko samaa veljestäsi? 

Lasten lukumäärä on sama. Viimeiseen kysymykseen vastaus on ei.

Parempi koulutus ja työ on veljellä, mutta ei luulis sen vaikuttavan.

Vierailija
8/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten lukumäärä on sama. Viimeiseen kysymykseen vastaus on ei.

Parempi koulutus ja työ on veljellä, mutta ei luulis sen vaikuttavan.

Ei luulisi, mutta vaikuttaako sittenkin? Kysyn tätä ihan siksi, että nuorempana koin varsin epäoikeudenmukaiseksi sen, että vanhempani - erityisesti äitini - suosi siskoani. Siskoa, jolla oli akateeminen loppututukinto, hyvät tulot, hyvätuloinen ja korkeasti koulutettu mies ja terve lapsi. Mä taas olin siihen aikaan matalasti koulutettu pienituloinen kahden lapsen yh, jolla toinen lapsista oli vammainen. Kuitenkin siskoni sai vanhemmiltani aina kaiken avun ja kaiken muunkin kiinnostuksen ja huomion. Vasta paljon myöhemmin oivalsin, että siskoni oli kaikesta huolimatta meistä sisaruksista "tarvitsevampi".  Minä pärjäsin arjessa ihan hyvin silloinkin, kun siskoni lapsi oli mulla hoidossa omien lasteni lisäksi. Siskoni taas ei pärjännyt, vaikka hänellä olisi ollut varaa palkata kotiapulainenkin. Siskoni tosin oli tehnyt elämässään kaiken kuten vanhempani halusivat ja minä taas olin ollut enemmän nk oman tieni kulkija. 

Ikäväähän tuo on, mutta kannattaa miettiä, mitä siellä vanhempien aivokopassa oikeasti tapahtuu eli miksi tilanne on mikä on. 

Vierailija
9/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et mene äidin luokse, miksi äidin pitäsi tulla sinne jonnekin, missä olet käymässä?

Vierailija
10/10 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et mene äidin luokse, miksi äidin pitäsi tulla sinne jonnekin, missä olet käymässä?

Ei sinne voi mennä.