Vielä aikuisenako ihmiset haluaa tutustua uusiin ihmisiin?
Ainakin siltä tuntuu. Uusi työpaikka ja tuntuu, että liian moni työtoveri haluaisi tehdä vapaalla jotain. Kavereiden kaveritkin haluaa usein tutustua muhun paremmin. Olen nyt 25v ja koen että tuo "uusiin tyyppeihin" tutustumis-vaihe oli minulla joskus kymmenen vuotta sitten.
Jatkuuko tuo miten pitkälle elämässä?
Kommentit (6)
38v ja mielelläni edelleen tutustun uusiin ihmisiin. Vähän hankalaa se olisi tässä kohtuu uudessa ihmissuhteessa, jos en olisi valmis tutustumaan miehen läheisiin.
Jösses. Toivottavasti mulle ei koskaan tule oloa, että ihmisiintutumisvaihe on jo ohitettu.
Mulla alkaa menemään päinvastaiseen suuntaan, niistä vanhoistakin kavereista alkaa haluta eroon eikä uusia kiinnosta hommata tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Jösses. Toivottavasti mulle ei koskaan tule oloa, että ihmisiintutumisvaihe on jo ohitettu.
Mä taidan olla introvertti. Olen muuttunut tosi paljon viimeisen 5v aikana, ei vaan oikein kiinnosta tutustua kehenkään enää. Tuntuu, että ihmiset on aina enemmän tai vähemmän samanlaisia, siis toki erilaisia mutta joku sama kaava kuitenkin. En osaa laittaa tunnetta sanoiksi.
Yritän aina olla mukava muille, hyvät käytöstavat jne. Mutta uudet ihmiset ei vaan innosta mua tutustumaan niihin paremmin. En vain saa enää mitään iloa tai voimaa ihmissuhteista, mutta en halua alkaa ilkeäksi kusipä*ksikään joka karkoittaa kaikki ympäriltään. Mutta joo kai tämäkin on ihmiskohtaista.
Ap
Tuossa on epäilemättä eroja. Esimerkiksi minuun ei kukaan ole halunnut koskaan tutustua. Tavallaan aika rauhoittavaa näin introverttina.