Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeparantumisia ei tapahdu uskovien kokouksissa vaikka se olisi raamatullista?

Vierailija
21.10.2018 |

Tiedätkö yhtään luotettavaa ihmeparantumista? Olin vastikään jäähallissa Reinhard Bonken tilaisuudessa. Miehen kokouksissa kuulopuheiden mukaan tuhannet ovat kokeneet ihmeparantumisen, mutta olin itse paikalla enkä nähnyt mitään. Kuinka moni koki ihmeparantumisen Helsingissä? Miksi näistä ei haluta kertoa julkisuudessa vai onko kyse vain uskottelusta että ihmeitä tapahtuu, vaikka näyttöä ei olisikaan. Raamatun mukaan ihmeitä tulisi tapahtua vanhinten laittaessa käden sairaiden ylle, mutta näyttää siltä ettei tällaisella toiminnalla ole mitään todellisuuspohjaa. Olemme pelkän lääketieteen armoilla tai sisäsyntyisten paranemismekanismien.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo patannus on varmasti henkistä, minulle on ihan sama mistä ihmiset hakevat parannusta, kunhan se edes auttaa ihmisiä kokonaisvaltaisesti voimaan hyvin.

Vierailija
2/5 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistukset ihmeparantumisista puuttuvat siis. Hiljaista on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka on ollut sairas/kipeä, on jäänyt rypemään itsesääliin, eikä ole huomannut parantuneensa. Sitten joku kariskaattinen saarnaaja laittaa kädet hänen päälleen ja kertoo, että olet parantunut, ja hän uskoo sen, ja on parantunut.

Toinen vaihtoehto: Ihminen kuvittelee parantuneensa tällaisen saarnaajan tilaisuudessa, mutta kotiin, tai viimeistään lääkäriin mentyään huomaa, ettei oikeasti parantunutkaan.

Vierailija
4/5 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulopuhe on tuossa se avainsana.

Vierailija
5/5 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulopuhe on tuossa se avainsana.

Niin taitaa olla. Uskovien taholla usein puhutaan ihmeistä juttujen tasolla mutta konkretia puuttuu. Kovasti uskotaan että suuria ja valtavia asioita tapahtuu jossain kaukana vinkuintiassa tai Afrikassa, koska siellä on uskoa ja meillä taas ei tapahdu kun ollaan niin epäuskoisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi