Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten mummi aikoo sinnitellä työelämässä 68-vuotiaaksi!

Vierailija
21.10.2018 |

vaikka lupasi jäädä eläkkeelle ja keskittyä lapsenlapsiinsa! Hän taisi vain varmistaa, että saa toisen lapsenlapsen pienellä ikäerolla, kun tarjosi itseään avuksemme esim. päiväkodista hakuun? On tullut katumapäälle ja siksi jatkaa töissä? Että näin mukava mummi meillä.

Tästä seuraa, että mummi vie työpaikan nuoremmalta. Minä olen se nuorempi, joka jää nyt kotiin hoitamaan lapsia useammaksi vuodeksi! Vuorotyöni yhdistäminen miehen matkatyöhön ja pienten lastemme hoitoon ei vain onnistu. En tahdo edes yrittää tuota oravanpyörää! Muuta tukiverkkoa ei ole!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pah. Laitat mukulat vuoropäiväkotiin ja menet töihin. Ongelma on ratkennut.

Vierailija
22/32 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun mies ei halua panostaa perheeseen? Tekee lyhennettyä työpäivää,niin saa lapset haettua hoidosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa jokainen valmiiksi pieni, ja siksikin käyttökelvoton ,kallis lastenvaate jonka hän meille tuo! Ne eivät ole edes käytännöllisiä arkeen, vaan sellaisia vanhanaikaisia krumeluureja juhlavaatteita, joissa täytyy ottaa kuva lapsenlapsista töissä esiteltäväksi! Olen kieltänyt ostamasta, mutta kun hän tahtoo "auttaa" ja hänellä on "varaa" siihen. Nämä vaatteet tulivat luvatun ajan antamisen sijaan!

Vierailija
24/32 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä tulee olemaan hyvä eläke. Hän on vain huomannut, että mummona olo on raskaampaa, kuin pelkkien rusinoiden poimiminen suhteesta lapsenlapsiin! Hän on uranainen, jolla ei ole kokemusta omien lasten hoitamisesta, kun hänen lapset olivat mummilla jo 3 kk iästä ja hän töissä!

ap

Miksi hän nyt sitten muuttuisi? Itse olen pärjännyt ilman tukiverkostoa. Ja anoppi, joka enkä olisi voinut auttaa on keskittynyt matkusteluun eläkkeellä. Jos ei halua suhdetta lapsenlapsiin niin eihän sille voi mitään, mutta kyllä teidän täytyy hankkia ulkopuolista apua tai pärjätä yksin.

Vierailija
25/32 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on pakko tehdä pitkää päivää tai muuten ei ole nykyistä työtä. Asiakkaat ovat ympäri Suomea.

ap

Vierailija
26/32 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen on pakko tehdä pitkää päivää tai muuten ei ole nykyistä työtä. Asiakkaat ovat ympäri Suomea.

ap

Vuo-ro-päi-vä-ko-ti.

Vierailija
27/32 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Mies voisi miettiä mikä tässä elämässä on tärkeää, työ vai perhe.

Sinä voisit laittaa lapset vuoropäiväkotiin ja miehen ulkoruokintaan, jos ei vaihda työpaikkaa.

Vierailija
28/32 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä hoidan lapseni mielihyvin itse, mutta en tahdo antaa mummolle valokuvia lapsista vaatteista, jotka puetaan pesemättä päälle vain sen yhden kerran!

Olen kuunnellut liian monta puhelua, miten hän on "taas auttamassa" meitä ja tuo ihania kuvia sitten työpaikalle suloisista lapsenlapsistaan! Mitä se minua auttaa, kun mummi tulee meille valmiiseen pöytään ja siivottuun kotiin syömään, voivottelee, että miten yksinäistä minun arkeni lasten kanssa varmasti on ja miten hyvin hän viihtyy työssään, saa hyvän eläkkeen  ja miten hänen äitinsäkin hoiti lapset niin hyvin kotona, kun hänellä oli tämä tärkeä työ jne?

ap

Vierailija
29/32 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vaikka lupasi jäädä eläkkeelle ja keskittyä lapsenlapsiinsa! Hän taisi vain varmistaa, että saa toisen lapsenlapsen pienellä ikäerolla, kun tarjosi itseään avuksemme esim. päiväkodista hakuun? On tullut katumapäälle ja siksi jatkaa töissä? Että näin mukava mummi meillä.

Tästä seuraa, että mummi vie työpaikan nuoremmalta. Minä olen se nuorempi, joka jää nyt kotiin hoitamaan lapsia useammaksi vuodeksi! Vuorotyöni yhdistäminen miehen matkatyöhön ja pienten lastemme hoitoon ei vain onnistu. En tahdo edes yrittää tuota oravanpyörää! Muuta tukiverkkoa ei ole!

Mitä sä kitiset? Muksut päiväkotiin vaan ja ite meet töihin. Ei sun äidillä ole mitään velvollisuutta hoitaa sun muksuja, se hoisi jo sut. Mitä tulee vuorotyöhön, sekin on oma valintasi.

Vierailija
30/32 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio tehdä paskaa vuorotyötäni, vaan lähden opiskelemaan. Hoidan nuoremmankin lapseni ainakin 2 vuotiaaksi kotona. Päätin hankkiutua eroon vuorotyöstäni. 

ap

Vierailija
31/32 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaa lastenhoitoapua tai edes hanki sitä oman ikäisistäsi. Ihme vinkunaa omista valinnoista.

Vierailija
32/32 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja juttu että koet mummon pettäneen lupauksensa, mutta ei isovanhemmilla ole mitään velvollisuutta hoitaa lastenlapsia. Vastuu on vanhemmilla niin ja se on sitten kiva bonus jos mummit, kummit tai muut muut osallistuvat. Mikä ongelma on siinä vuoropäiväkodissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän