Listataan tähän Sipilän uskonveljien yrityksiä jotta tiedän mitä tuotteita boikotoida
Kommentit (6)
Sipilä ei ole vanhoillislestadiolainen. Vanhoillislestadiolaisten mielestä lestadiolaisuushaara (Rauhan Sana), johon Sipilä kuuluu, on harhaoppi eivätkä siihen kuuluvat ole oikeita uskovaisia.
Sen vuoksi minusta on aika kohtuutonta rangaista vanhoillislestadiolaisten omistuksessa olevia yrityksiä (joita tähän ketjuun tulee, ellei ylläpito poista tätä) Sipilän tekemusistä.
Lapsellista. Sipilä kuuluu (kuului?) pieneen uskontokuntaan, oliko nyt uusherännäiset vai pikkuesikoiset, Mutta niillä ei ole poitiikan kanssa mitään tekemistä.
Ministereillä on avustajia jotka ohjaavat pitkälti esim. puheita joita he pitävät.
Olen töissä (ulkomailla) paikassa jossa käy paljon poliittista johtoa. Anne Bernerillä oli yksi avustajia mukana. Jussi Niinistöllä useampi +henkivartija.
Minun tehtävä on usein kopioida näitä puheita isolla fontilla paperille jotka avustajat on laatineet.
Lestadiolaisten yrityksiä voi boikotoida, vaikka niillä ei olisi Sipilän kanssa mitään tekemistä.
Sipilä nyt ei varmaan usko mihinkään muuhun kuin yhteiskunnan varoilla rikastumiseen ja suhteiden käyttöön vilunkipelissään. Miljonääriksihän se sillä tavalla on tullut.
Teeskentelee uskovaista ja helpostihan se sosiopaatilta käy, koska uskoo tästä hyötyvänsä.
Mitäs huonoa työntekijöiden oikeuksissa on,niitähän ollaan nyt parantamassa.
Jousto ei ole huono asia, ellet ole joustamaton jäärä.
Ei tieto ko.asiasta.
mutta tuntuu kun anne berner nostettu tuntemattomuudesta ja poliittisesta kokemuudesta huolimatta liikenneministeriksi,yrittäjätausta yhdistää sipilää ja berneriä.
mm.taksien vapautus bernerin käsialaa ja kela-kyydityksetkin sairaille takkuaa yhä,niin olen tietoisesti jättänyt vallila-tuotteet kaupan hyllyihin.
Kotiini ennen hankkinut yhtä sun toista vallila-tavaraa.