Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun vastaukset ei näy missään ketjussa

Vierailija
21.10.2018 |

Näkyykö aloituksetkaan?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu

Vierailija
2/13 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kirjoittele mustalistattuja sanoja niin voisi mennä läpi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasin tuohon yhteen ketjuun, että luokkakaverin mielestä olin aluksi i...tti ennenkuin hän tutustui minuun. Ehkä oli sitten tuo syynä. Ap

Vierailija
4/13 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö jostain palstan ohjeista/säännöistä listaa kielletyistä sanoista? Olisi nimittäin helpompaa tämä kirjoitteleminen. Olisi mielenkiintoista tavata sellainen henkilö, jonka päähänpistosta on kielletty eri sanojen käyttö. On varmaan sellainen jännä pikku diktaattorimieli se.

Vierailija
5/13 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö jostain palstan ohjeista/säännöistä listaa kielletyistä sanoista? Olisi nimittäin helpompaa tämä kirjoitteleminen. Olisi mielenkiintoista tavata sellainen henkilö, jonka päähänpistosta on kielletty eri sanojen käyttö. On varmaan sellainen jännä pikku diktaattorimieli se.

Ihme, että diktaattori meni sulla läpi :D mut joo, on tää kyllä hölmöä. Ap

Vierailija
6/13 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mene läpi niin klikkaa takaisin edelliselle sivulle, siellä on se kirjoittamasi vastaus. Sitten vaan ta vu tat epäilyttävimmät sanat ja jatkat kunnes menee läpi.

Ehkä yksi selvimmistä kielletyistä sanoista on melkein kaikki lait tomaan maahan muuttoon liittyvät.

Vierailija
7/13 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oletkin kummitus, et vaan tiedä sitä itse

Vierailija
8/13 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasin tuohon yhteen ketjuun, että luokkakaverin mielestä olin aluksi i...tti ennenkuin hän tutustui minuun. Ehkä oli sitten tuo syynä. Ap

Juu sanat idi ootti, per se, huo ra, na tsi, tap paa, haka ta. sun muut on bannissa. Kun saan sen henkilön kiinni, joka tämän forum-h itlerismin aikaan sai niin tulee erittäin mielenkiintoista jälkeä.

Vierailija
9/13 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuota sanaa käytetään muiden haukkumiseen, siksi varmaan kielletty.

Vierailija
10/13 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensuuriin jääneet vastauksesi, voi helposti jäädä se pieni laatikko huomaamatta, jossa lukee "Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen."

Vierailija
11/13 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu sanat idi ootti, per se, huo ra, na tsi, tap paa, haka ta. sun muut on bannissa. Kun saan sen henkilön kiinni, joka tämän forum-h itlerismin aikaan sai niin tulee erittäin mielenkiintoista jälkeä.

Perse on sallittu sana foorumilla.

Vierailija
12/13 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseisen idean isä on aiheuttanut valtavasti mielipahaa palstailijoille. Rukoilen hänelle pikaista loppua.

Vierailija
13/13 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tuota sanaa käytetään muiden haukkumiseen, siksi varmaan kielletty.

Onko mielestäsi ihan tervettä kieltää tavallisten sanojen käyttö? Jos esimerkiksi joku on kirjoituksellaan osoittanut olevansa i diootti, niin miksei asiaa saisi ilmaista hänelle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä