Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnustanko tunteeni vai en?

Vierailija
20.10.2018 |

Heips. Miun päässä pyörii huoli joka koskee yhteen minun tärkeeseen ystävääseen... Joka on poikapuolinen. Eli tosiaa taustoja kerron.

Tutustuin tähän ystävään yht äkkiä pari vuotta sitten ja suoraa sanoen minä rakastuin siihen heti... En ikinä kokenu sellaista onnellisuutta kuin hänen kanssa. Oltii koko kesä yhdessä joka päivä hengailtii jne ns söpöilyäkin mitä nyt tapahtuukin kun ihastuu toisiinsa... Eli sitä just tapahtu ihastuttiin toisiin mutta mua vaivas yks asia.. sillä samaan aikaan minulla oli seksisuhde yhden henkilön kanssa josta en pystyny pääsee irti vaikka halusin koska uhkailuja sain... Enkä sen kesän aikana nähnykkään sitä toista henkilöä koska halusin viettää aikani tähän henkilöön kehe rakastuin ensi silmäykseen ja halusin jo aikoja sitten siitä seksisuhteesta eroon. Mutta kun me oltiin ruvettu ns seurustelemaan niin (joka kesti pari pv) koska en päässyt rehellisesti siitä entisestä henkilöstä eroon vaikka halusin kovasti, oikeasti. Kyse ei ollut todellakaan tunteista... Niin laitoin siihen ihanaan jätkään ja minun jutulle lopun aika äkkiä koska en halunu satuttaa sitä jätkää millään tavalla tai satutin sitä... Ku erottiin. Mulla oli aivan kauhee fiilis ja itkin ja huusin sydän kipuja sillä se henkilö oli vaan jotaki täydellistä mutta erosin siitä..

mutta tein sen sen takia koska en halunu sitä satuttaa sitä suhteen aikana sellai et oisin pettäny sitä... Eli jätin ennenkuin mitään vakavaa edes tapahtunut meidän välille jne ei suhde ollut kuin vaan pari pv. En tiedä onko tämä hyvä vai pahempi? Koska oikeasti en halunu satuttaa sitä jätkä.

Mutta olen ollut kyseisen jätkän kanssa kaverina sen jälkeen ja todella hyvissä väleissä ja läheisiä. Välillä ollaan puhuttu kuinka hyvii aikoi meil oli sillo jne.. kuvia lähetellään toisilleen mitä ollaan otettu. Vietän hänen kanssa muutenkin aikaa paljon.

Ja nyt tänä kesänä pääsin vihdoin siitä seksisuhteesta eroon! Pitkän vaivan jälkeen

Nyt siis mietin että kertoisinko sille miun ystävälle (entiselle ihastukselleni) en siis enää oo ihastunut siihen tai kiinostusta on ja välitän siitä todella paljon... Et kertoisinko tästä jutusta sille vai jätänkö kertomatta? Koska syylisyys piinaa minua :(

Pliis en tarvii mitää lynkkaust jne ei haukkumista koska tämä on miule tosi arka aihe...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oooh onpa ihanaa kun ei ole enää teini.

Vierailija
2/3 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tämä tapahtui teini ajoilta. Nyt olin aikuinen mutta asia silti vaivaa minua🙄

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tämä tapahtui teini ajoilta. Nyt olin aikuinen mutta asia silti vaivaa minua🙄

Ap[/quote)

Olen*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi