Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme mulla on?

Vierailija
07.05.2006 |

Ennen minulla oli huono itsetunto ja terapia auttoi siihen, ja elämä hymyilee muuten, MUTTA

vertailen kroppaani jatkuvasti muihin. Tunnen itseni usein läskiksi. Painoindeksini on 21 ja tiedän olevani normaalipainoinen. Olen kateellinen naisille, joilla on kaunis kiinteä vatsa ja vyötärö erottuu. Olen synnyttänyt 1v. sitten ja raskausaikana kiloja tuli paljon. Nyt kuitenkin painan 7kg vähemmän kuin alkuraskaudessa, joten luulisi olevan tyytyväinen. Mutta ei, joka toinen viikko olen laihiksella, syömisestä tulee huono omatunto jne. Kuitenkaan en jaksa kiinteyttää vaikka tiedän että se olisi mahdollista. Minulle ei myöskään riitä että olen ihan nätti, vaan haluaisin olla kauniimpi kuin kukaan. Sekava selostus.. Sainpahan edes kirjoitettua, huh! Vastatkaa joku jotain? :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

revipä siitä sitten huumoria :/

Vierailija
2/6 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on selvästi ongelmia edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta MITÄ ONGELMIA? =) Lopetin terapian koska Kelan korvaus loppui. 3,5 vuotta kävin.

ap

Vierailija
4/6 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EHkä et uskalla elää ihan täysillä ja keskittyä vakavampiin asioihin.

Itsekin olen huomannut että joskus jos tarvitsee jotain " kevyempää" ajateltavaa niin ajatukset on vaatteissa jne. turhassa.

Mikä siihen auttais? jaa, sitä en keksi. Hanki joku harratus niin saat muuta ajateltavaa...

Vierailija
5/6 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun juttelemme, hän valittaa painostaan tai riippuvasta nahasta tms. on silti tosi laiha eikä varmana muutu kauniimmaksi lisää laihduttamalla vaan päinvastoin. Hänellä on myös hyvin huono itsetunto kaikissa asioissa eikä oikein osaa nauttia elämästään vaan odottaa aina että jokin kohta menee mönkään ja myös näkee usein lähinnä asioiden negatiivisen puolen. Hänkin on käynyt kai psykologilla juttelemassa, toivottavasti saa asiat kuntoon.

Eihän tässä oikein muuta voi sanoa, kuin että yritä ottaa rennosti ja nauttia siitä mitä sinulla on. Elämä on niin paljon helpompaa kun ei turhista stressaa.

Vierailija
6/6 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän