Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisella ihmisellä on sänkynään sohvasänky?

Vierailija
19.10.2018 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän muksulla ainakin.

Vierailija
2/10 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla oli vierassänkynä niin toimi myös hyvin sohvana. Ja esim juurikin lapselle/nuorelle varmaan hyvä. Kyse ei kuitenkaan ole semmoisesta sisältä vedettävästä missä ei edes kunnon patjoja ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän muksulla ainakin.

Onko kellään aikuisella?

Vierailija
4/10 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harkitsin vakavasti tuollaisen ostoa, kun olin muuttamassa opiskelemaan toiseen kaupunkiin :)

Eli ehkä opiskelijoilla ainakin voi olla?

Vierailija
5/10 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiössä tai solussa asuvilla kavereilla on monellakin ollut noita, että mahtuu makuuhuoneen, työhuoneen ja olohuoneen funktiot samaan tilaan.

Vierailija
6/10 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa se edullinen.

Vierailija
7/10 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista vuodesohvaa ei olekaan, missä kannattaisi joka yö nukkkua.  Edullinen sänkykin on aina parempi. Mitään tavaraa ei käytä niin paljoa kuin sänkyä. Jos selkä ei lepää yöllä, ei se lepää päivälläkään. Myynyt huonekaluja yli 30 vuotta, siltikään en myy vuodesohvaa jatkuvaan käyttöön muuten kuin asiakkaan omalla vastuulla.  Sängyn veroista ei ole, eikä ihan heti tule. Jos vielä halpa, niin sitten on ihan sitä itseään.

Vierailija
8/10 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo malli on toimiva, siihen voi itse valita sopivan patjan, eli toimii vaikka aikuisen nukkua.

Vierailija
9/10 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli monta vuotta juuri tuo sama malli. Ihan ok oli.

Vierailija
10/10 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kun tuli avioero ja muutin yksiöön, ikää rapiat 30 vuotta. Ostin kuitenkin paremmat patjat siihen, joten oli ihan hyvä nukkua. Kun muutin pikkuisen isompaan asuntoon, vaihdoin kuitenkin erilliseen sohvaan ja sänkyyn; sänky tosin on edelleen melko kapea, 120cm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme