Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä johtopäätöksiä teette ihmisestä ostoskärryn sisällön perusteella?

Vierailija
19.10.2018 |

Siinäpä otsikossa tuo kysymys. Ja ruokaostoksista on kysymys. Tuleeko tarkkailtua muiden ihmisten ostoskärryjen sisältöä esim. kassajonossa?

Tai jos olet itse ollut töissä kassalla, niin jääkö mieleen mitä ruokaostoksia vakioasiakkaat (tai muut) ostavat?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen päätelmiä ulkonäön, en ostosten perusteella. Lihava ei salaatilla hämää.

Vierailija
2/9 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin takapuolen leveydestä voi heti arvata mitä kärrystä löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi vaikka mitä! 

Aviosääty, sosiaalinen status, taloudellinen tilanne, aatteellisuus, ovatko elämäntavat terveet, onko tyyppi mielikuvituksellinen, onko liberaali vai konservatiivinen, minkälaisen ihmisen kanssa on kimpassa, onko lapsia... :)

Nautin ihmisten analysoinnista ostoskorin/kärryjen perusteella, se onkin mun ainut hupi kaupassa. 

T: Kyylä :D

Vierailija
4/9 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ostostottumuksistani on hiukan vaikea tehdä mitään päätelmiä, koska käyn omien päivittäistavaraostosteni lisäksi tekemässä myös kolmen muun ihmisen (jotka eivät asu samassa taloudessa) ruokaostokset.

Vierailija
5/9 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että kun yhdeksältä menen kauppaan niin kaikki muut ovat olutta ostamassa paitsi minä.

Vierailija
6/9 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, ei kiinnosta. Miksi pitäisi?

Vierailija
7/9 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyttää muita.

8/9 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä katso muiden ostoksia. Omassa asioinnissa on ihan tarpeeksi keskittymistä minulle.

Ei siinä mitään väärää ole, jos katselee kiinnostuneena muiden ostoksia ja tekee mielessään huvikseen päätelmiä niistä, mutta en itse tee sellaista.

Vierailija
9/9 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että kun yhdeksältä menen kauppaan niin kaikki muut ovat olutta ostamassa paitsi minä.

Oot huomannut kellonajan vähän väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän