Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mite huono itsetunto voi olla naisella joka ei kestä että hänen miestään

Vierailija
19.10.2018 |

katsotaan?
Eilen kaupassa komean latinomiehen kanssa oli pyylevä lyhyt nainen joka vahti kuin haukka miestä.
Mies vilkuili minua ja minä häntä. Upea oli.963

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

katsotaan?

Eilen kaupassa komean latinomiehen kanssa oli pyylevä lyhyt nainen joka vahti kuin haukka miestä.

Mies vilkuili minua ja minä häntä. Upea oli.963

963?

Vierailija
2/18 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oisit iskenyt miehen pylleröltä, ilmeisesti olisi kynyt helposti vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi itse kestät että jos sinulla mies olisi niin se flirttailisi muille. Itse en sellaista kyllä hyväksyisi, ei kuulu kulttuuriini että mies katselee avoimesti muita naisia.

Vierailija
4/18 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mies :) mutta ei komeaa latinoa

ap

Vierailija
5/18 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo miehet käyttävät lyllerönaisia joiden oletetaan olevan lojaaleja, ankkurina jotta saavat paremmat edut täällä.

Vierailija
6/18 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitsit tilanteen väärin. Mieheni ei ole latino, mutta komea kyllä. Vahdin sitä kuin haukka jos ollaan kaupassa koska olen hajamielinen eikä minulla ole ikinä puhelin mukana. Jos eksyn miehestäni, saan haahuilla kaupassa pitkän aikaa sitä etsimässä.

Kerran jopa luulin jotain vierasta miestä omaksi miehekseni ja menin puhumaan sille että mitä sä sitä metwurstia otat?

Jos mieheni katselisi muita naisia pitkään, en luultavasti edes huomaisi.

Vierailija
7/18 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetuntohan voi olla ihan vaikka kuinka huono. Aika kummallinen kysymys.

Vierailija
8/18 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Miksi ihmeessä sitten vilkuilet muita?

Vierailija
9/18 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla siis itsetunto- ongelmia? Luulet jopa, että kaikilla muillakin on.

Vierailija
10/18 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miksi ihmeessä sitten vilkuilet muita?

Koska hulluus ja huoruus. Olen tällainen, löyhämoraalinen epäihminen.

Vierailija
11/18 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhko silmäsi ettet katselisi, se kohtuullinen rangaistus tuosta, hyi.

Vierailija
12/18 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Käy sääliksi miehesi, joka on yhdessä tuollaisen naisen kanssa, joka kokee tarvetta pönkittää huonoa itsetuntoaan flittairemalla kaupassa toisen naisen miehen kanssa.

Vierailija
13/18 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Käy sääliksi miehesi, joka on yhdessä tuollaisen naisen kanssa, joka kokee tarvetta pönkittää huonoa itsetuntoaan flittairemalla kaupassa toisen naisen miehen kanssa.

Tällaista en ole aiemmin lukenutkaan. Tiedän paljon pedarihtavia setämiehiä, jotka vaimonsa aikaan kyttäävät aasialaisia lapsinaisvartaloita, syyttäen vaimoaan sitten huonosta itsetunnosta, mutta tämä on uutta.

Vierailija
14/18 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kommentteja täällä. Se nyt vaan on faktaa että 40v tavispullerolla ja 25v komella latinomiehellä se EI ole rakkautta ihanaan puolisoon vaan rakkautta uuteen kotimaahan.

Ja herranen aika miksi ei saisi katsoa komeaa miestä kaupassa??

Olen törmännyt vähän samaan. Mm Hesburgerissa oli aivan suuuuunnattoman pyylevä nainen pienen pojan ja laihan afrikkalaismiehen kanssa. Nainen jäi tilaamaan ja mies tuli pojan kanssa viereiseen pöytään. Pojalta putosi lelu, nostin sen ja ojensin sen hänelle hymyillen. Mies kääntyi äkkiä poispäin minusta ja huomasin naisen tuijottavan tilannetta erittäin vihaisesti.

Eli jos haette tai otatte noita tuontimiehiä, niin ymmärtäkää se että voitte vahtia vaikka maailman tappiin mutta ihmisen sydäntä ette voi omistaa.

Vierailija
15/18 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo miehet käyttävät lyllerönaisia joiden oletetaan olevan lojaaleja, ankkurina jotta saavat paremmat edut täällä.

Tämä tosiaan avaa ihan uudenlaiset parisuhde markkinat näille naisille, jotka ei normaalista sitä miestä saa. 

Vierailija
16/18 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme kommentteja täällä. Se nyt vaan on faktaa että 40v tavispullerolla ja 25v komella latinomiehellä se EI ole rakkautta ihanaan puolisoon vaan rakkautta uuteen kotimaahan.

Olen törmännyt vähän samaan. Mm Hesburgerissa oli aivan suuuuunnattoman pyylevä nainen pienen pojan ja laihan afrikkalaismiehen kanssa. Nainen jäi tilaamaan ja mies tuli pojan kanssa viereiseen pöytään. Pojalta putosi lelu, nostin sen ja ojensin sen hänelle hymyillen. Mies kääntyi äkkiä poispäin minusta ja huomasin naisen tuijottavan tilannetta erittäin vihaisesti.

Eli jos haette tai otatte noita tuontimiehiä, niin ymmärtäkää se että voitte vahtia vaikka maailman tappiin mutta ihmisen sydäntä ette voi omistaa.

Pitääkö sitä avoimesti tunkea toisen tontille, jos mies on liikkeellä naisensa kanssa? Missä toisen ihmisen kunnioitus?

Vierailija
17/18 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naisella rakkaus rahaan.

T. 100000€ naimisiin mennyt

Vierailija
18/18 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö sitä avoimesti tunkea toisen tontille, jos mies on liikkeellä naisensa kanssa? Missä toisen ihmisen kunnioitus?

Toisen tontille, jos hymyilee ohimennen komealle miehelle? Munkin mies on komea ja usein naiset katsoo hiukan liian pitkään ja mies hymyilee heille. Minäkin hymyilen noille naisille, ja vain kerran olen saanut joltakin vieraalta naiselta vihamielisen katseen, yleensä hymyilevät minullekin takaisin.